Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
sovel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 21.04.2015 18:09

Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

Příspěvek od sovel »

Ahoj,

budu rád za každou radu. V poslední době mě auto nějak zlobí. Závada se objevila párkrát dříve jen krátce ale poslední 2 dny už celkem zlobí a obávám se abych někde nezůstal viset. Jedná se o to, že auto po nastartování chytne a v mžiku chcípne, na display se objeví to velké A s šipkou okolo(systém start/stop, který je v autě, nicméně jeho funkčnost je mi záhadou :-D) a nápis, že mám auto nastartovat manuálně.

Pak následuje několik pokusů opět se stejným výsledkem, kdy občas vyskočí hláška: porucha motoru, jeďte do servisu.
Navíc dnes se k tomu přidala rozsvícená kontrolka žhavení. Nicméně na cca 7-8 pokus auto chytne a jede a dělá, že nic ... ??

To jestli to dělá za tepla či za studena těžko říci, např. dnes nastartuju v poho u baráku ujedu cca 2 km vyhodím malou do školky a bum 3-5 pokusů k nakopnutí vozu, zahřáté to tedy nijak extra nebylo. Poté odpo, opět nastartuju v poho, po jízdě zahřátý motor 90 st., vyzvedávám dítě ze školky a bum 7-8 pokusů vč. výše popsaného.

Nedávno měněné rozvody cca 3-4 týdny(jestli to má vliv) ale stalo se to i před tím.

Díky za každou radu

ps: vůz vw passat rv. 12/2008, 2.0 tdci 81kw, bluemotion
Naposledy upravil(a) sovel dne 10.06.2015 17:30, celkem upraveno 1 x.

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne

Příspěvek od vlado 14 »

vela neporadim,ale urcite zacat diagnostikou,urcite nieco napovie

Uživatelský avatar
JOSEFFEFE
Člen klubu
Příspěvky: 46
Registrován: 03.05.2013 12:26

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne

Příspěvek od JOSEFFEFE »

zdarec,chtělo by to napíchnout, pak by se mohlo lépe věštit :sorry:
VW golf1 kabrio KARMAN,VW golf4tdi,Š.YETI tdi,Š.favorit silver line,Š 130GL,Š.octavia1958,Š.fel.pick-up,VWgolf2naND.

sovel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 21.04.2015 18:09

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne

Příspěvek od sovel »

oki díky :-) také jsem si to myslel, každopádně musím s tím do nějakého servisu či to zvládne případně nějaký ten soukromý technik s pc ...

Uživatelský avatar
JOSEFFEFE
Člen klubu
Příspěvky: 46
Registrován: 03.05.2013 12:26

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne

Příspěvek od JOSEFFEFE »

vzhledem ke stáří vozu, bych preferoval spíš někoho zkušenějšího s kvalitní diagnostikou?od kud jsi :ven:
VW golf1 kabrio KARMAN,VW golf4tdi,Š.YETI tdi,Š.favorit silver line,Š 130GL,Š.octavia1958,Š.fel.pick-up,VWgolf2naND.

sovel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 21.04.2015 18:09

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne

Příspěvek od sovel »

Usti nad labem ... Myslel sem ze domud se v tom nekdo nebude nejak stourat jako ze prenastavovat tak by to melo byt ok,ze mu po napychnuti vyjedou jen hlasky a je to,nic si tam menit nenecham,kazdopadne rad se poucim a pripadne to necham fakt nekomu kdo umi;)

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne

Příspěvek od KJirka »

skoro bych si vsadil, že na tohle diagnostika neřekne nic. Tohle a mnoho dalších hezkých věcí mi dělala OII. Jenže tam jsem schytal snad všechno, co se dalo. Nějak už se mi to motá, jestli to dělala prasklá hlava nebo špatný vstřiky. To ale byl PD motor. Tohle je co ? Každopádně určitě ne TDCI, což je značení u Forda. Ale to je jedno, to jen na okraj.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

sovel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 21.04.2015 18:09

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne

Příspěvek od sovel »

Oj sila zvyku z focuse,je t samozrejme jen to tdi, motor znacen jen cbd ... No a jestli by to bylo jen jedno z tebou zminenych tak potes koste,tusim ze to neni levne:D ale co hlavne aby auto slapalo jak ma:)

sovel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 21.04.2015 18:09

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

Příspěvek od sovel »

Takže věc se má následovně, včera mi to jeden maník napojil na diagnostiku - bohužel jsem kokos nenapsal jsem si přesné znění hlášky a nenachal si to vytisknout - vyhodilo to něco ve smyslu s ,, chyba/závada klapka A ,,

každopádně to smázl a auto naskakovalo jako dříve bez problémů. Nicméně dnes ráno + dopo uplně v poho ale pak jedu opět pro malou do školky a ejhle, nastartuju, chcípne - začne problikávat kontrolka žhavení. Na druhý pokus už čapne jak má ... u baráku na parkovišti test a opět vše ok.

Jde mi o to, jestliže tam bylo psáno něco klapce jestli to může mít souvislost s měněnými rozvody?? kdy po debatě s ženou jsme usoudili, že tohle blbnutí se objevilo právě až po té výměně ....

PS: jen na okraj je možné, že diagnostika auto označí že je to 5/11/2009 vč. správného vinka i když v papírech je 12/2008 ??? navíc snad motor označila za CBDC i když v velkém TP je CBD (na emisní kartičce CBDC i když ta není nijak směrodatná)

Moc díky :-)

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

Příspěvek od ladulel »

Tyhle motory common rail jsou nevyzpytatelny :D. Minulej týden jsem čistil klapku + erg ventil a pak jsem to nemohl natočit. Vůbec netuším ale proč? U PD se mi nic podobného nikdy nepřihodilo.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

Příspěvek od KJirka »

hoši, motory CR jsou úplně zlatý, proti těm sračkám PD. To byl historicky nejhorší motor u VW. Za to, že ti nešel motor natočit nemůže common rail jako takovej. To má nějakou svojí logickou příčinu a ty pouze nevíš jakou. Naopak u PD motorů je nelogický skoro všechno.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

Příspěvek od ladulel »

KJirka píše:hoši, motory CR jsou úplně zlatý, proti těm sračkám PD. To byl historicky nejhorší motor u VW. Za to, že ti nešel motor natočit nemůže common rail jako takovej. To má nějakou svojí logickou příčinu a ty pouze nevíš jakou. Naopak u PD motorů je nelogický skoro všechno.
Souhlas :good: :drinks: Ale stejně by mě zajímalo v čem byl problém :laugh: :laugh:

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

Příspěvek od KJirka »

já se řídím v podobných případech jednoduchou poučkou : " hlavně, že to funguje, nemusím nutně vědět proč a jak "
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

sovel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 21.04.2015 18:09

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

Příspěvek od sovel »

takže finálka :-)

chyba přesně zní:

,, korelace postavení klikového hřídele / postavení vačkového hřídele, 1. řada válců snímač 1 - přerušovaný ,,

ví někdo prosím co to je? a proč to je? či je to z důvodu té výměny rozvodů popř. jak opravit :-D


díky

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém s nastartováním - chytne a chcípne ÚPRAVA DOTAZU

Příspěvek od KJirka »

no to asi s těma rozvodama souvislost má. Zřejmě blbě nastavený.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“