Bílý kouř a klepání motoru

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
ruffryder81
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.01.2015 14:25

Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od ruffryder81 »

Zdravím, vím, že se tady podobná témata řešila, nicméně žádné úplně nepopisuje můj problém. Můj passat B 5,5 rv. 2001, 96kW PD, najeto 220t km, po běžném nastartování (venkovní teplota -3stupně) běžel naprosto běžně. Po cca 20 km jízdy, se zahřátým motorem, při stoupání do mírného kopce začal motor vibrovat (při otáčkách okolo 2100 rpm) a z výfuku se začal valit bílý dým páchnoucí nespálenou naftou. Tento problém přetrvává stále. Kouří se studeným i zahřátým motorem (a kouří opravdu fest). Postupně bylo kontrolováno: vačka, vstřiky (diagnostika hlásila občasnou závadu zapalování na 3. válci, což byka jediná chyba, kterou hlásila), elektronika vstřiků, hydroštely, rozvody a snad vše, co mého mechanika napadlo. Nicméně závadu se nepodařilo nalézt, natož odstranit. Motor má pravidelný chod, ale o něco hlasitější a vibruje. Při studeném motoru ukazuje PC okamžitou spotřebu v normě 0,7l. Ale jakmile je motor v chodu, stále neskutečně kouří. Zítra ještě proběhne kontrola komprese ve válcích, ale jinak už jsme celkem v koncích. Pokud by s tímto měl někdo z vás zkušenost a uměl poradit, byl bych vám velice vděčný. Díky

rAstor
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 22.04.2014 14:56

Re: Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od rAstor »

Mam stejny problem. Uz jsem vymenil par mechaniku a nikdo na to nemuze prijit. Jako bonus ke vsemu zacalo turbo padat do nouzaku, pry jsou zanesene lopatky. Projel jsem to uz na 200km a furt nic. Mimochodem 3 vstrik jsme mel i ja, nechal jsem jej vymenit, a problem pretrvava.

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od trhac »

Změřit tlaky ve válcích.Na pd už se mě jednou propálil třetí píst a na motoru před tím se mě přidřel druhej válec.Pokud máte vačky a hydra a vstřiky ok tak jedině změřit tlaky a řešit třeba výměnu motoru
Naposledy upravil(a) trhac dne 23.01.2015 19:46, celkem upraveno 1 x.

tlada
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 06.01.2012 20:21

Re: Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od tlada »

souhlas taky bych to sacoval na tlaky ,

ruffryder81
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.01.2015 14:25

Re: Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od ruffryder81 »

Tak dám malý update. Tlaky ve válcích přeměřeny (v každém 19atm), zkontrolovány písty (všechny v pořádku), všechny hadice, pro jistotu i turbo, ale nic prozatím nezabralo a problém přetrvává. Až přijdeme na to, čím to jde, dám sem vědět.

Mates17
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 07.05.2009 22:18
Bydliště: Kamenický Šenov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od Mates17 »

nějak malí tlaky ne?
___________________________________________________________________
Seat Alhambra 1.9 TDi 81Kw,1999,282000Km
VW Golf 3 Variant 1.9TDi 66kw 1Z,254000 Km,EGR OFF

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od trhac »

Taky si myslím že ty tlaky sou nějaký slabý.19 sem měl na jednom válcu a ten byl přidřenej.motor klepal a hulil jak avia.Když sem měřil tlaky na svým studeným motoru tak byly 3 27 a jeden 0-propálenej píst

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od vilik »

Zkontroluj kabeláž ke vstřikům. Bývá tam blbý spoj. Opatrně přihni kontakty.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

bubenik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 06.02.2010 17:40

Re: Bílý kouř a klepání motoru

Příspěvek od bubenik »

. . . no to jsem taky velice zvědav!!! . . . .

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“