Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
jiricek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 17.08.2008 02:05
Bydliště: Praha

Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od jiricek »

Prosím o radu přítelkyně má tohoto golfa 131tis najeto se serviskou a pedál zabírá strašně vysoko, spojka neklouže dobře vystavuje,dá se stím něco udělat nebo pouze výměna,děkuji za cené rady

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od dwajt »

My to mame tak nejak podobne, ale tak to bylo od zacatku, jestli tusim... Proste spojka bere nahore, tak davame pri rozjezdu min plynu. Uz jsme se s tim szili, ale moc fajn to neni. Jenom pro orientaci - spojku mame puvodni, na tachometru 314000. Mimochodem, vi nekdo, kolik ta oprava spojky stoji? Ja myslim, ze vic nez 7tis. by to byt nemuselo (v Porsche), nebo jo?
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od majrek001 »

je to zřejmě způsobeno konstrukcí já mám nově dělanou spojku cca rok a zabíra stejně vysoko jako původní
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od dwajt »

Blba otazka - tu novou jsi delal, protoze ta puvodni delala konkretne co? Uz prokluzovala, takze litaly otacky pri jizde, nebo to vibrovalo pri rozjezdu? Nebo jsi ji upekl?
Naposledy upravil(a) dwajt dne 28.05.2015 14:28, celkem upraveno 1 x.
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od majrek001 »

proletěl mě nýt převodovkou (jak už to u těchto převodovek bývá) tak při výměně převodovky se zrovna vyměnila - lamela byla už skoro sjetá a šla už tíže - teď to je jak šlapat do blata
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
perceptio
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 14.01.2013 08:15
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od perceptio »

Taky mi zabírá docela dost nahoře, najeto 150 000 - původní. Ale zase jde krásně zlehka, celkově u golfa IV. Jak je ovládaná hydraulicky, tak asi není třeba taková síla.
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od dwajt »

To perceptio - tusim, ze nam dvoum by teoreticky nyt prevodovkou prolitnout nemel, jelikoz uz mame ty novejsi kousky, kde je to nejak domysleny, ne? - BCB, r.v. 2004
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

Uživatelský avatar
perceptio
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 14.01.2013 08:15
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od perceptio »

Jo, taky jsem to slyšel, já mám rv 2003, ale měly by tam být snad už šrouby.
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od dwajt »

Jo, jo, já mám r.v. 2004 a co jsem viděl auto zespodu, tak tam jsou šrouby. Převodovka zespodu trochu mastná,ale neřeším-letos na jaře jsem nechal vyměnit olej, stálo to pár stovek a mám zase klid. Spojka jde celkem lehce, ale řazení je dost gumový, hlavně dvojka za studena a řadička jezdí dopředu/dozadu při přidávání plynu, ale silentbloky zatím dělat nebudu, nechci nechavat vyndavat motor, jak nejdyl to pujde...
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od majrek001 »

BCB by měl mít asi v diferáku už srouby..

a co mají silentbloky společného s vyndáním motoru?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od dwajt »

My s BCB jsme za srouby kazdopadne radi, o jednu starost min. K tem silentblokum - tusim, ze ta radicka jezdi kvuli silentblokum motoru a na jejich vymenu se minimalne povolit a nadzvednout motor musi, nebo rovnou vyndat, kdyz by se toho muselo delalo vic... Ale nechci delat zatim vubec nic z toho. Chci nechat vsechno tak, jak je to z vyroby co nejdyl a vubec se v tom nevrtat. Mame najeto 314 tis. km a 10 let stari, takze je prakticky jisty, ze co je kolem/na motoru z gumy asi nebude uplne ok. Olej ale jeste nemizi, tlaky ve valcich nevim (doufam ale, ze ok), takze na nejaky zasadni opravy s vyndavanim motoru to zatim nevypada. S tim motorem proste budu hybat az ve chvili, kdy se neco zasadnejsiho pokazi. No ale pozor - nedavno tu nejakej chlapik psal, ze se mu jeden silentblok motoru utrhnul a motor mu nejak divne visel dolu...to je podle mne extrem, tak daleko to taky nechci nechat dojit...

http://ww.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=305532" onclick="window.open(this.href);return false;

jo bacha, tam nebyly dotazeny srouby na rozvodech, takze ne uplne silentblok... sorry.
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od majrek001 »

hele asi s těma silentbloky moc nespěchej.. trošku pomůže výměna vzpěry a silentbloku na převodovce (ten na motoru většinou moc nechodí) ale stejně mi pořád řadička trochu chodí když se šlápne na podlahu nebo pustí plyn

staci jen pozvednou heverem je to hned a pak správně utáhnout hlavně tu vžpěru

co se týče řazení na těchto převodovkách je tady téma kde jsme to řešili já jsem nakonec koupil celou konzoli na řazení asi za 1500,- origo a celkem se to zlepšilo taky tomu pomůže trochu výměna oleje - dej výhradně origo
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
PoloTom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od PoloTom »

Já měnil tu vzpěru, a hýbání řadičky to moc nepomohlo. Ale je znát rozdíl při rozjezdu, že ten motor tam tolik nelítá jako dřív. Tedy mám vyměněný silenblok na převodovce a vzpěru a řadička se stejně trochu hýbe. Tak ještě ten silenblok na pravo ale kašlu na to, je docela drahej a už jsem pár věcí měnil zbytečně.
K tý spojce. 314 000 km a pořád původní? Tak to jsem klidnej, já mám najeto 250 000km a začínám se bát, kdy ji budu muset měnit. Je to asi individuální. Sem tam se mi to roztřepe při couvání, ale to může být nohama :lol:

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od xerxes »

i tak najed na spojce 250 tis ks tak to je uctihodné

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: Golf IV 1,6 77kw spojka zabírá příliš nahoře

Příspěvek od dwajt »

To PoloTom - to třepani při zpatečce mam taky, ale to je fakt nohou a malinko o cviku. Davam teda kapanek vic plynu a spojku nevymackam tak nahoru a celkem to jde... No ale co si budeme povidat, takovou ,,alchymii,, u novy spojky clovek delat nemusi... tak at slouzi!
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“