MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21.02.2014 16:07
- Bydliště: za Prahou
- roman325e
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 08.04.2010 19:20
- Bydliště: Benesov, Ricany
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Tak jsem se rozhodl ze vymenim zhavicky jelikoz to hur startuje a predchozi majitel je nikdy nemenil. Jenze nastal problem. Dle roku vyroby tam patri dlouhy ale v aute jsou kratky. Pry se to lamalo mezi 10/2001 a 11/2001. Ja mam vyrobu 7.11.2001. A ted babo rad. Zkurvim neco kdyz dam delsi?
Touareg 2010 4.2tdi
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Pokuď máš AUY tak tam patří "N 10579201" Na Googlu mi to napsalo, že by celková délka měla být 96mm a délka hrotu 29mm.
- roman325e
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 08.04.2010 19:20
- Bydliště: Benesov, Ricany
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Jenze dle nejakyho Bosch katalogu tam je od 11/2001 Bosch 0 250 202 023. A v aute jsou ted BERU 0 100 226 227. Chci tam dat co tam ma byt ale kdo mi presne rekne co je spravne??
Touareg 2010 4.2tdi
- roman325e
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 08.04.2010 19:20
- Bydliště: Benesov, Ricany
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Tak dle ruznych eshopu to taky ukazuje na ty delsi tak tam pujdou. Dej se vule bozi.
Touareg 2010 4.2tdi
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 05.07.2010 08:50
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Mam galaxy 2001 motor AUY,dal jsem delsi svicky a zadny problem.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
A jaký je rozdíl mezi delší a kratší? To co jsem psal já je origoš číslo VW a rozměr je od NGK podle toho čísla.roman325e píše:Tak dle ruznych eshopu to taky ukazuje na ty delsi tak tam pujdou. Dej se vule bozi.
- roman325e
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 08.04.2010 19:20
- Bydliště: Benesov, Ricany
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Rozdil je 5 mm. To tvoje cislo se shoduje s tou delsi. Je tam primo uvedeno pri jakem VIN se to lame takze to bude ok. Diky za rady panove.
délka 24 mm | délka 91.7 mm | klíč č. 10 | napětí 11 V | vnejsi zavit M 10 xl mm
poznámka:
Pro vozidla s VIN kódem (koncová část kódu) do: 7M-2-030 004 | kód motoru AUY
délka 30 mm | napětí 11V | vnejsi zavit M lOxl mm
poznámka:
podvozek 7M-2-030 005
délka 24 mm | délka 91.7 mm | klíč č. 10 | napětí 11 V | vnejsi zavit M 10 xl mm
poznámka:
Pro vozidla s VIN kódem (koncová část kódu) do: 7M-2-030 004 | kód motoru AUY
délka 30 mm | napětí 11V | vnejsi zavit M lOxl mm
poznámka:
podvozek 7M-2-030 005
Touareg 2010 4.2tdi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21.02.2014 16:07
- Bydliště: za Prahou
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
U pana Kelly-ho píšou přesně do roku výroby 10/2001-kratší. Ty Tudíš musíš mít už ty delší.
- ferdosm
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dačice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
auto mi taky ráno nestartuje.1.9 tdi 81kw r.v.1997 AFN.žhavičky a čidlo na vodu vyměněno.žhavení jenom problikne.po odpojení čidla na vodu žhaví.na vagu jsem dnes naměřil tyto hodnotyteplota nafty 2,7st. vzduchu -1,8st. vody 0,9st.auto stalo 14hodin.jaký čidlo je ko?
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
A venkovní byla kolik? Jinak tam máš v průměru 0,6st. rozdíl. To bych neviděl na chybu čidel.
- ferdosm
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dačice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Ráno, když jsem to měřil byly asi -3 st.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
Venkovní teplota není podstatná, žhavení je řízeno teplotou chladicí kapaliny.
V senzorech chyba není. Ale je mi divné, že žhavení jen problikne. To totiž znamená, že je funkční, ale neaktivní. A to je při hodnotě teploty vody 0,9°C nesmysl. Žhavení je aktivní od teploty vody +10°C níže, čili při "nule" musí makat jako o závod.
Takže buď by auto muselo žhavit a kontrolka déle svítit (odhadem kolem 5 sekund), anebo by kontrolka žhavení ani neblikla (v případě poruchy). Třetí možnost neexistuje (teoreticky). Ovšem praxe je jak vidno jiná.
Napadá mě, jestli někdo nesahal do softu a neupravoval něco na žhavení. Lidi jsou koumáci.....
V senzorech chyba není. Ale je mi divné, že žhavení jen problikne. To totiž znamená, že je funkční, ale neaktivní. A to je při hodnotě teploty vody 0,9°C nesmysl. Žhavení je aktivní od teploty vody +10°C níže, čili při "nule" musí makat jako o závod.
Takže buď by auto muselo žhavit a kontrolka déle svítit (odhadem kolem 5 sekund), anebo by kontrolka žhavení ani neblikla (v případě poruchy). Třetí možnost neexistuje (teoreticky). Ovšem praxe je jak vidno jiná.
Napadá mě, jestli někdo nesahal do softu a neupravoval něco na žhavení. Lidi jsou koumáci.....
- ferdosm
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dačice
Re: MOTOR, SVÍČKY: ranní starty, žhavení
do softu nikdo nesahal.auto mám 11let a tohle je první zima co nestartuje.žhaví pouze po odpojení čidla na teplotu vody.zkoušeno měřákem na přívodu ke žhavičkám.