MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13.08.2014 15:03
- Bydliště: Strakonice
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Ahoj dnes jsem měl auto napojené na diagnostice a koukal jsem že na teploměru na přístrojovce je rafika přesně na 90°C ale ve vagu to ukazovalo 74,7°C řeším to protože se mi zdá že se zvedla docela spotřeba měřil jsem to hned po jízdě ani jsem nevypínal motor.
________________________________________
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 18.09.2012 16:07
- Bydliště: Levice
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
dneska som to akurat testoval a je pravda ze budik ukauzje 90°C a pritom realna teplta je len 75°C ..
Maximalne mi višla teplota motora na 82°C a tam sa držala je tento udaj dobrý? Mal som dojem aspon u ineho auta zeby termostat mal drzat 88°C +- dik za ozrejmenie
Maximalne mi višla teplota motora na 82°C a tam sa držala je tento udaj dobrý? Mal som dojem aspon u ineho auta zeby termostat mal drzat 88°C +- dik za ozrejmenie
VW passat b7 exclusive 130kw cfgc 2013
Ex ..Seat Alhambra 1.9 TDI 85@103kw 4X4 BVK 2010
Ex..Seat toledo 1.9 TDI 96@120kW ASZ 2003
Ex ..Seat Alhambra 1.9 TDI 85@103kw 4X4 BVK 2010
Ex..Seat toledo 1.9 TDI 96@120kW ASZ 2003
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Tak to vyplývá z odstavenýho bufíka, příliš vlažný (spořivý) jízdy a možná taky termostatu s nižší otvírací teplotou, nebo už je termostat na konci životnosti.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13.08.2014 15:03
- Bydliště: Strakonice
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Měřil jsem to po jízdě cca 40 km ráno bufík běžel.
________________________________________
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 18.09.2012 16:07
- Bydliště: Levice
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
pojdem teraz dlhšie trasu tak to pichnem lenze čo som si vsimol tak ten termostat asi ozaj otvara na 82 lebo teplota v jednom okamihu bola 81°C ... inač som kukal pridavne a tam mi vypisalo aspon 4-5 chýb a original termostat ma kolko otvarat ? čo som kukal na nete tak som nasiel 87°C pre daný voz
VW passat b7 exclusive 130kw cfgc 2013
Ex ..Seat Alhambra 1.9 TDI 85@103kw 4X4 BVK 2010
Ex..Seat toledo 1.9 TDI 96@120kW ASZ 2003
Ex ..Seat Alhambra 1.9 TDI 85@103kw 4X4 BVK 2010
Ex..Seat toledo 1.9 TDI 96@120kW ASZ 2003
- Jeník
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 10.09.2008 08:35
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Hojky kuci, prosím o radu. Potřebuji vyměnit termostat a ten přístup k měmu je hodně blbej. Máte někdo nějakej fígl? Děkuji.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Demontovat servočerpadlo. Předpokládám, že se bavíme o staré rotačce.......
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 22.11.2014 13:01
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Ahoj prosím o pomoc, mám Sharika r.v. 2003 150kW AYL 2,8 V6 4motion s LPG a dojel jsem před svátkama do práce a stojím tam peřád nejde mi nastartovat, servis mě neveme páč jsou svátky a nedělají. Nemáte kontakt na někoho kolem Prahy směrem na Lysou nad Labem, kdo by mi Sharika napíchnul a vyčetl chyby? Díky
Závada následující: Trochu se mi ztrácí voda, ale né do motoru, spíš někde rosí a nedolévám tak často (tak 1x za dva měsíce). Asi to s tím nesouvisí, ale raději to píšu. Když mám motor studený a otočím klíčkem bez nastartování teplota vyletí do červeného a chvíli tam je a zase po chvilce spadne. Po nastartování a zahřátí se to chová normálně a teplota je na 90ti. Jen asi dvakrát se mi stalo za jízdy, že to šlo do červeného a pak to chvíli kolísalo kolem 90ky, potom zase dobrý normál. Raději jsem zastavil, chcípnul a koukal u expanzky jestli mi nevyletěla voda ven. Bylo vše normální a tak jsem opět nastartoval, ovšem trochu s potížema. Jako by se mu nechtělo, ale naskočil a dál už se to chovalo normálně, dojel jsem domů a teplota v normě 90 stupňů. Napadlo mě teplotní čidlo, tomu by odpovídalo i to špatné startování páč asi špatně nastavilo směs? Nevím. Možná i termostat. Rád bych to napíchnul a zjistil co to může být. Jenže dojel jsem ještě do práce a už se nerozjel, ráno jsem nenastartoval. Zprvu to hned chytlo asi na 2 vteřiny a pak to chcíplo a už to jen točí na prázdno, jako by nešel benzín do motoru. Dřív jsem také slyšel po otevření dveří řidiče vrčet palivové čerpadlo, ale teď ho už neslyším. Sharika mám 2 roky a nic vážného jsem zatím neřešil. Kolik má Sharik čerpadel? U Scirocca mám jedno podavací v nádrži a jedno hlavní tlakovací, je to taky benzín. Ale na dílech v Kelly mají na Sharika jen jedno přímo v nádrži, je tam opravdu jen jedno palivové čerpadlo?
Prosím o radu nebo kontakt na někoho kdo by mi to napíchl, nejlépe mezi svátkama. Teď o svátkách nikdo nechce makat, tak to je trochu problém. Děkuji
Závada následující: Trochu se mi ztrácí voda, ale né do motoru, spíš někde rosí a nedolévám tak často (tak 1x za dva měsíce). Asi to s tím nesouvisí, ale raději to píšu. Když mám motor studený a otočím klíčkem bez nastartování teplota vyletí do červeného a chvíli tam je a zase po chvilce spadne. Po nastartování a zahřátí se to chová normálně a teplota je na 90ti. Jen asi dvakrát se mi stalo za jízdy, že to šlo do červeného a pak to chvíli kolísalo kolem 90ky, potom zase dobrý normál. Raději jsem zastavil, chcípnul a koukal u expanzky jestli mi nevyletěla voda ven. Bylo vše normální a tak jsem opět nastartoval, ovšem trochu s potížema. Jako by se mu nechtělo, ale naskočil a dál už se to chovalo normálně, dojel jsem domů a teplota v normě 90 stupňů. Napadlo mě teplotní čidlo, tomu by odpovídalo i to špatné startování páč asi špatně nastavilo směs? Nevím. Možná i termostat. Rád bych to napíchnul a zjistil co to může být. Jenže dojel jsem ještě do práce a už se nerozjel, ráno jsem nenastartoval. Zprvu to hned chytlo asi na 2 vteřiny a pak to chcíplo a už to jen točí na prázdno, jako by nešel benzín do motoru. Dřív jsem také slyšel po otevření dveří řidiče vrčet palivové čerpadlo, ale teď ho už neslyším. Sharika mám 2 roky a nic vážného jsem zatím neřešil. Kolik má Sharik čerpadel? U Scirocca mám jedno podavací v nádrži a jedno hlavní tlakovací, je to taky benzín. Ale na dílech v Kelly mají na Sharika jen jedno přímo v nádrži, je tam opravdu jen jedno palivové čerpadlo?
Prosím o radu nebo kontakt na někoho kdo by mi to napíchl, nejlépe mezi svátkama. Teď o svátkách nikdo nechce makat, tak to je trochu problém. Děkuji
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 22.11.2014 13:01
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Ahoj všichni, nemohu najít čidlo teploty chladící kapaliny na 2.8 AYL, VAG hlásí teplotu na tomto čidle 104 st. a čidlo oleje -8 st. což odpovídá zhruba venkovní teplotě.
Chtěl bych se zeptat: Kde je a kde najít čidlo chladící kapaliny na tomto V6 motoru a přípdně kolika pinové je? (dvou, nebo čtyř pinové?)
Někde tdy na foru jsem zjistil, že by mohlo být na bloku motoru z pravé strany, jakoby pod víčkem kde se nalévá olej. Měli by tam být dvě ty čidla. Může to někdo z vás specifikovat, které čidlo je které?
Díky uvítám foto
MODEDIT: dodržuj pravidla - dotaz stačí dát do jednoho tématu a zrovna tak nastuduj pravidlo pro citování... Díky
Chtěl bych se zeptat: Kde je a kde najít čidlo chladící kapaliny na tomto V6 motoru a přípdně kolika pinové je? (dvou, nebo čtyř pinové?)
Někde tdy na foru jsem zjistil, že by mohlo být na bloku motoru z pravé strany, jakoby pod víčkem kde se nalévá olej. Měli by tam být dvě ty čidla. Může to někdo z vás specifikovat, které čidlo je které?
Díky uvítám foto
MODEDIT: dodržuj pravidla - dotaz stačí dát do jednoho tématu a zrovna tak nastuduj pravidlo pro citování... Díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.01.2017 21:35
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Co mam vymenit?..termostat alebo cidlo teploty?...auto je bez bufika ale teplota mi niekedy vybehne na 90 tak ako ma...po chvili padne na 60...po prejazde napr kolajami skoci zase na 90...niekedy je stale na 50...skoci rucicka na 90 a hned zacne klesat spet na 50-60 auto kuri ale nie nejako super horuco...
1,9 tdi, 85kw, rv 2002, 4 motion
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.01.2017 21:35
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Vie mi niekto poradit ci to co je v kruzku je snimac teploty motora a aky ma tvar ten steker ci to je oval ci pravouhly a kolko pinovy...dik
1,9 tdi, 85kw, rv 2002, 4 motion
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 14.07.2011 14:51
- Bydliště: Plzeň
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Dotaz. Při jízdě s ohřátým motorem ze Špičáku do Klatov mi teplota vody klesla na 60 stupňů. Bufík běžel a venkovní teplota kolem nuly. Je to normální stav, že motor neudrží teplotu a náporovým vzduchem a odběrem topení se je schopen ochladit a nebo mám hledat problém v termostatu.
Seat Alhambra 1,9TDi, Tiptronic, 85 kW, 2007
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Cvičně bych dal před chladič papundekel nebo nějakou zástěnu.
Projel bych to a pokud bude teplota padat viditelně méně nebo se skoro nezmění, cvičná výměna termostatu nic nepokazí.
Resp. ta výměna i bez otestování nebude špatná, beztak to má namotáno mrtě a už to není nejnovější..
Projel bych to a pokud bude teplota padat viditelně méně nebo se skoro nezmění, cvičná výměna termostatu nic nepokazí.
Resp. ta výměna i bez otestování nebude špatná, beztak to má namotáno mrtě a už to není nejnovější..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 14.07.2011 14:51
- Bydliště: Plzeň
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Z té zástěny mám strach, protože je tam i chladič klimatizace, tak aby jsem si nezpůsobil nějaký problém.
Seat Alhambra 1,9TDi, Tiptronic, 85 kW, 2007
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
Jako čím ?
Tím že zakryješ vstup chladného vzduchu do motorového prostoru?
To auto se uchladí i používáním topení a zakrytí kondenzátoru klimatizace nic nezpůsobí, v chladnu stejně klimatizace nejde spustit kvůli možnému zamrznutí..
Tím že zakryješ vstup chladného vzduchu do motorového prostoru?
To auto se uchladí i používáním topení a zakrytí kondenzátoru klimatizace nic nezpůsobí, v chladnu stejně klimatizace nejde spustit kvůli možnému zamrznutí..