Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
vet
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 01.09.2010 15:02
Bydliště: Strážnice

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od vet »

Nic jineho ta prevodovka nedela. Kdyz zastudena vytocim kola na max. Auto se plynule rozjede a zaradi bez trhani 2ku. Zatepla tosame. Kdyz stojim v kopci pustim brzdu auto trosku sjede dolu ale az sepne spojka v pohode stoji nebo se rozjede podle sklonu tez bez trhnuti. Zavada zadna v ridici jednotce neni. Mozna me este napada ze by nebylo spatne bud nechat dat do prevodovky novy soft nebo udelat znova zakladni nastaveni ale to se me moc nechce abych neco neudelal spatne a nedojebal to.

milky22
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 05.06.2011 21:23
Bydliště: Bratislava

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od milky22 »

Podla mna to neries, vyhodis zbytocne peniaze. To, ze v prudsom kopci trosku cuvne je normalne, preto davali k DSG automaticky Autohold. Nie je to HDM prevodovka, ktora "tlaci" stale aj ked si na brzde, a preto je na nej rozjazd komfortnejsi a v kopci auto necuvne.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG

vet
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 01.09.2010 15:02
Bydliště: Strážnice

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od vet »

Jj vim ze couvnout ma daval jsem jen priklad ze jsou ok spojky. Napadlo me ze by to mohla byt jeste dvouhmota kdyz stojim namiste tak dvouhmota obcas houpne autem.

vet
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 01.09.2010 15:02
Bydliště: Strážnice

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od vet »

Jakoze ze to dela kdyz sepne spojka a setrvak ktery je vyhrkany se svou vuli se pootoci a dojede na svou mez.

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od yessmen »

KO mechatronika.. na takových 100%.. mrkni k sixtovi a zkontroluj datum výroby mechatroniky. Všechny mechatroniky vyrobený 2007-2008 jsou vadné z výroby a po čase se právě projeví tahle závada. Samozřejmě teď to nemusí být tak zlé, ale časem se to bude zhoršovat.
Při jízdě nebo při přeřazování rychlostí dochází k cukání, škubání a v paměti závad ŘJ není uložena žádná chyba.
//
Vždy zkontrolovat v bloku naměřených hodnot v kanálu č.54 datum výroby mechatroniky.

Pokud se Vám objeví datum výroby mechatroniky H07 A0001 - J21 N0560 to znamená, že mechatronika byla vyrobena v 7KT 2007 až do 21KT 2008 musíte vždy provézt vyměnu mechatroniky (závada v ŘJ mechatroniky - nelze ji opravit). Po výměně mechatroniky, vždy provézt základní nastavení a jízdní zkoušku.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

bm0
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.02.2013 13:44

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od bm0 »

yessmen píše:KO mechatronika.. na takových 100%.. mrkni k sixtovi a zkontroluj datum výroby mechatroniky. Všechny mechatroniky vyrobený 2007-2008 jsou vadné z výroby a po čase se právě projeví tahle závada. Samozřejmě teď to nemusí být tak zlé, ale časem se to bude zhoršovat.
Při jízdě nebo při přeřazování rychlostí dochází k cukání, škubání a v paměti závad ŘJ není uložena žádná chyba.
//
Vždy zkontrolovat v bloku naměřených hodnot v kanálu č.54 datum výroby mechatroniky.

Pokud se Vám objeví datum výroby mechatroniky H07 A0001 - J21 N0560 to znamená, že mechatronika byla vyrobena v 7KT 2007 až do 21KT 2008 musíte vždy provézt vyměnu mechatroniky (závada v ŘJ mechatroniky - nelze ji opravit). Po výměně mechatroniky, vždy provézt základní nastavení a jízdní zkoušku.
Ma nekdo zkusenost, jak se k tomu stavi VW v CR/EU? Mam podobny problem a jezdim s tim uz 4 roky. Snizuje to komfort jizdy, ale investice do nove mechatroniky se mi nechce delat. Pred par lety jsem si cetl na zahranicnich forech, ze v nekterych zemich (napr. USA), kde je vyssi ochrana spotrebitele donutili VW mechatroniky menit zdarma. Je to vyrobni vada. U nas mi takto menili vadne vstriky zdarma.

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od yessmen »

Jo u nich to platí, stačilo mít ofiko servis VW a pravidelně záznamy.... V USA maj dokonce záruku 10 let na DSG... U NÁS ABSOLUTNĚ NIC. Taky jsem ji měnil za své.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
dato1982
Člen klubu
Příspěvky: 71
Registrován: 18.07.2014 11:21

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od dato1982 »

yessmen píše:Jo u nich to platí, stačilo mít ofiko servis VW a pravidelně záznamy.... V USA maj dokonce záruku 10 let na DSG... U NÁS ABSOLUTNĚ NIC. Taky jsem ji měnil za své.
a kolik tě stála? :rog:
Volkswagen CC, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - 2012 Dark Oak, BlueMotion

vet
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 01.09.2010 15:02
Bydliště: Strážnice

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od vet »

Zatim sem to teda prestal resit ale dnes sem se bavil s mechanikem jednim co mel tourana a rikal ze mel tosame na touranu a ze na to mel nachystany novy setrvak samozrejme nez to vymenil tak auto prodal. Ale smysl by to melo. Kdyz spojka sepne se trvak se rozbehne a skoci na doraz ktery uz je daleko a to by delalo tohle skoceni auta pri rozjezdu. Jinak jsem v tom vyberu dsg ktere maji podle sixty vadnou mechatroniku.

Uživatelský avatar
Klejzlik
Člen klubu
Příspěvky: 676
Registrován: 28.09.2011 19:50
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Klejzlik »

Taky si myslím, že to není normální, jelikož mě to nedela :-D

cyberjak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 17.11.2010 16:41

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od cyberjak »

Byl to i muj pripad... jelikoz auto jezdilo vzdy do origo servisu tak ikdyz jsem mel najeto 240tis km tak me zaplatili 75% materialu a 50% prace takze oprava i s pravidelnym servisem (mot. olej + filtry) stalo asi 12tis kč bez DPH
Passat 3.2 FSI b6 EX-auto
Passat 3.6 FSI b7

Králik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 13.02.2008 14:23
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od Králik »

Měl jsem taky podobný problém, nebo spíš šlo o ten konfort z jízdy. Taky mi to občas škublo při rozjezdu, ale jen když jsem rychle zařadil z P na D a při dobrždování takoví divný zvuky jak to podřazovalo. Vyměnil jsem olej tak jak se má a vše odeznělo.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od KJirka »

na radu kolegy Yessmena budu měnit náplň a filtr DSG v půlce intervalu. V oleji se usazují příšerný sračky a po 60 t. km musí být ten filtr už dávno k.o..
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
dato1982
Člen klubu
Příspěvky: 71
Registrován: 18.07.2014 11:21

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od dato1982 »

no, já mám to samé. není to úplně špatné, ale příjemné to tedy není.
mám vyměněnou spojku a setrvák, olej v DSG již dvakrát (jednou při servisu, jednou při výměně spojky).

při rozjezdu to někdy škubne, což není moc problém, ale když brzdím a podřazuje - tak škube :(
Volkswagen CC, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - 2012 Dark Oak, BlueMotion

dkraft
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 301
Registrován: 21.11.2007 23:44

Re: Trhnuti DSG pri rozjezdu potom pohoda klidek

Příspěvek od dkraft »

dato1982 píše:no, já mám to samé. není to úplně špatné, ale příjemné to tedy není.
mám vyměněnou spojku a setrvák, olej v DSG již dvakrát (jednou při servisu, jednou při výměně spojky).

při rozjezdu to někdy škubne, což není moc problém, ale když brzdím a podřazuje - tak škube :(
tak to mam stejny ........ pri rozjezdu je to OK, ale pri podrazovani to "trochu" skubne.

No kazdopadne ted mam jiny poznatek a zajimalo by me jestli to dela jeste nekomu. Pri velmi plynulem dobrzdovani mi prijde ze zacne podrazovat "az moc dolu"........ pocit z toho mam takovej, ze to brzdi vic prevodama nez by odpovidalo seslapnuti brzdoveho pedalu. proste jedu 100kou ....... zacnu lehounce pribrzdovat ....... za chvilku je tam 5ka ...... chvilku po ni 4ka (to uz znatelne lezou otacky nahoru) a nekde mezi 50-60kou mi tam soupne trojku a to leti otacky na 3500 a je to jako by me nekdo chytnul za pr**l....... proste to zacne zpomalovat vic nez v tu chvili chci ........ takze povolim malinko pedal, soupne se tam 4ka .......... to zase brzdi min nez chci, tak prislapnu pedal a sup je tam zase 3ka........a takhle porad dokola! Ale jen kdyz jedu styl "ridic slecny daisy", kdyz jedu normalne svizne, tak to nepozoruju.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“