tlak v pal. soustave
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
tlak v pal. soustave
zdravim, chtel bych poprosit mohl by mi potvrdit ci vyvratit moji teorii o tlaku v palivove soustave??? moje teorie zni. pokud je slabej tlak(cerpadlo malo tlaci) tak auto jede lenive aby trosko jeli musi se polechtat vic plyn a ted me zajima. kdyz vic slapnu na plyn zvysi se tlak a spotrebuje se vice paliva???? pusti trysky vice toho benzinu nebo bude spotreba stejna. je to laicky dotaz tak me neukamenujte. resim moje cerpadlo mnozi z vas tvrdi ze dokud jede ze na to mam srst ae ja si myslim ze novym cerpadlem znicim 2 mouchy jednou ranou(spotrebu a sviznejsi reakci spodku otacek). dik
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: tlak v pal. soustave
tlak do palivové lišty reguluje regulátor tlaku paliva na palivové liště.. takže bez ohledu na to, kolik tlačí pumpa je stejně do vstřikovače omezen tím regulátorem třeba na 3 3,5 nebo 4bar .. popřípadě skrz variabilní FPR to můžeš mít stavitelný buď ručně nebo elektronicky...
šlapání na plyn nemá s tlakem v paliové soustavě nic společného, ten tlak určuje v soustavě palivová pumpa a
do palivové lišty ho omezuje právě ten regulátor
množství paliva vpuštěného do motoru udává řídící jednotka délkou impulzu pro vstřikovač .. víc šlapeš = delší impuls = víc vstříknutého paliva ale pořád pod stejným tlakem palivové soustavy
šlapání na plyn nemá s tlakem v paliové soustavě nic společného, ten tlak určuje v soustavě palivová pumpa a
do palivové lišty ho omezuje právě ten regulátor
množství paliva vpuštěného do motoru udává řídící jednotka délkou impulzu pro vstřikovač .. víc šlapeš = delší impuls = víc vstříknutého paliva ale pořád pod stejným tlakem palivové soustavy
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: tlak v pal. soustave
j chapu vim ze na palivove liste je regulator. tak mi povez musi byt rozdil kdyz pumpa dava 2 vs 4 bary treba. ne????
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: tlak v pal. soustave
ta výkonnější pumpy se dávají na výkonnější aplikace, s většíma vstřikama, kde potřebuješ v krátké době vstříknout větší množství paliva a standartní pumpa už to nestíhá plnit...
na normálním použití to nepoznáš... at to jde k regulátoru pod 5 nebo 8 bar..tak to ten regulátor stejně skřípne na ty třeba 3 bar. a ty na autě zase nemáš takovej odběr paliva aby to nestíhalo..
jediná souvislost sešlápnutýho plynu s čerpáním paliva je velikost palubního napětí.... odvislá od otáček motoru = větší otáčky větší napětí = pumpa frčí rychleji
něco jak dětskej vláček... nebo autodráha...
na normálním použití to nepoznáš... at to jde k regulátoru pod 5 nebo 8 bar..tak to ten regulátor stejně skřípne na ty třeba 3 bar. a ty na autě zase nemáš takovej odběr paliva aby to nestíhalo..
jediná souvislost sešlápnutýho plynu s čerpáním paliva je velikost palubního napětí.... odvislá od otáček motoru = větší otáčky větší napětí = pumpa frčí rychleji
něco jak dětskej vláček... nebo autodráha...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: tlak v pal. soustave
Jiste ze ruka v ruce jde s lepsim cerpadlem regulator..ale mockrat dekuju za objasneni ja myslel proste ze kdyz to tlaci min tak clovek musi zakonite vice slapat a pak to vice papa
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- Kubos32
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 08.12.2009 20:07
- Bydliště: KarVWina
Re: tlak v pal. soustave
Nemate nekdo schema podltakovych hadic kam kerou zapojit 2.3 v5 110kw
Vw Golf 4 . 3dveř
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: tlak v pal. soustave
Ked cerpadlo tlaci menej,auto ma mensi vykon a ty musis fakt viacej slapat na plyn. Tym padom dlhsie roztahujes rychlosť,co moze vyustit aj do vyssi spotreby. V konecnych pripadoch uz dava toho paliva tak malo,ze auto pod plynom vynechava a cuka....
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: tlak v pal. soustave
A to je zajimavy. Kazdy teda tvrdi opak a ja si myslim to co ty
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW