Zdravím všechny, prosím o skouknutí LOGu a nějaké rady k překročení plnícího tlaku. Regulační ventil N75 jsem zkusil vyměnit a žádná změna. Pravděpodobně bude muset turbo ven na vyčištění, ale než se do toho pustím, tak bych vás chtěl požádat o názor. Díky.
Hans
Překročení meze plnícího tlaku turba (log) - rady, nápady
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Překročení meze plnícího tlaku turba (log) - rady, nápady
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Překročení meze plnícího tlaku turba (log) - rady, nápady
Pravděpodobně karbon pod lopatkami.
To máte z toho, že jezdíte jako s hnojem
To máte z toho, že jezdíte jako s hnojem
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: Překročení meze plnícího tlaku turba (log) - rady, nápady
Zdarec Majkle, za to můžou silnice, páč se na nich rychle jezdit nedá (až na vyjímky)
Jinak, zkoušel jsem při "volnoběhu" funkci regulace přes základní nastavení, kanál 11 a to funguje, jezdí nahoru<>dolu. Jsou to ale krajní pozice a jestli trochu přidrhává tím nejspíš nezjistím, že? Trochu mne ale zaráží, že už při cca 2000 otáčkách turbo tlačí tak moc a pak dál bez žádného poklesu, jako kdyby se regulace nehýbala vůbec.
Jinak, zkoušel jsem při "volnoběhu" funkci regulace přes základní nastavení, kanál 11 a to funguje, jezdí nahoru<>dolu. Jsou to ale krajní pozice a jestli trochu přidrhává tím nejspíš nezjistím, že? Trochu mne ale zaráží, že už při cca 2000 otáčkách turbo tlačí tak moc a pak dál bez žádného poklesu, jako kdyby se regulace nehýbala vůbec.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
- Goodicek
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 27.09.2013 17:45
- Bydliště: Vlčnov
Re: Překročení meze plnícího tlaku turba (log) - rady, nápady
když sem koupil auto, taky mě to padalo pořád do nouzáku, částečně to bylo uhnilým drátem od čidla teploty nafty ale z největší části zanešeným turbem, protože majitel měl dlouhodobou spotřebu 5 litrů, podle palubáku, nevím sice jak to s PDčkem dokázal ale to je jedno. Každopádně je to přesně jak píše majkl, jezdíte s tím jak s hnojem, důchodci ve staré "stodvacítce" na vás blikaj... no stačí tomu fakt trochu šlápnout, 2,3 podržet to v otáčkách..... Nevím, turbo sem nečistil ani nerozdělával, ale je potřeba ty saze vypálit a nouzák sem neviděl ani nepamatuju, ani na diagnostice překročení plnícího tlaku. Už se mi to tam neobjevuje vůbec, a předtím to bylo co chvíle, malý kopeček a už sem byl v nouzáku, někdy i po rovině pokud sem potřeboval předjet a šlápl pořádně na plyn
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Překročení meze plnícího tlaku turba (log) - rady, nápady
To je právě ono. V akčních členech to jezdí jen z jedné krajní polohy do druhé, tzn. že v systému je buď plný podtlak nebo atm. tlak a na membránu je kladen max. rozdíl mezi oběma komorami.
Kdežto za reálného provozu se ta regulace mění plynule a tak když to lehce někde škrtá, tak to prostě pak vypadá, jak na tvém logu. Ty nastartuješ, udělá se max. podtlak a lopatky se naklopí pro max. tlak (táhlo vyjede nahoru). Pak se rozjíždíš a požadavek se pozvolna mění, N75 postupně ubírá a táhlo by mělo po malých kouskách sjíždět dolů, ale lopatky se zadrhnou a jen malý a pak pozvolný nárůst rozdílů v tlacích nad a pod membránou způsobí, že to někdy přeskočí a někdy ne.
Neříkám jezdit rychle, ale stačí to jednou za den roztáhnout na dvojku, trojku plnej až k červeným, ideálně někde do kopce. Stačí takhle ujet pár set metrů a účel to splní. Pak si zase 100 kiláků jezdi na spotřebu :
Kdežto za reálného provozu se ta regulace mění plynule a tak když to lehce někde škrtá, tak to prostě pak vypadá, jak na tvém logu. Ty nastartuješ, udělá se max. podtlak a lopatky se naklopí pro max. tlak (táhlo vyjede nahoru). Pak se rozjíždíš a požadavek se pozvolna mění, N75 postupně ubírá a táhlo by mělo po malých kouskách sjíždět dolů, ale lopatky se zadrhnou a jen malý a pak pozvolný nárůst rozdílů v tlacích nad a pod membránou způsobí, že to někdy přeskočí a někdy ne.
Neříkám jezdit rychle, ale stačí to jednou za den roztáhnout na dvojku, trojku plnej až k červeným, ideálně někde do kopce. Stačí takhle ujet pár set metrů a účel to splní. Pak si zase 100 kiláků jezdi na spotřebu :
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: Překročení meze plnícího tlaku turba (log) - rady, nápady
Díky Majkle za pomoc. Sice jak důchodce nejsem, ale dostat za uši by mohl víc. To je pravda
Zkusil jsem ještě regulaci trochu pohýbat VAGem a projet auto s odpojenou váhou a nohou na podlaze bez toho, abych trhal asfalt. Výsledek je, že to aspoň nepadá do nouzáku a regulace už chodí lépe - viz dnešní LOG.
Až bude víc času, tak turbo půjde ven.
Zkusil jsem ještě regulaci trochu pohýbat VAGem a projet auto s odpojenou váhou a nohou na podlaze bez toho, abych trhal asfalt. Výsledek je, že to aspoň nepadá do nouzáku a regulace už chodí lépe - viz dnešní LOG.
Až bude víc času, tak turbo půjde ven.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------