Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Profík
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 17.04.2013 20:28
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
System takejto brzdy ma nevyhodu v tom, ze ked sa nieco pokazi, tak je to zlozitejsie. Ale zase ma vyhodu, ze v pripade potreby, ked sa neda stlacit pedal brzdy, treba drzat brzdove tlacitko a auto naplno brzdi hydraulikou a funguje aj ABS a ESP, neskor zatialne motorceky a brzdia len zadne kolesa. Ked je klasicka rucna brzda (parkovacia) - na lanko, v pripade nudze je to brzdenie skor na skodu ako na uzitok. Takze ja som jenoznacne za elektronicku rucnu brzdu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 30.09.2013 16:55
- Bydliště: Cerhovice
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Myslím, že tě chlapci nepochopili (pomohlo by pár čárek, tu a tam velké písmeno, možná tečka na konci věty ), tak to zkusím ještě jednou:laser88 píše:myslel som to tak ze ked sa pokazi tlacitko rucnej brzdy ci sa neda auto odbrzdit normalne cez autohol... cital som ze tu malo vela ludi problem kvoli zlemu tlacitku a auto prosto neodbrzdili kvoli zavade parkovaci brzdy ( vadne tlacitko vedcinou ) nie vzdy to tak je samozrejme... preto ma zaujima ze ak by u mna nastal problem ze by som nemohol odbrzdit kvoli vadnemu tlacidku ci to nahodou nepojde este cez autohol, alebo je vdaka tomu tlacitku nutny odtah vozidla.... dakujem
Pokazí se tlačítko parkovací brzdy a při zmáčknutí neodbrzdí prakovací brzdu. Ale, pokud jsem připoutaný, zařadím D nebo R a šlápnu na plyn, parkovací brzda se odbrzdí sama. Funguje to tak, i když je špatné talačítko a motorky jsou v pořádku?
Autohold do toho nemíchám, nikdy se mi při stání se spuštěným motorem nestalo, že by se mi brzda Autohold sama při stání přepla na parkovací.
- Archie
- VWsenior
- Příspěvky: 2047
- Registrován: 17.08.2009 01:01
- Bydliště: kousek od Kladna
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
V případě manuální převodovky je to složitější - šlápneš spojku, zařadíš 1 nebo R a pomalu spojku pouštíš spolu s přidáním plynu a odbrzdí se to samo. Někdy až napodruhý jo a musíš mít zapnutý pás.danidani píše:*** cut ***
Pokazí se tlačítko parkovací brzdy a při zmáčknutí neodbrzdí prakovací brzdu. Ale, pokud jsem připoutaný, zařadím D nebo R a šlápnu na plyn, parkovací brzda se odbrzdí sama. *** cut ***
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05.06.2013 09:34
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Jenom chci potvrdit ze u me diky Kimikovi uz zase vsechno funguje!
Kimik mel samozrejme pravdu, primarni problem bylo to zatracene tlacitko za 840,-Kc vc. DPH. Motorky brzd uz potrebovaly repasi, to ano, a taky ji dostaly, ale evidentne nebyly tim co me dostalo do prusvihu. Ani ta ridici jednotka parkovaci brzdy to nebyla, i kdyz me servis nutil ji vymenit protoze "hlasila ve vagu ze je spatna".
Mimochodem, chvili jsem jezdil s vymontovanou ridici jednotkou parkovaci brzdy, ktera se take ale stara o ESP a ASR a buhvi o co jeste - sakra neverili byste jak hodne se zmenilo chovani auta! Naprosto nekultivovane - rozjezdy silene skoro to chcipalo pri zaberu spojky, trefit spojku pri jakemkoliv prerazovani nemozne, skoro jakoby ta spojka byla v haji, dost hlucny motor. Po namontovani nazpet je to zase krasne kultivovanych 200 koni.
Brzdy pri parkovani a odparkovani byly driv hoooodne slyset, ted pri pustenem radiu vubec nevim jestli ty motorky zabraly, jsou skoro bezhlucne.
A jeste jedna perlicka - pri montazi te ridici jednotky zpatky na misto pod stredovou konzolou se musel odpojit a vyndat i panel od klimatizace, a od te doby mi nerachtaji serva uvidime jak dlouho to ticho vydrzi.
Jeste jednou diky Martine, skvela prace!
Kimik mel samozrejme pravdu, primarni problem bylo to zatracene tlacitko za 840,-Kc vc. DPH. Motorky brzd uz potrebovaly repasi, to ano, a taky ji dostaly, ale evidentne nebyly tim co me dostalo do prusvihu. Ani ta ridici jednotka parkovaci brzdy to nebyla, i kdyz me servis nutil ji vymenit protoze "hlasila ve vagu ze je spatna".
Mimochodem, chvili jsem jezdil s vymontovanou ridici jednotkou parkovaci brzdy, ktera se take ale stara o ESP a ASR a buhvi o co jeste - sakra neverili byste jak hodne se zmenilo chovani auta! Naprosto nekultivovane - rozjezdy silene skoro to chcipalo pri zaberu spojky, trefit spojku pri jakemkoliv prerazovani nemozne, skoro jakoby ta spojka byla v haji, dost hlucny motor. Po namontovani nazpet je to zase krasne kultivovanych 200 koni.
Brzdy pri parkovani a odparkovani byly driv hoooodne slyset, ted pri pustenem radiu vubec nevim jestli ty motorky zabraly, jsou skoro bezhlucne.
A jeste jedna perlicka - pri montazi te ridici jednotky zpatky na misto pod stredovou konzolou se musel odpojit a vyndat i panel od klimatizace, a od te doby mi nerachtaji serva uvidime jak dlouho to ticho vydrzi.
Jeste jednou diky Martine, skvela prace!
Passat Variant Sport, 147kW BWA 2006
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
to rad slysim, taky uz se nemuzu dockat na pristi tyden na motorky po repasi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.01.2015 15:50
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Tak bych se rád taky pochlubil s problémem parkovací brzdy. Nejdřív jsem myslel po tom co tady čtu, že tlačítko. Nic. Pak, že řídící jednotka. Teď už vím, že motorky. Kolik stojí ten repas? Díky Martin
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Repas ti řekne uživatel Kimik, já dělám komplet výměnu za fungl nové, novější typ co se nesere, i s prací a novou brzdovkou za 8000kč.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.04.2013 11:53
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Takže tento problém potkal i mě v neděli. Zmáčknul jsem parkovací brzdu a už jsem pípal jako
Koupil jsem nové tlačítko dle "návoduů zde na foru, ale to nepomohlo. takže jsem to píchnul na diagnostiku a hlásilo mi, že pravý motorek nemá napětí. A začlo laborování, konektor byl OK, sice "zelený jako sviňa" - ale nikde známka přerušení. nepomohlo ani odpojení baterie - pořád KVOKAL a KVOKAL. Pak mi řekl kámoš, ať zkusím motorek napřímo - zda ten je OK, páč u aut 2007 umírá tlačítko nebo motorek. No, pustil jsem mu "poctivých moravských" 12V a motorek se rozběhnul. tak jsem vše zapojil a přes diagnostiku smazal chyby a uděl základní nastavení a VŠE OK.
Tak jestli zůstal viset v nějaké mezipoloze nebo co - ani odborníci ve VW neví. důležité je, že je to OK. Pěkný a klidný den všem. Petr
Koupil jsem nové tlačítko dle "návoduů zde na foru, ale to nepomohlo. takže jsem to píchnul na diagnostiku a hlásilo mi, že pravý motorek nemá napětí. A začlo laborování, konektor byl OK, sice "zelený jako sviňa" - ale nikde známka přerušení. nepomohlo ani odpojení baterie - pořád KVOKAL a KVOKAL. Pak mi řekl kámoš, ať zkusím motorek napřímo - zda ten je OK, páč u aut 2007 umírá tlačítko nebo motorek. No, pustil jsem mu "poctivých moravských" 12V a motorek se rozběhnul. tak jsem vše zapojil a přes diagnostiku smazal chyby a uděl základní nastavení a VŠE OK.
Tak jestli zůstal viset v nějaké mezipoloze nebo co - ani odborníci ve VW neví. důležité je, že je to OK. Pěkný a klidný den všem. Petr
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
....ale né nadlouho, dávám tomu tak max. 2.měsíce....
KiMiK.
KiMiK.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.04.2013 11:53
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
To jako že půjde motorek do "věčných lovišť"? Vizuelně vypadají oba motorky vcelku GUT - nikde žádná trhlina a podobně. Ale jsem fakt začátečník v tomto - raději se poohlédnu po nových. V každém případě jsem rád, že to není KABELÁŽ
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Odborníci ve VW moc dobře vědí, co s tím je.
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.09.2015 21:59
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
zdravím vespolek, tak i mě dohnala el. ruční brzda ... nedávno se mi kousl levý motorek, tak jsem ho nechal vyměnit, ale po výměně se mechanikovi nepodařilo brzdu rozchodit, diagnostika hlásí chybu napájení řídící jednotky parkovací brzdy a chybu napájení pravého motorku .. věděli byste někdo co s tím? kábly jsou ok, prý by to chtělo vyměnit tu řídící jednotku, ale do toho se mi moc nechce ..
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Mechanik na prd. Pravděpodobně budeš mít v háji i pravý motorek.
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
vyměň mechanika řídící jednotkou to fakt není.. je tady na to havec povídání tak pohledej.. jinak odborníka na repasé tu máme též..
Cube9 píše:zdravím vespolek, tak i mě dohnala el. ruční brzda ... nedávno se mi kousl levý motorek, tak jsem ho nechal vyměnit, ale po výměně se mechanikovi nepodařilo brzdu rozchodit, diagnostika hlásí chybu napájení řídící jednotky parkovací brzdy a chybu napájení pravého motorku .. věděli byste někdo co s tím? kábly jsou ok, prý by to chtělo vyměnit tu řídící jednotku, ale do toho se mi moc nechce ..
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Závada el. parkovací brdzy. Přečtete si manuál k obsluze.
Jednotky také padají, hlavně když někdo nedodrží 30s intrval mezi úkony. Ale pokud to hlásí chybu pravého motorku tak bych začal tím. U mne nový motorek který se neposere 2500kč, výměna 1000kč. Případně jednotka 2000kč starší, 1000kč výměna.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA