spolehlivost 1.8TSI

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od Qido »

Ty už máš saaw jinou generaci. Ale jako reference good. A myslím,že zrovna 2,0 tsi se koncernu povedl!

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od lumpo »

Nevim jak 2.0 tsi ale ten 2.0tfsi BWA se opravdu vydaril. Pokud clovek meni olej a nejezdi na LL tak se v podstate nesere. Vetsinou odchazi takove to drobosti okolo motoru, ale to asi na vaech motorech. Existuje dokument, tusim ze ho vyrobil swenak, kde se popisuje asi 5 problemu, jako je napr obtokovy ventil turba, zdvihatko vysokotlake pumpy atd... vse je to ale snadno resitelne za par korun. Jinak motor tichy, pekne zprevodovany, tahne linearne v celem rozsahu a zabira od hodne nizkych otacek, bez turbokopance.
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

madmarty
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 31.03.2013 23:14

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od madmarty »

teď sem si právě nebyl jistý, o jaký motor se jedná...2,0tsi je motor nový, dává se do nové Oc RS a golfů. Pokud bude 2,0tfsi také spolehlivý tak si myslím, že to bude jasná volba. Ted by měl být i v Passatu a určitě je v Oll facelift RS
VW Passat Variant 3C 2.0TDI BKP 4Motion 2008

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od hkr »

obojí je TSI i TFSI zároveň, říkáte nesmysly. To je jako PD TDI a CR TDI jsou furt TDI. Jde jen o označení. Samozřejmě tam je nějaká evoluční změna, ale obojí jsou to furt 2L přímovstřiky benzíny s turbem. A asi to je fajnééé.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od lumpo »

Uplné nesmysly neříkáme... jde o evoluční změnu

starší tuším EA 211 a novější 288... neřeším označení TSI vs TFSI ale to, že tam jsou změny a v podstatě je to jiný motor, ikdyž principiálně stejný...
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od hkr »

a co pisu? :roll:
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od lumpo »

ty píšeš, že to je obojí TDI voe... :tongue: :laugh: :fool:
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

nighthunter
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 03.05.2014 19:54
Bydliště: Praha 5

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od nighthunter »

Jen přidám své malé info o tom, že Passata B6 Variant mám právě s 1.8 TSi a 7-stupňovou DSG převodovkou, r.v. 2009. Koupeno při 90.000 km reálných kilometrů, teď po roce mám 130.000 km a s motorem jsem spokojený - výkon, ticho. Jediná velká oprava byla výměna mechatroniky u DSG.
VW PASSAT 3C Variant 1.8 TSI Executive - 118kW, DSG, r. 2009

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od xpassat »

1. 1,8 TSI je dle mě nejlepší volba pro toto auto, pokud uděláš rozvody, máš pokoj
2. Nevím, jestli se tento motor kombinoval s DSG. Každopádně já jej mám s hydroměničovým automatem (tiptronic)

Absolutně tichý a kultivovaný motor, velice pružný, malá spotřeba (s automatem 7,5 L). S ohledem na váhu motoru nesrovnatelné zatížení přední nápravy a brzd (při 140 tis. veškeré původní čepy, ramena, pouze jednou měněny desky).
Vyšší spotřeba oleje je pravda, dolévám cca 1L mezi výměnama. Jezdil jsem i s 2.0 CR a to je oproti TSI neskutečný traktor. Doporučuji vyzkoušet, osobně po zkušenosti s TSI nechci naftu ani vidět.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od KJirka »

asi před pěti lety jsem měl půjčenou novou A4 s tímhle motorem. Krom toho, že to nijak zvlášť nejelo, to ale kurevsky žralo. Jel jsem tak, jak jsem byl zvyklejs naftou, se kterou jezdím tak za 6. S tímhle jsem jel při stejným stylu za 10.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od ladulel »

1.8TSI má známej a můžu potvrdit, že to chlastá benzín jako krááva :D

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od Nemo »

Máme to ako služobné auto, prdli na tom rozvody tesne deň pred objednaným servisom :-D oprava, ale čo som mal možnosť, tých 7,5 a menej jedine ak to človek hladká, ak s tým jazdíš svižnejšie spapá to viac :-)
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

roxtidy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 16.06.2015 23:16

Re: spolehlivost 1.8TSI

Příspěvek od roxtidy »

KJirka píše:asi před pěti lety jsem měl půjčenou novou A4 s tímhle motorem. Krom toho, že to nijak zvlášť nejelo, to ale kurevsky žralo. Jel jsem tak, jak jsem byl zvyklejs naftou, se kterou jezdím tak za 6. S tímhle jsem jel při stejným stylu za 10.
ahoj,
co v té A4 bylo za motor?
K té spotřebě - je důležité uvést jaký režim jezdíš. Pokud jezdíš s naftou za 6l, tak jezdis bud mesto nebo dalnice a nebo stylem brzda-plyn, protoze plynulou jizdou nekde po okreskach se na 6L nedostanes ani nahodou a to muzes jet hodne svizne.
1,8TSI umi jet usporne, ale i dost zrat. Nezalezi to na rychlosti, ale na stylu jizdy.
Moje zkusenost, mam najeto jen cca 1000km, je takova, ze 30km usek do prace po okreskach pres vesnice davam prumerne za 6-6,5L. Pokud jedu mesto a vylozene to nestoji a tudiz to neni jen jednicka a neutral a porad dokola, tak prumer cca 7,5-8L. Pokud pojedu po slusne silnici delsi trasu, kde pojedu cca 120-130km/h a dam tam 6. prevodovy stupen, tak sem na 5-6 litrech.
Jeste dodam, ze motor je v aute, ktere samotne vazi 1500kg, takze napr. ve vyrazne lehci Octavii pujde spotreba jeste o par desetin dolu.
Predtim jsem 1,9 TDi PD v Oktavce a jezdil jsem prumerne za 4,5-5litru (a slo i za min). Neco malo jsem odjezdil s BMW 320d a tam jsem jezdil s plne obsazenym autem za 5,5litru.
Takze ano, 1,8 TSI zere jako krava, ale pouze kdyz neumi clovek jezdit a nebo jezdi jako čuně.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“