DSG-7-DQ200
Moderátor: Olaf87
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
DSG-7-DQ200
Nazdar chlapi Písal som aj na SVK fórum, napíšem aj sem
Nevie niekto ako to je s množstvom oleja v prevodovke DSG-7 Nakoľko má suché trecie spojky oproti DSG-6-DQ250, kde sú spojky ponorené v oleji Logicky by tam toho oleja malo byť menej ale koľko to je asi litrov a ako často to treba na výmenu 60 000 km ako pri DSG-6 Čo myslíte, je táto 7 stupňová lepšia čo sa týka životnosti, prípadne poruchovosti Je vyrobená do 250 NM takže chip-tuning asi nie 6-ka bolo tuším do 350 NM...Inak hovorí sa, že výmena oleja v DSG 6 prevodovkách je pekne finančne nákladná vec, drahý olej a ide tam vela toho
Vďaka za odpovede.
Nevie niekto ako to je s množstvom oleja v prevodovke DSG-7 Nakoľko má suché trecie spojky oproti DSG-6-DQ250, kde sú spojky ponorené v oleji Logicky by tam toho oleja malo byť menej ale koľko to je asi litrov a ako často to treba na výmenu 60 000 km ako pri DSG-6 Čo myslíte, je táto 7 stupňová lepšia čo sa týka životnosti, prípadne poruchovosti Je vyrobená do 250 NM takže chip-tuning asi nie 6-ka bolo tuším do 350 NM...Inak hovorí sa, že výmena oleja v DSG 6 prevodovkách je pekne finančne nákladná vec, drahý olej a ide tam vela toho
Vďaka za odpovede.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DSG-7-DQ200
Tak som zisťil koľko toho oleja tam ide je to 1,7 litra oproti DSG 6 je to pekne veľký rozdiel...tam ide 6,5 litra to, že ako často sa v DSG 7 mení ten olej som ale nezistil mali by sa výmenné intervali predĺžiť logicky kedže sú lamely nasucho...no len ako je potom na tom tá životnosť dúfam, že to nebude na úkor množstva oleja Píšu aj, že ja ekonomickejšia oproti DSG 6 a že aj spotreba je na tom lepšie...asi tou poslednou rýchlosťou
-
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 26.11.2011 21:55
Re: DSG-7-DQ200
ale prd rychlosti navic je to prave tim, ze DSG6 je v oleji - vetsi odpor, proti DSG7, ktera je "sucha"
kvuli tomu je spotreba DSG6 oproti manualu vyssi, kdezto s DSG7 by jsi mel jezdit za malilicko min (u benzinu, s dieselem to bude cca nastejno)
kvuli tomu je spotreba DSG6 oproti manualu vyssi, kdezto s DSG7 by jsi mel jezdit za malilicko min (u benzinu, s dieselem to bude cca nastejno)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DSG-7-DQ200
Majú DSG prevodovky aj funkciu "plachtenie" ako to majú niektoré iné automatické prevodovky iných výrobcou ??? Ale tak nehovor mi, že pridanie jednej rýchlosti navrch čiže "7" nespravý niečo na spotrebe ved predsa otáčky sa tím znížia...
Naposledy upravil(a) Cirdemanko dne 23.02.2015 18:08, celkem upraveno 2 x.
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: DSG-7-DQ200
A jak víš, že ta sedmá rychlost je navíc? Ona klidně může být kratší, než šestka u DSG6.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DSG-7-DQ200
Skôr si to len myslím ako viem ale nemusí to byť pravda, kľudne to môže byť tak ako píšeš ty
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: DSG-7-DQ200
Těžko porovnáte když se nedávali ke stejnýmu motoru.
Každopádně výměna oleje v 7st suchým DSG postrádá smysl (Do nájezdu 100tis km) jen proběhla/probíhá ofiko svolávačka kdy se olej mění za minerál.
Každopádně výměna oleje v 7st suchým DSG postrádá smysl (Do nájezdu 100tis km) jen proběhla/probíhá ofiko svolávačka kdy se olej mění za minerál.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- photoart
- Jezdec
- Příspěvky: 216
- Registrován: 17.02.2013 19:03
Re: DSG-7-DQ200
funkciu plachtenie dsg7 ma...Cirdemanko píše:Majú DSG prevodovky aj funkciu "plachtenie" ako to majú niektoré iné automatické prevodovky iných výrobcou ??? Ale tak nehovor mi, že pridanie jednej rýchlosti navrch čiže "7" nespravý niečo na spotrebe ved predsa otáčky sa tím znížia...
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: DSG-7-DQ200
Majú iba v ECO móde, ak si nastavíne individual mode podľa seba na ECO režim, tak tam to nejde.
Neviete prečo?
Chcem mať ECO mode + comfort, nie ECO + Normal DCC.
Neviete prečo?
Chcem mať ECO mode + comfort, nie ECO + Normal DCC.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DSG-7-DQ200
Nemohli aj 7 stupňovú DSG prevodovku spraviť rovnako ako 6 stupňovú, čiže s olejom a schopnosťou do výkonu 350 NM sakra Takto človek len viac spochybňuje potom jeho výdrž...
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DSG-7-DQ200
Ale myslím pre G7 nie pre TOUAREG
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: DSG-7-DQ200
RS3, TTRS, Tiguan, atp... Touareg nic takovýho nemá bohužel
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DSG-7-DQ200
No a v týchto sú "suché" alebo "mokré" spojky
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N