OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Ja myslel, ze je normalni ta funkce, nikoliv ze se to bezne deje. Proto jsou ruzne vykony altiky, aby k tomu nedochazelo.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- vikino1
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SK-TO
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Dnes som to schválne skúšal všetko som pozapínal a nič sa neodpájalo.
Mám tam altik s Golfa V 120A
Mám tam altik s Golfa V 120A
Naposledy upravil(a) vikino1 dne 05.02.2015 18:54, celkem upraveno 1 x.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Protože to stihne dobíjet. Také jsem psal, že by se stávat nemělo. Ale napětí je někde kolem 12,5-13V a to nesvětčí baterce. Tedy pokud si to měl na volnoběh.
- vikino1
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SK-TO
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Bolo to na volnobehu aspoň som sa uistil, že dbíjanie je OK?
Ohladom toho predného skla sa opýtam. Nedávno som menil žiarovku v stropných hodinách pod nimi je široký medenný pasik asi kostra na vyhrievanie čelného skla alebo sa mýlim?
Ohladom toho predného skla sa opýtam. Nedávno som menil žiarovku v stropných hodinách pod nimi je široký medenný pasik asi kostra na vyhrievanie čelného skla alebo sa mýlim?
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Ano, to je kostra skla.
Přívodní plusové vedení je zespodu - z obou stran, protože je to na dvě poloviny.
To odpojování méně potřebných spotřebičů se děje úplně běžně. Stačí mít vyšťavenou baterku, do které po startu nutně teče obrovský proud a je to hned. Když jsem měl starou baterku, stávalo se to téměř pravidlem, že mi to odpojovalo výhřev zadního skla a sedačky a současně si to zvýšilo volnoběh. Prostě v tu chvíli je odběr proudu vyšší, než je alternátor schopen dát. To není nic neobvyklého. Ve volnoběhu je alternátor 120A schopen dát maximální proud kolem 70A. To je přední sklo, zadní sklo + zrcátka, hlavní světla + všechny mlhovky. To úplně stačí. K tomu dožhavení za chodu a polomrtvá baterka, která taktak nastartovala. Taková situace může přece běžně nastat, ne? A v tu chvíli se klidně stane, že to zapnuté vyhřívání zadního skla prostě samo deaktivuje. Jakmile se vypne přední sklo, zadní se zase zapne.
Přívodní plusové vedení je zespodu - z obou stran, protože je to na dvě poloviny.
To odpojování méně potřebných spotřebičů se děje úplně běžně. Stačí mít vyšťavenou baterku, do které po startu nutně teče obrovský proud a je to hned. Když jsem měl starou baterku, stávalo se to téměř pravidlem, že mi to odpojovalo výhřev zadního skla a sedačky a současně si to zvýšilo volnoběh. Prostě v tu chvíli je odběr proudu vyšší, než je alternátor schopen dát. To není nic neobvyklého. Ve volnoběhu je alternátor 120A schopen dát maximální proud kolem 70A. To je přední sklo, zadní sklo + zrcátka, hlavní světla + všechny mlhovky. To úplně stačí. K tomu dožhavení za chodu a polomrtvá baterka, která taktak nastartovala. Taková situace může přece běžně nastat, ne? A v tu chvíli se klidně stane, že to zapnuté vyhřívání zadního skla prostě samo deaktivuje. Jakmile se vypne přední sklo, zadní se zase zapne.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 720
- Registrován: 06.10.2011 23:24
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
baterku mám rok starou 100A sice jsem ji párkrát pořádně vybil, ale tohle jsem ještě nezažil, a nebo jsem si toho jen nevšiml, protože jsem to něvěděl. KAždopádně to je dobře vymyšleno.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23.01.2010 09:27
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Tak trochu jsem pátral a našel zavadu - viz zpet dotaz. Oba + poly chodí na obou stranách, problém je v ukostření nad lampičkou kde je prerusene(uplně odtrzena ta med.paska). Tak se zaptam - jak je tam paska ukostrena?kde? a jak se k tomu dostanu. Zatím jsem si povolil tapec u okna a zepredu od zrcatka zjistil zavadu,ale vubec se nemuzu dostat pod lampicku protoze je tam takovej blbej platovej bazmecht
Opravoval nekdo nekdy tohle ukostreni? Prodívaji se medeny samolepici pasky cca do 1cm což by mělo bohatě stacit
Opravoval nekdo nekdy tohle ukostreni? Prodívaji se medeny samolepici pasky cca do 1cm což by mělo bohatě stacit
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Ten měděněj pásek je natvrdo letovaný k oknu. Existují sady na opravy třeba ulomeného přívodu přímo k oknu, ale jestli zvládnou opravit i toto si nedokážu troufnout. Já s tím ale celkem bez problému přilepil ulomený přívod u zadního skla. Myslím si, že za pokus to stojí. Aby jsi se k tomu dostal, budeš muset sundat clony, světýlko a vše co je vepředu před sklem.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23.01.2010 09:27
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
děkuji, zítra se na to vrhnu, když to pujde nafotim a dodam dokumentaci kompletnich přívodů
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23.01.2010 09:27
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Opraveno novym paskem už maká jak má. Díky za rady !!!
- vikino1
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SK-TO
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
To ukostrenie na tom pasiku je jedno pre cele okno alebo je to v pasiku po sekciach?
Pytam sa preto lebo ,mne nerozmrazuje jedna ta sekcia niekde v strede okna. To by mohla byt jedna z pricin ked plusove privody su len dva.
Pytam sa preto lebo ,mne nerozmrazuje jedna ta sekcia niekde v strede okna. To by mohla byt jedna z pricin ked plusove privody su len dva.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23.01.2010 09:27
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
plusy dva, minus jeden u zrcatka-musí tapec stropu trochu ven.
-
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 25.01.2012 20:56
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Ahoj,da se zkontrolovat vyhřívání u okna u pouzityho?Da se naměřit nějaký odpor mezi kontakty?Dík.Omylem jsem si ho lupnul a nechce se mi kupovat novy.
alhambra II,1.9tdi 85kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 18.05.2009 11:05
- Bydliště: Stropkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Určite sa to dá zmerať.Premeráš odpor a je to.
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: OKNA, VYHŘÍVÁNÍ: vyhřívání čelního skla, funkce, ovládání
Odpor ale nerekne nic o tom , jestli funguji vsechna vlakna
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)