Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Tak asi se to bude muset tocit, ale v kombinaci s DSG by to nemuselo byt tak otravne. Zase je fakt, ze ta spotreba je fakt prisna
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
no s tými motormi roka by som to bral opatrne lebo v poslednej dobe mám dojem, že to je viac a tom aký je ekologický miesto toho čo to vydrží a ako je to spracované
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 04.01.2015 08:20
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
To je pravda, kolik to vydrzi, se tady v tom nehodnoti. Ale zas uz se to vyrabi 9 let, takze to uplne neprovereny neni.Nemo píše:no s tými motormi roka by som to bral opatrne lebo v poslednej dobe mám dojem, že to je viac a tom aký je ekologický miesto toho čo to vydrží a ako je to spracované
Co se hodnoti:
"Anketa „International Engine of the Year“ (Mezinárodní motor roku) je vyhlašována každoročně od roku 1999 a více než 80 motoristických novinářů z celého světa v ní volí nejlepší motory v různých kategoriích. Ve speciálním systému bodování jsou zohledňovány osobní zkušenosti z jízdy, hospodárnost, hlučnost a výkonová charakteristika."
http://www.volkswagen.cz/svet_volkswage ... ym_vit_zem" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat Variant 1.4 Twincharger TSI EcoFuel 2014
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.12.2014 21:23
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Asi dva mesiace mám ročník 2010 (ešte B6) s DSG a zatiaľ je to super. Môj úsúdok je ešte ovplyvnený počiatočným nadšením, ale tomu autu nemám čo vytknúť. Predtým som mal oktávku 1,9 TDI 81kW (nezmar), bol som zarytý nafťák. Keď som počul o CNG a 1,4 TSI, tak som sa smial, že ako môžu napchať tak malý motor do pasata, až kým som sa nezviezol. Tých 150 koní tam proste cítiť. A ako nezanedbateľný fakt je ten, že to ide a nežere. Po okreskách do 3,5 kg, diaľnica plne naložený cca 4,2 kg, mesto do 5 kg. Ale musel som sa s tým naučiť jazdiť, lebo ťažká noha je na tom cítiť, nafta je k ťažkej nohe viac benevolentnejšia.
Neviem ako u vás v ČR, ale u nás som zatiaľ na zlý plyn nenatrafil. Až na tuším 2 čerpačky to má všetko pod palcom SPP a tam s kvalitou nie je problém.
Neviem ako u vás v ČR, ale u nás som zatiaľ na zlý plyn nenatrafil. Až na tuším 2 čerpačky to má všetko pod palcom SPP a tam s kvalitou nie je problém.
Passat Variant 3C 2010, 1,4 TSI Ecofuel, CNG
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
zlej plyn z principu být nemůže.. možná lépe nastudovat chemii a fyziku
ronmalin píše: Neviem ako u vás v ČR, ale u nás som zatiaľ na zlý plyn nenatrafil. Až na tuším 2 čerpačky to má všetko pod palcom SPP a tam s kvalitou nie je problém.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Proč by nemohl?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.12.2014 21:23
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Poslednou vetou som reagoval na tento príspevok:ricom píše:zlej plyn z principu být nemůže.. možná lépe nastudovat chemii a fyziku
Ovcacek píše:Ale pokud se ti podari natankovat kvalitni CNG, jede to i za 3,5kg/100km, coz mi prislo do nedavna uplne scifi. Pri mene kvalitnim za cca 4,5-5kg to je porad cca 1Kc na km.
Passat Variant 3C 2010, 1,4 TSI Ecofuel, CNG
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
jako že by byl zředěnej? plyn je plyn prostě.. max může obsahovat více nějakých příměsí ale rozdílu tam asi moc nebude..
to není palivo jako benz nebo nafta kde se dávají aditiva.
to není palivo jako benz nebo nafta kde se dávají aditiva.
hkr píše:Proč by nemohl?
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Plyn se dá taky pančovat, samosebou obtížněji, ale existují zcela určitě plyny, kterým se dá CNG říznout. Schválně se zeptám otce, mj. je to inža VŠCHT.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 04.01.2015 08:20
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
CNG auta si po natankovani meri kvalitu plynu, natankovat 90 nebo 100% neni problem, spis je vyjimka natankovat nekvalitni CNG. Da se predpokladat, ze duvodem je to, ze se proste nevyplati pancovat.
Dneska jsem dost jezdil kratke useky po meste, semafor samafor, mel jsem docela na spech, a spotreba 4,5kg. Zatim predci ocekavani.
http://www.ekobonus.cz/ekologicka-dopra ... tem-je-cng" onclick="window.open(this.href);return false;
Dneska jsem dost jezdil kratke useky po meste, semafor samafor, mel jsem docela na spech, a spotreba 4,5kg. Zatim predci ocekavani.
http://www.ekobonus.cz/ekologicka-dopra ... tem-je-cng" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat Variant 1.4 Twincharger TSI EcoFuel 2014
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.12.2014 21:23
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Na SR jazdí minimum áut na cng (rozumej v normálnom meradle), a s tým ako sa SPP snažia propagovať čistejšie palivo a samozrejme pritiahnuť viac zákazníkov, si myslím, že by šli proti sebe, ak by bol na čerpačkách nekvalitný plyn.
Passat Variant 3C 2010, 1,4 TSI Ecofuel, CNG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13.12.2013 04:27
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Mám přes rok B6 Variant CNG, najeto 190tis., teď 235tis. servis zatím jen pravidelná výměna oleje + nahrání novějšího SW, teď začala chrastit vodní pumpa - výměna. Na svolávačku mi vyměnili olej v DSG. Na benzín jsem jel za celou dobu asi 3x, jinak stále jen CNG. V pohodě jsme na plyn s tankováním v Rakousku dojeli až na Jadran (a s plnou benzinovou nádrží ještě z Čech). To auto má dvě obrovské výhody při provozu na plyn:
1/ motor - kombinace kompresor a turbo + nízká hmotnost
2/ velikost plynových nádrží.
Ad 1/ motor je lehký a díky kompresoru krásně táhne již od 1200ot. nahoru, nemá žádný skok když se přidá turbo, prostě jde za plynem a přeřazuje poměrně brzy (DSG) okolo cca 2 - 2,2 tis. otáček - dobrý vliv na nízkou spotřebu. Vliv má i to, že CNG plyn má oktanové číslo asi 130, pocitově ta 1.4 jede na plyn stelně jako na benzín. Spotřeba jak tu někdo psal výše: s lehkou nohou 3,5 kg na 100km, dálnice 4,5kg město tak 5kg, když tomu šlapete na krk tak o něco více, ale nijak dramaticky a jede to.
Ad 2/ Velikost nádrží vystačí na jedno naplnění na 500km dojezdu, což v mých podmínkách znamená, že se nijak neomezuju a nepřemýšlím kudy jet okolo plničky ale plním jednou týdně při dojezdu tak 80km.
Podle mě toto jsou dva důvody, proč když teď vyjeli s velkou slávou s Oktávkou CNG, dávají do ní motor jen s 81kW (údajně výrazně línější na plyn než na benzín) a s menší plynovou nádrží (dojezd cca 380km na jedno naplnění) - nebudou vyrábět srovnatelnou konkurenci Passatu.
A je ještě jedna vychytávka, která provoz zlevní: když si pořídíte plnící kartu od Pražské plynárenské (a máte v domácnosti plyn nebo elektřinu od nich) dají vám na plnění CNG u KTERÉKOLIV plnící stanice v ČR slevu 12,1% (10% z ceny bez DPH), takže mě v reálu vychází 1kg plynu na necelých 22,50Kč.
1/ motor - kombinace kompresor a turbo + nízká hmotnost
2/ velikost plynových nádrží.
Ad 1/ motor je lehký a díky kompresoru krásně táhne již od 1200ot. nahoru, nemá žádný skok když se přidá turbo, prostě jde za plynem a přeřazuje poměrně brzy (DSG) okolo cca 2 - 2,2 tis. otáček - dobrý vliv na nízkou spotřebu. Vliv má i to, že CNG plyn má oktanové číslo asi 130, pocitově ta 1.4 jede na plyn stelně jako na benzín. Spotřeba jak tu někdo psal výše: s lehkou nohou 3,5 kg na 100km, dálnice 4,5kg město tak 5kg, když tomu šlapete na krk tak o něco více, ale nijak dramaticky a jede to.
Ad 2/ Velikost nádrží vystačí na jedno naplnění na 500km dojezdu, což v mých podmínkách znamená, že se nijak neomezuju a nepřemýšlím kudy jet okolo plničky ale plním jednou týdně při dojezdu tak 80km.
Podle mě toto jsou dva důvody, proč když teď vyjeli s velkou slávou s Oktávkou CNG, dávají do ní motor jen s 81kW (údajně výrazně línější na plyn než na benzín) a s menší plynovou nádrží (dojezd cca 380km na jedno naplnění) - nebudou vyrábět srovnatelnou konkurenci Passatu.
A je ještě jedna vychytávka, která provoz zlevní: když si pořídíte plnící kartu od Pražské plynárenské (a máte v domácnosti plyn nebo elektřinu od nich) dají vám na plnění CNG u KTERÉKOLIV plnící stanice v ČR slevu 12,1% (10% z ceny bez DPH), takže mě v reálu vychází 1kg plynu na necelých 22,50Kč.
- Archie
- VWsenior
- Příspěvky: 2047
- Registrován: 17.08.2009 01:01
- Bydliště: kousek od Kladna
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
Přesně Dane, pumpaři do toho chodí prděthkr píše:Plyn se dá taky pančovat, samosebou obtížněji, ale existují zcela určitě plyny, kterým se dá CNG říznout. Schválně se zeptám otce, mj. je to inža VŠCHT.
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 04.01.2015 08:20
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
everon píše:Mám přes rok B6 Variant CNG, najeto 190tis., teď 235tis. servis zatím jen pravidelná výměna oleje + nahrání novějšího SW, teď začala chrastit vodní pumpa - výměna. Na svolávačku mi vyměnili olej v DSG. Na benzín jsem jel za celou dobu asi 3x, jinak stále jen CNG. V pohodě jsme na plyn s tankováním v Rakousku dojeli až na Jadran (a s plnou benzinovou nádrží ještě z Čech). To auto má dvě obrovské výhody při provozu na plyn:
1/ motor - kombinace kompresor a turbo + nízká hmotnost
2/ velikost plynových nádrží.
Ad 1/ motor je lehký a díky kompresoru krásně táhne již od 1200ot. nahoru, nemá žádný skok když se přidá turbo, prostě jde za plynem a přeřazuje poměrně brzy (DSG) okolo cca 2 - 2,2 tis. otáček - dobrý vliv na nízkou spotřebu. Vliv má i to, že CNG plyn má oktanové číslo asi 130, pocitově ta 1.4 jede na plyn stelně jako na benzín. Spotřeba jak tu někdo psal výše: s lehkou nohou 3,5 kg na 100km, dálnice 4,5kg město tak 5kg, když tomu šlapete na krk tak o něco více, ale nijak dramaticky a jede to.
Ad 2/ Velikost nádrží vystačí na jedno naplnění na 500km dojezdu, což v mých podmínkách znamená, že se nijak neomezuju a nepřemýšlím kudy jet okolo plničky ale plním jednou týdně při dojezdu tak 80km.
Podle mě toto jsou dva důvody, proč když teď vyjeli s velkou slávou s Oktávkou CNG, dávají do ní motor jen s 81kW (údajně výrazně línější na plyn než na benzín) a s menší plynovou nádrží (dojezd cca 380km na jedno naplnění) - nebudou vyrábět srovnatelnou konkurenci Passatu.
A je ještě jedna vychytávka, která provoz zlevní: když si pořídíte plnící kartu od Pražské plynárenské (a máte v domácnosti plyn nebo elektřinu od nich) dají vám na plnění CNG u KTERÉKOLIV plnící stanice v ČR slevu 12,1% (10% z ceny bez DPH), takže mě v reálu vychází 1kg plynu na necelých 22,50Kč.
Dej vedet, jak pokracuje tvoje spokojenost s autem. Zajimalo by me to s ohledem na to, co cekat v budoucnu. Problemy s plnicimi ventily se te netykaly? Cet jsem, ze to tyhle motory trapilo.
Passat Variant 1.4 Twincharger TSI EcoFuel 2014
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel KEYLESS MAN 2012
len otázka k tomu pančovaniu plynu.... Vysvetlite mi potom pekný jav kedy auto (síce je to stará šunka zo starým systémom ale fakt závisí od plynu ako ide) po natankovaní plynu na jednej nemenovanej pumpe, má divný chod, sem tam zhasína, strieľa do sania a na plyn trebárs od OMV ide nádherne Ospravedlňujem sa za
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG