Prosim o kontrolu logu

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

gen.Tomas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.05.2009 19:54

Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od gen.Tomas »

Auto nějak netáhne zdá se mně hodne mrtvé....
Vyměnil jsem všechny podtlakové hadičky, je nový ventil n75. Turbo je čištěné.

http://ulozto.cz/xs3znAFt/4x4252525-csv" onclick="window.open(this.href);return false;


Jen podle logu bych řekl, že je asi špatná váha vzduchu. Log je dělaný na 4 na rovině.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

Váha dává málo. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Emczin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 27.12.2010 19:23
Bydliště: Františkovy Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od Emczin »

Ahoj, mohl by mi prosím taky někdo poradit? Log dělaný na 3 po rovině, auto vůbec netáhne, už se mi to stalo jednou cca před rokem, ale po vypnutí zapalování to zase 10tkm běželo v pohodě, teď už to stačí jen trochu sešplánout do kopce a už přestane turbo tlačit... tu chybu plnícího tlaku to házelo i před rokem, nevim jestli to s tim souvisí.

PS: Jo a auto je passat b5 1.9 tdi afn 81kW
Přílohy
Log
Log
VW GOLF IV TDI 66kw - prodáno
VW Vento TDI 66kw - prodáno
VW Passat B5 TDI 81kW - prodáno
Audi A6 C5 TDI 110kW - prodáno
Audi A6 C5 quattro TDI 132kW - dailycar
BMW e30 328i - víkendovka

Uživatelský avatar
Goodicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 27.09.2013 17:45
Bydliště: Vlčnov

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od Goodicek »

padá ti to do nouzáku, zatuhlá regulace. Turbo ven a vyčistit na 100%. Váha nejspíš též nic moc, ale spíš ať ti přesně řekne někdo kdo tomu rozumí :) No a prevence je nejezdit jak důchodce pořád na spotřebu ale občas pořádně vypálit saze. Teď to nemá cenu. Můžeš to sice zkoušet a může se to trochu zlepšit, ale když ti to bude furt padat do nouze tak to moc neprotáhneš
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA

VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

Před demontáží turba bych nejprve zkontroloval těsnost podtlakové soustavy (zpravidla může zlobit i brzdový posilovač). Tohle může klidně dělat díra v hadičkách nebo zpuchřelá hadička, která se v ohybu splácne a nepropustí podtlak.
Zkus nastartovat, otevřít haupnu a vytáhnout hadičku od membrány regulace turba a střídavě jí přikládat. Táhlo by ti mělo při přiložení hadičky vyjet o cca 10mm nahoru. Pokud ne a v hadičce bude podtlak (zlehka by se ti měla přisát k prstu), tak je opravdu zatuhlá regulace.

Váha pochopitelně bude ukazovat málo, když turbo netlačí, takže tu má cenu kontrolovat až bude chodit regulace turba.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

george40
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 08.07.2013 12:04

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od george40 »

Emczin: no podle toho logu, co jsi sem dal se toho moc poznat nedá....chce to pořádný log skupin 1,3,11 od rozjezdu po nastartování a roztáhnutí na tu 3ku do 4000 ot. Takhle to vypadá, že je to už v nouzáku, protože ti turbo netlačí. Ale jestli netlačí hned po rozjezdu, tak máš někde upadlou podtlakovou hadičku regulace, nebo vadný N75, nebo nemáš v systému regulace podtlak, nebo máš děravou banku regulace turba.
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR OFF---

Uživatelský avatar
Emczin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 27.12.2010 19:23
Bydliště: Františkovy Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od Emczin »

Ono to do toho nouzáku vždycky hned spadne, ale udělám ještě jeden log. Když jsem zkusil odpojit tu hadičku podtlaku, tak se hned hejbla ta tyčka co vede k ovládání lopatek turba asi o 1cm dolu, když jsem jí připojil zpátky, tak cca za 3 vteřiny se vrátila zase nahoru, hadičku jsem nikde zpuchřelou nenašel... a ten ventil N75 ovládá to naklápění lopatek? Jak to vlastně funguje když to spadne do nouzáku? Ty lopatky turba se natočí tak, aby turbo nemělo žádný efekt? Protože u 66kW motorů žádný naklápění lopatek neni a taky se to stává že turbo netlačí... asi hloupej dotaz ale tohle mi trochu nedává smysl :D Zatim díky za reakce
VW GOLF IV TDI 66kw - prodáno
VW Vento TDI 66kw - prodáno
VW Passat B5 TDI 81kW - prodáno
Audi A6 C5 TDI 110kW - prodáno
Audi A6 C5 quattro TDI 132kW - dailycar
BMW e30 328i - víkendovka

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

Tak to vypadá, že budeš muset rozhejbat regulaci (i když táhlo relativně reaguje). Vláken na toto téma tady najdeš více než dost. Případně na youtube najdeš i videa, jak na to. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Emczin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 27.12.2010 19:23
Bydliště: Františkovy Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od Emczin »

Aha, dobře zkusim, dík :)

Tady je ještě log co jsem udělal, vypadá to, že to jede v nouzáku už od začátku...
Přílohy
log2.jpg
VW GOLF IV TDI 66kw - prodáno
VW Vento TDI 66kw - prodáno
VW Passat B5 TDI 81kW - prodáno
Audi A6 C5 TDI 110kW - prodáno
Audi A6 C5 quattro TDI 132kW - dailycar
BMW e30 328i - víkendovka

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

Udělej tentýž log hned od nastartování (volnoběh plus rozjezd)
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Emczin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 27.12.2010 19:23
Bydliště: Františkovy Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od Emczin »

Jo to mám, dám ho sem celej. A co je tam chyba 17958 - Plnici tlak regulacni odchylka (P1550 - 35-10 - Sporadicky)?
Přílohy
loggg.rar
(7.62 KiB) Staženo 24 x
VW GOLF IV TDI 66kw - prodáno
VW Vento TDI 66kw - prodáno
VW Passat B5 TDI 81kW - prodáno
Audi A6 C5 TDI 110kW - prodáno
Audi A6 C5 quattro TDI 132kW - dailycar
BMW e30 328i - víkendovka

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od majkl1 »

Podle mne ti po nastartování vůbec táhlo nevyjede nahoru (zasekne se). Při nandávání a sundávání podtlakové hadičky se pohne, protože jde o skokovou změnu podtlaku, kdežto při nastartování pozvolnou a na teplým motoru (možná i na studeným) ti zůstanu regulace viset.
Ještě můžeš zkusit N75 odzkoušet v testu akčních členů a sledovat, co bude táhlo dělat. Pokud se nebude hýbat, může být vadný N75 nebo bude muset turbo ven.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Emczin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 27.12.2010 19:23
Bydliště: Františkovy Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od Emczin »

Tak jsem vyndal tu baňku s membránou, hodně blbá práce teda... :D lopatky v turbo se hýbou krásně, tam problém nene, ta membrána byla asi taky v pohodě, nezdá se mi, že by se nějak zasekávala, jde hůř stlačit, ale tam musí být nějaká pružina která to vrací do původního stavu ne?

Když jsem dělal teď znova log, tak je vidět tam kde je čára, že před 3000ot najednou turbo vyplo i když nebyl zdaleka dosaženej ten předpokládanej tlak...

Ten ventil N75 vyzkoušim jak přesně, jaký je to číslo v akčních členech?
Přílohy
log3.jpg
LOG-01-003-010-011ffffff.rar
(4.75 KiB) Staženo 16 x
VW GOLF IV TDI 66kw - prodáno
VW Vento TDI 66kw - prodáno
VW Passat B5 TDI 81kW - prodáno
Audi A6 C5 TDI 110kW - prodáno
Audi A6 C5 quattro TDI 132kW - dailycar
BMW e30 328i - víkendovka

george40
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 08.07.2013 12:04

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od george40 »

tady máš vidonávod...stačí hledat ;)
https://www.youtube.com/watch?v=mo6qC9PIuJU" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR OFF---

Uživatelský avatar
Emczin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 27.12.2010 19:23
Bydliště: Františkovy Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od Emczin »

Tak jsem vyzkoušel tel N75 ventil a zdá se mi to v pohodě, natočil jsem i video jak se to hejbe, rychle a plynule, ale to je asi bezpředmětný, je to dráha cca 1cm nahoru dolu, to asi odpovídá ne? Udělal jsem ještě jeden log. Ten duty cycle je otevření toho N75 ventilu jestli to dobře chápu? To znamená, že když dám plnej, tak by to mělo něco udělat, ale nic to nedělá a furt je to na cca těch 25%... z toho soudim, že bude špatnej ten ventil? V tom předchozim logu je i vidět, že jak to vyplo před 3000ot, tak ten duty cycle najednou vyskočil na 100% a už se nevrátil zpátky...
Přílohy
log4.jpg
VW GOLF IV TDI 66kw - prodáno
VW Vento TDI 66kw - prodáno
VW Passat B5 TDI 81kW - prodáno
Audi A6 C5 TDI 110kW - prodáno
Audi A6 C5 quattro TDI 132kW - dailycar
BMW e30 328i - víkendovka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“