Motor 1.8T Info

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od R@ZOR »

Urcite to natlakuj ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

casillas1995
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.11.2014 23:32

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od casillas1995 »

Zdravím, neviem vôbec prísť na to kde môže byť problém. Auto som včere odstavil večer a dnes ráno som chcel ísť vycúvať z dvora no nešlo naštartovať. Motor točí ale vôbec nenaskočí a keď som to pripojil na VAG vypísalo mi chybu s snímačom otáčok motora. Prosím o pomoc!

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od kufus »

Zkus to znovu nastartovat, mě to tak dělalo, když bylo pod nulou. Chyba snímače otáček - sporadicky. Pokud by ta chyba skákala často, chtělo by ho to vyměnit :wink:

casillas1995
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.11.2014 23:32

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od casillas1995 »

kufus píše:Zkus to znovu nastartovat, mě to tak dělalo, když bylo pod nulou. Chyba snímače otáček - sporadicky. Pokud by ta chyba skákala často, chtělo by ho to vyměnit :wink:
Práveže som to neskúšal len jeden krát ale už vyše krát a stále nič nenaskakuje.

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od kufus »

Aha, no já když mě to udělalo, vypl zapalování, vytáhl klíč a šel se mrknout pod kapotu a pohýbat s kabelama ke snímači, jestli to není třeba i tím (ale to spíš ne), pak jsem se vrátil a naskočilo to. Říkám, záleží na tom, jakou tu chybu to háže. Každopádně nenastartování bude mít na svědomí ten snímač, bez něj to prostě nechytne.

casillas1995
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.11.2014 23:32

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od casillas1995 »

kufus píše:Aha, no já když mě to udělalo, vypl zapalování, vytáhl klíč a šel se mrknout pod kapotu a pohýbat s kabelama ke snímači, jestli to není třeba i tím (ale to spíš ne), pak jsem se vrátil a naskočilo to. Říkám, záleží na tom, jakou tu chybu to háže. Každopádně nenastartování bude mít na svědomí ten snímač, bez něj to prostě nechytne.
Toto presne mi vypisuje VAG:

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 R
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03
Kódodvání softwaru: 04000
Kód opravny: WSC 00000
1 Nalezeny chyby:
16706 - Snimac otacek motoru (G28) Bez signalu
P0322 - 35-00 - -

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od kufus »

Zkontroluj si kabely u toho snímače, případně proměř samotný snímač. Ten by měl mít odpor mezi kontakty 2 a 3 mezi 480 - 1000 Ohm (pro AGU) a 730 - 1000 Ohm (pro ARZ, ARX, AUM).

casillas1995
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.11.2014 23:32

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od casillas1995 »

kufus píše:Zkontroluj si kabely u toho snímače, případně proměř samotný snímač. Ten by měl mít odpor mezi kontakty 2 a 3 mezi 480 - 1000 Ohm (pro AGU) a 730 - 1000 Ohm (pro ARZ, ARX, AUM).
No len mám taký menší problém. Prelistoval som aj web aj ETKU a nemôžem sa dopátrať kde mám ten snímač :-)

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od kufus »

Řešili to třeba tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=113129 :wink: , možná ti to něco řekne. Mám 1.6 16V, tak to budu mít nejspíš jinde :mrgreen:

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi77 »

Pod sacima parohama najdeš držák ve kterém jsou dvě svorkovnice. Hneda a seda. Ta seda je ta co te zajímá tedy na snímač ot. Když půjdeš po kabelu dostaneš se na rozhraní převodovky a bloku. Tam je snímač prichycen na imbus jeden. Přístup asi lepší ze spodu a práce to je na chvíli relativne.

casillas1995
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.11.2014 23:32

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od casillas1995 »

Skvelé, ďakujem za rady úspešne vymenené. Problém bol naozaj v tom spínaču. Auto už pekne štartuje :D Ešte som si všimol ale, že mi cvrká táto hadička. Čo to môže byť?
Přílohy
10968966_409268239240534_801873891_o.jpg

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od vtuni »

servořízení do pumpy k hřebenu
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

casillas1995
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.11.2014 23:32

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od casillas1995 »

A ešte taká otázka pod čim je to v etke?

casillas1995
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.11.2014 23:32

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od casillas1995 »

Ešte ma napadlo chalani: Ako ste so svojimi motormi 1.8T 110kW a spotrebou? Máte aj rozdielnu spotrebue pri drahšom a lacnejšom benzíne?

casillas1995
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.11.2014 23:32

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od casillas1995 »

vtuni píše:servořízení do pumpy k hřebenu
A nevedel by si mi povedať čo preesne to je? Lebo ako pozerám etku ale tam to je iba čisto hadica do čerpadla lopatkového z nádobky a žiaden snímač alebo čo to je tam nie je.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“