Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Zdar chlapi,
před dvěma dny jsem koupil VW Passat 2.0 Tdi 125 kw DSG (bmr)
Bohužel při dnešní cestě městem mě při 50 km/h najednou v autě cuklo, spadl výkon, rozřinčela se zvuková signalizace a rozsvítíila se problikávající kontrolka žhavení s hláškou "motor do servisu". Auto sem ihned odstavil a zaparkoval. Přijel za mnou známej s diagnostikou a napíchnul to.
Tohle tam na něj vyskákalo za chyby:
001602 - snímač referenčního napětí
000802 - čidlo otáček
00051 - snímač polohy pedálu
Auto už nešlo nastartovat tak mě teď stojí nepojízdný na parkovišti..
Ještě dodám, že byli dělány rozvody zhruba před 600 kilometry --- nemůže to mít nějakou součinnost?
Prosím poraďte co s tím může být - pokud někdo něco podobného zažil, nebo některou z výšše vypsaných chyb
Budu vám moc vděčný za jakýkoliv tip. Takhle jsem si bohužel svou cestu ke koncernu VW nepředstavoval
Předem se omlouvám pokud sem tehle top založil někde kde nemá být, ale je to můj první příspěvek tady na foru bohužel.
před dvěma dny jsem koupil VW Passat 2.0 Tdi 125 kw DSG (bmr)
Bohužel při dnešní cestě městem mě při 50 km/h najednou v autě cuklo, spadl výkon, rozřinčela se zvuková signalizace a rozsvítíila se problikávající kontrolka žhavení s hláškou "motor do servisu". Auto sem ihned odstavil a zaparkoval. Přijel za mnou známej s diagnostikou a napíchnul to.
Tohle tam na něj vyskákalo za chyby:
001602 - snímač referenčního napětí
000802 - čidlo otáček
00051 - snímač polohy pedálu
Auto už nešlo nastartovat tak mě teď stojí nepojízdný na parkovišti..
Ještě dodám, že byli dělány rozvody zhruba před 600 kilometry --- nemůže to mít nějakou součinnost?
Prosím poraďte co s tím může být - pokud někdo něco podobného zažil, nebo některou z výšše vypsaných chyb
Budu vám moc vděčný za jakýkoliv tip. Takhle jsem si bohužel svou cestu ke koncernu VW nepředstavoval
Předem se omlouvám pokud sem tehle top založil někde kde nemá být, ale je to můj první příspěvek tady na foru bohužel.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Mno, asi bych to rozdelal, kdyz to nejede, ne? Asi na parkovistinse neopravi...
Podle toho, co popisujes to muze byt spousta veci. Cidlo otacek by byl malej zazrak, protoze si nedovedu predstavit, ze by kuli nemu neco bouchlo v motoru. V pripade spatneho signalu padne do nouzaku a jede na info od snimace vacky a vice versa
Podle toho, co popisujes to muze byt spousta veci. Cidlo otacek by byl malej zazrak, protoze si nedovedu predstavit, ze by kuli nemu neco bouchlo v motoru. V pripade spatneho signalu padne do nouzaku a jede na info od snimace vacky a vice versa
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- vory
- Pilot
- Příspěvky: 745
- Registrován: 16.02.2011 17:30
- Bydliště: Praha
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Tak aktualizace stavu: přijeli sme s podvalem pro auto. Nasednu, auto nastartovalo, chyba pryč. Na cestě do dilny 15 kilometrů bez jakýkoliv chyby. Potom znova kontrolka žhavení, "motor do servisu". Opětovné nastartování chyba pryč. Dalších pár kilometrů bez problémů. Potom opět ta sama chyba a k ni se navíc rosvitila kontrolka motoru, auto v nouzaku. Po chvíli se rozsvítila kontrolka autobaterie a auto za jízdy chciplo. po nastartování to s oběma rozvicenyma kontrolkama dojelo az do garáže kde to jde zitra na diagnostiku.
Ještě dodatek pro hkr: V motoru nebouchlo, ale autu razantně ubyl výkon a otáčky. Asi tim skokem do nouzaku.
Zkrat?
Edit: motor navštívila loni na podzim kuna...
Ještě dodatek pro hkr: V motoru nebouchlo, ale autu razantně ubyl výkon a otáčky. Asi tim skokem do nouzaku.
Zkrat?
Edit: motor navštívila loni na podzim kuna...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Kabeláž bud od kuny, nebo přelámaná motorová zhruba v místech u starteru.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Jestli to máš dva dny, obrať se s důvěrou na toho, kdo ti to nadělil. Je-li to přehlodaná kabeláž, to se asi stane komukoliv a není to zlý úmysl. Ale taky to mohl někdo narafičit k prodeji právě proto, že tam je něco v prdeli. Každopádně nemyslím, že by to byla závada za nějaký desetitisíce.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Tak zrovna s G28 se rafičit nikdo nebude, protoze výměna znamená převodovka dolů a to už by tam snad ten snímač za těch pár stovek dali znova, než aby se vystavovali těmhle problémům, ne?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- vory
- Pilot
- Příspěvky: 745
- Registrován: 16.02.2011 17:30
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Nesmysl.., prevodovka dolu nemusi !!!!!
Passat B6 R-line
SQ5 TDi
SQ5 TDi
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Mno nevim, nedávno mi to měnili, byl jsem u toho a jako fakt by mě zajímalo, jak by se to mělo měnit, páč tam není přístup. Pro úplnost, mám 16V PD, kód BKP.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- vory
- Pilot
- Příspěvky: 745
- Registrován: 16.02.2011 17:30
- Bydliště: Praha
Re: Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
Jde to.., pristup je na h***o,ale jde to. Sam jsem to delal. Horsi je , kdyz ti starej v ty dire praskne a zbytky se ti ztrati.., to pak musi prevodovka dolu..
Passat B6 R-line
SQ5 TDi
SQ5 TDi
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Ztráta výkonu - škubnutí - nejde nastartovat
za předpokladu, že to ten snímač vůbec je, žejo
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !