bohužel jsem natankoval benal do nafty.....to se mě podařilo odsát ale cca 5litrů té benzinonafty tam zůstalo
po doplnění nádrže auto normálně jezdí táhne jak má problém je ten že za tepla nestartuje
když jsem měnil ten ventilek na filtru...tak to má ještě odér po benzínu....muže to za tepla zhoršovat start?
pokud je auto studený jde na drnc.....někdo nějakej nápad?
palivák novej při odpojení čidla teploty stejné, baterka taky cajk, před benzínem v nádrži žádnej problém
benzín v naftě vyreseno smazat dekuji
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- petule007
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 10.11.2008 16:45
- Bydliště: Liberec
benzín v naftě vyreseno smazat dekuji
Naposledy upravil(a) petule007 dne 10.05.2015 20:37, celkem upraveno 1 x.
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: benzín v naftě
jak to bylo namíchaný a kolik si toho cuclo/kolik jsi najel do doředění těch 5L? Ten palivák se měnil po kolika km? To asi nebude o teplejch startech, když i s odpojenym čidlem "stejný", jestli se s tim jezdilo (natož ve větší koncentraci), tak to neprospívá spoustě dalším věcem u dieselů (nejen, že líp rozpouští a nemaže, ale má i vyšší teplotu hoření, jinou hustotu, tepelnou roztažnost..., takže to může mít dopady na x dalších věcí od toho filtru přes čerpadlo/vstřikovače až třeba po horší komprese, podle okolností od čistoty nádrže po koncentraci a "nájezd" na takovou směsku...) a imho se díky tomu můžou dřív projevit nedostatky/závady v celý paliv.soustavě...
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Re: benzín v naftě
Já loni na jaře do cca 50% nádrže doplnil Vervu benzin(jinak jezdím na Vervu naftu)
ujel jsem cca 8km,kde jsem zastavil(potřebovaljsem něco vyřídit) a pak jsem se po cca 5minutách vrátil do auta a startér točil a auto nechytlo,(přemýšlel jsem co se za 5min mohlo stát,)pak jsem mrkl na lístek a bylo mi jasno
nechal jsem se odtáhnout,komplet vypuštění 70l naftobenzinu,vyměněn filtr,profouknuto potrubí,a po dolití a odvdušnění moto chtl na drc
Měl jsem strach,zda to neodnesly vstřiky a po roce,léto zima vše OK i spotřeba stejná jako před tím.
A jak říkám najel jsem cca 8km,kdybych nepotřeboval zastavit a jel dál,dopadloby to asi hůř
ujel jsem cca 8km,kde jsem zastavil(potřebovaljsem něco vyřídit) a pak jsem se po cca 5minutách vrátil do auta a startér točil a auto nechytlo,(přemýšlel jsem co se za 5min mohlo stát,)pak jsem mrkl na lístek a bylo mi jasno
nechal jsem se odtáhnout,komplet vypuštění 70l naftobenzinu,vyměněn filtr,profouknuto potrubí,a po dolití a odvdušnění moto chtl na drc
Měl jsem strach,zda to neodnesly vstřiky a po roce,léto zima vše OK i spotřeba stejná jako před tím.
A jak říkám najel jsem cca 8km,kdybych nepotřeboval zastavit a jel dál,dopadloby to asi hůř
VW passat 1,9TDI 4Motion
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: benzín v naftě
nafta je mazivo . vstrikovaci cerpadlo je mazane naftou . benzin odmastuje ...
u rotacek casto dojde k poskozeni crpadla , pridre se , vytvori mikrospony a tim ucpe i vstriky . nejlepsi je shodit plovak v nadrzi a odsat poradne vse . tim se i pozna , jestli se to neaclo pridirat .
u rotacek casto dojde k poskozeni crpadla , pridre se , vytvori mikrospony a tim ucpe i vstriky . nejlepsi je shodit plovak v nadrzi a odsat poradne vse . tim se i pozna , jestli se to neaclo pridirat .
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
- petule007
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 10.11.2008 16:45
- Bydliště: Liberec
Re: benzín v naftě
najel jsem stim dva km a konec auto ve smrti.....palivák vyměněn druhej den....mam pocit že šlo kukat tandemko ...po odpojení tep. čidla žádná změna.....možná nechám upravit mapu teplého startu nebo kešnu novej tandem
- petule007
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 10.11.2008 16:45
- Bydliště: Liberec
Re: benzín v naftě
tak auto dneska na vagíně, žádná závada korekce vstřiku v normě....pořád to špatně startuje
po konzultaci jsem pravděpodobně odrovnal vstřikovače...(nedá se poznat na vagu korekce budou prej ok.)
když to zdochnu zahřátý....cca po 2 minutách na brnk po cca 3-5 min. točí déle....když to prochladne na brnk studený na brnk, spotřeba na volnoběh 0.6-0.7.......
po konzultaci jsem pravděpodobně odrovnal vstřikovače...(nedá se poznat na vagu korekce budou prej ok.)
když to zdochnu zahřátý....cca po 2 minutách na brnk po cca 3-5 min. točí déle....když to prochladne na brnk studený na brnk, spotřeba na volnoběh 0.6-0.7.......
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: benzín v naftě
Neviděl bych to hned na vstřikovače (malý a rovnoměrný opotřebení sice podle korekcí nepoznáš, spíš se projeví na chodu motoru a třeba i tý spotřebě na volnoběh, ta tvoje je v normě...), pokud je rozdíl jen při chladnutí/startech (co když klesne ručka teploty např.k 70°C?).
Zkus po těch 3-5min. (/když to točí déle) otočit klíčkem na kontrolky podruhý před startováním, jestli to bude lepší nebo stejný.
Zkus po těch 3-5min. (/když to točí déle) otočit klíčkem na kontrolky podruhý před startováním, jestli to bude lepší nebo stejný.
- petule007
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 10.11.2008 16:45
- Bydliště: Liberec
Re: benzín v naftě
otočení klíčku jsem zkoušel, podezření na padáni nafty při ohřátém motoru....někdy je to lepší někdy stejné
no každopádně koupím ještě jeden zp. ventilek na palivák a prubnu to průhlednejma hadičkama......
další servisák to vidí na tandem....a nikdo mě neřekne stejnou diagnozu
tandem je menší zlo jak vstřikovače.....jinak dík budu informovat jak to dopadlo
no každopádně koupím ještě jeden zp. ventilek na palivák a prubnu to průhlednejma hadičkama......
další servisák to vidí na tandem....a nikdo mě neřekne stejnou diagnozu
tandem je menší zlo jak vstřikovače.....jinak dík budu informovat jak to dopadlo