1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 25.05.2015 18:24
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
To chvenie robí aj mne, 1.2 TSI 77 kw mám najazdené 31000 km a všimol som si to asi od cca 20 tis km, v servise pri ročnej prehliadke len nechápavo pozerali čo im to vravím. Mám už po záruke, tak dúfam že je to len vlastnosť s "ktorou sa dá žiť". Snáď má niekto aj vysvetlenie tejto vlastnosti, veď predaných týchto motorov je viac než dosť.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.01.2016 19:17
1.2 TSi 77 kW - spolehlivost
Ahoj mam nabidku na G7 1,2Tsi, variant s 20tis najeto ve vybave comfortline, 4/2014, za 368tis. chci Vas poprosit o nazor, zda maji ty motory ok, ty rozvody zda jsou ok. Dneska sem byla v Seatu a tam mi tvrdili ze to ma jeste starou koncepci a ta nova je s 81Kw kterou ted davaji i do Seatu a ze uz nemaji problemy s rozvody, tohle zas uplne popreli v VW, ze u G7 uz zadne problemy nejsou i kdyz je to 77Kw. Diky za postrehy a nazory.
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
Ach jo, pořád tvrdím, že prodejce může dělat cvičená opice. V G7 jsou od začátku 10/2012 motory s řemenem (nová koncepce) a je jedno jestli má 77 nebo 81kw.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.01.2016 19:17
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
No fakt dneska mi tvrdil v Seatu tohle a jsou to identicke motory i co davaji do Seatu i do VW. Ze pry 77Kw ma remen, ale je to stara koncepce. Na bazaru kde jsem se zas ptala kdybych tam nechala auto protiuctem tak ze problemy s rozvody mely jen ty prvni generace Tsi s retezem..dalsi prodejce mi rikal, ze je to od 2013 s remenem. Jeden korncern, ale clovek aby byl detektiv.
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
Z toho plyne ponaučení, že se nikdy nesmíš na nic prodejců ptát, protože ty ti řeknou vždycky to, co chceš slyšet. A jak je člověk natěšenej, tak to, co mu říkaj, slyšet chce, zavře oči a koupí nějakej krám. Proto existujou takovýhle fóra.
Navrhuju ti pročíst si články na auto.cz a autorevue.cz, který o tomhle svýho času vycházely.
Navrhuju ti pročíst si články na auto.cz a autorevue.cz, který o tomhle svýho času vycházely.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 22.05.2015 18:08
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
Mimochodem 368 tisíc za rok a třičtvrtě starý auto..... Já kupoval taky comfortline 1.2 funglovku v červenci za 385 tisíc. Do toho bych nešel...
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
Taky mi to přijde hodně, když základ Comfortline 1,2TSI 6G stojí 442 tis. Kč tak 368 tis. Kč za rok starý auto je docela dost. Ale třeba má nějakou výbavu navíc, kdo ví
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.01.2016 19:17
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
za 385tis to jde, kde jsi ho kupoval?
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
On ma nabidku na Varianta, ten stoji o 30 tisic vicladaf píše:Taky mi to přijde hodně, když základ Comfortline 1,2TSI 6G stojí 442 tis. Kč tak 368 tis. Kč za rok starý auto je docela dost. Ale třeba má nějakou výbavu navíc, kdo ví
Ale staci se podivat na sauto - a ceny se drzej fakt vysoko
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
Ceníkové ceny jsou taky vysoko a musí se brát s rezervou Ale jestli Variant tak to jo Záleží kdo s tím jak jezdil ale to se taky hodně krát probíralo.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
Vim, absolvoval jsem to ted u 2 aut
Ja byt tazatelem, tak si nakonfiguruju novy auto, pak zkusim obejit par prodejcu, porovnam jejich nabidky a rozhodnu se
Treba pak zjisti, ze novy auto se zarukou (ktera u toho, ktery zminuje, muzu v dubnu skoncit, pokud se nepriplatilo za delsi) vyjde na slusny penize a vyplati se mu priplatit proti ojetine
Samozrejme jde o to, jakej ma tazatel limit..
Ja byt tazatelem, tak si nakonfiguruju novy auto, pak zkusim obejit par prodejcu, porovnam jejich nabidky a rozhodnu se
Treba pak zjisti, ze novy auto se zarukou (ktera u toho, ktery zminuje, muzu v dubnu skoncit, pokud se nepriplatilo za delsi) vyjde na slusny penize a vyplati se mu priplatit proti ojetine
Samozrejme jde o to, jakej ma tazatel limit..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.01.2016 19:17
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
ja mam limit do 380 strop a pro 2 deti musim mit kombika. tohle auto je na tipcars, u popisu je tohlento (z toho chapu ze mozna neni v zakladu ten asistent do kopce a pneu:
vnější vzhled a výbava
dálkově ovládané centrální zamykání, kola z lehkých slitin, kontrola tlaku v pneu, střešní nosič, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, zadní stěrač s ostřikovačem
vnitřní výbava
dekor interiéru (dřevo, hliník atp.), el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, Isofix, klimatizace automatická, klimatizovaná přihrádka, loketní opěrka přední, loketní opěrka zadní, malý kožený paket, Maxi Dot, nastavitelný volant, palubní počítač, tempomat
audio
autorádio s CD přehrávačem, originální autorádio
pohon a technika
6ti stupňová převodovka, ABS - antiblokovací systém, ASR - protiprokluzový systém, ESP - stabilizace podvozku, posilovač řízení, start-stop systém
bezpečnost a technika
airbag kolenní, airbag řidiče a spolujezdce, airbagy boční, airbagy hlavové, imobilizér
další
Uzávěrka diferenciálu ( XDS ) dynamická trakční pomoc,
Identifikace únavy
Záruky
Prodloužená záruka 4 roky/80 000km
Poznámka
K vozu sada zimních pneu
vnější vzhled a výbava
dálkově ovládané centrální zamykání, kola z lehkých slitin, kontrola tlaku v pneu, střešní nosič, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, zadní stěrač s ostřikovačem
vnitřní výbava
dekor interiéru (dřevo, hliník atp.), el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, Isofix, klimatizace automatická, klimatizovaná přihrádka, loketní opěrka přední, loketní opěrka zadní, malý kožený paket, Maxi Dot, nastavitelný volant, palubní počítač, tempomat
audio
autorádio s CD přehrávačem, originální autorádio
pohon a technika
6ti stupňová převodovka, ABS - antiblokovací systém, ASR - protiprokluzový systém, ESP - stabilizace podvozku, posilovač řízení, start-stop systém
bezpečnost a technika
airbag kolenní, airbag řidiče a spolujezdce, airbagy boční, airbagy hlavové, imobilizér
další
Uzávěrka diferenciálu ( XDS ) dynamická trakční pomoc,
Identifikace únavy
Záruky
Prodloužená záruka 4 roky/80 000km
Poznámka
K vozu sada zimních pneu
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
Tak zaruku to ma, dobry, jinak je to bohuzel holota..
Pokud ozelis znacku, tak se v podobny cenovy relaci da sehnat treba Seat Leon ST, maj uz ten novejsi motor 81 kW, lepsi vybavu, rok vyroby 2015 atp.
Pokud ozelis znacku, tak se v podobny cenovy relaci da sehnat treba Seat Leon ST, maj uz ten novejsi motor 81 kW, lepsi vybavu, rok vyroby 2015 atp.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.01.2016 19:17
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
Ja se byla podivat vcera na leon ST, jenze tam je to za 370tis taky celkem holota, je toho vic nez treba u oktavky, ale jinak holota vetsi asi nez tenhle golf..plechace, bez tempomatu, bez operky, bez folii...
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: G7 variant 1,2tsi v provozu od 4/2014, 77kw
No co jsem se podival na jeden inzerat, tak tam byly LED svetla, PDC, multifunkcni volant atp.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/seat/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sauto.cz/osobni/detail/seat/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;