Lehký pokles výkonu na trojku
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- fredh
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 21.08.2010 20:03
- Bydliště: Vysočina
Lehký pokles výkonu na trojku
Čau, nevím už si rady s autem. Můžete mi prosím někdo poradit? Když se rozjíždím, řadím na 1, pak 2 dám tři a na trojku kolem 2200 otáček je cítit lehkej pokles výkonu. Je dokonce i slyšet, jak do těch otáček turbo funí a pak malinko poklesne, ale tlačí pomalu dál... Auto do nozáku nepadne, zkusil jsem povyměňovat ty dva ventily N75 a u baňky, beze změny. Vyměněný podtlakový hadičky, zkusil jsem vyčistit i váhu vzduchu. Regulace na turbu chodí dobře... Na jedničku i dvojku to nedělá. Na čtyřku a na pětku jsem to taky nezaznamenal. od 3000 do 4000 otáček táhne taky docela dobře. když jedu po dálnici, tak se na 170 dá dostat taky dobře, zrychluje třeba ze 130 pružně...
Přidám dva logy, je tam na křivkách ten pokles výkonu vidět. Dokáže mi někdo říct co je tam špatně? Spadne tam hodnota váhy a tlaku, ale je špatně jedna z těch věcí? Uniká mi někde lehce tlak v potrubí, nebo je načatá váha? 4idlo tlaku mám v jednotce, podtlaková hadička je o.k., není děravá. Váhu vzduchu mám 6ti pinovou.
http://ulozto.cz/xtUgU3ye/log-01-001-003-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ulozto.cz/xXHUxvX2/log-01-001-003-012-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za každej tip
Přidám dva logy, je tam na křivkách ten pokles výkonu vidět. Dokáže mi někdo říct co je tam špatně? Spadne tam hodnota váhy a tlaku, ale je špatně jedna z těch věcí? Uniká mi někde lehce tlak v potrubí, nebo je načatá váha? 4idlo tlaku mám v jednotce, podtlaková hadička je o.k., není děravá. Váhu vzduchu mám 6ti pinovou.
http://ulozto.cz/xtUgU3ye/log-01-001-003-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ulozto.cz/xXHUxvX2/log-01-001-003-012-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za každej tip
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
ve 2200 ti zasahla regulace
prvni sloupecek otacky druhej pozadavek tlaku treti dodanej tlak
1911 1938.0 2070.6
2142 1948.2 2091.0
2352 1948.2 1815.6
mozna lehce zregulovat maticku na podtlaku u turba?
prvni sloupecek otacky druhej pozadavek tlaku treti dodanej tlak
1911 1938.0 2070.6
2142 1948.2 2091.0
2352 1948.2 1815.6
mozna lehce zregulovat maticku na podtlaku u turba?
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Nechal bych vyčistit turbo a případně podložit.. Když se podíváš tak ti to poměrně hodně přefoukne 1948 vs 2193 tzn regulace skočí na 74% než se to zreguluje a to ti udělá ten lehký pokles výkonu. (druhý log)
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- fredh
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 21.08.2010 20:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Jen ještě dodám, že egr je zaslepený a turbo jsem čistil 3 roky zpět. Ale to už může být opět zanesený, jak píšeš...
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Jj jestli to nebylo podložený tak 3 roky jak nic.. Jinak pokud pohneš s tou tyčkou na turbu může to sice zdárně pomoci, ale za negativa lehce "línějšího" roztáčení (náběhu) turba. Každopádně by to bylo stejně asi jen na chvilku.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- fredh
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 21.08.2010 20:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Podložený nebylo, jen jsem ho čistil. Existuje nějakej odkaz na to podložení? Nějakej výkres na podložky? Jen jsem to teď hledal a nic moc nenašel. Jestli mají být ty podložky jen vyšší, nebo se posouvá i ta středová drážka? Čeho tím podložením vlastně docílím?
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Jednoduše tam bude maličko větší mezera kde se už neudrží takový množství bordelu aby se lopatky přidrhávaly.
Projed to vlákno na dieselpower foru.
Projed to vlákno na dieselpower foru.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
To turbo hrozně pomalu nabíhá. Je to původní turbo? Podobně se to chová, když přehodíš větší a neupravíš soft. I podložky pod regulací dělají něco podobného, ale to by se nedělala ta druhá kladná špička. Nemělo náhodou 11 lopatek a nemá přechodku z bajonetového uchycení na sponkové?
Ale i ta váha má svá nejlepší léta za sebou. Krapet by se to zlepšilo s diodou místo váhy, ale i tak to turbo není OK.
Ale i ta váha má svá nejlepší léta za sebou. Krapet by se to zlepšilo s diodou místo váhy, ale i tak to turbo není OK.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- fredh
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 21.08.2010 20:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
nedokážu říct, jestli je původní. Diodu jsem zkoušel, ale právě mi to přišlo línější a problém přetrvával, tak jsem chybnou váhu vyloučil. Co by to podle tebe bylo. Turbo na výměnu? Jinak ještě nájezd je momentálně 350000km reálných.
Není možný, že mi ještě někde uniká malinko tlak? Malej pokles tlaku, kterej ještě jednotka zvládne regulovat a proto nejde do nouzáku? Tady tenhle pokles je víceméně jen když na to na trojku cápnu z volnoběhu. Když má motor cca 1800 ot. a zrychluju, tak ten pokles výkonu tam není.
Není možný, že mi ještě někde uniká malinko tlak? Malej pokles tlaku, kterej ještě jednotka zvládne regulovat a proto nejde do nouzáku? Tady tenhle pokles je víceméně jen když na to na trojku cápnu z volnoběhu. Když má motor cca 1800 ot. a zrychluju, tak ten pokles výkonu tam není.
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Ne.fredh píše: Není možný, že mi ještě někde uniká malinko tlak? Malej pokles tlaku, kterej ještě jednotka zvládne regulovat a proto nejde do nouzáku? Tady tenhle pokles je víceméně jen když na to na trojku cápnu z volnoběhu. Když má motor cca 1800 ot. a zrychluju, tak ten pokles výkonu tam není.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- fredh
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 21.08.2010 20:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
o.k.
Tak se vrhnu na to turbo.
Díky za rady.
Tak se vrhnu na to turbo.
Díky za rady.
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Když by utíkal tlak, byl by zvýšený průtok přes váhu a to nemáš.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- fredh
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 21.08.2010 20:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Takže po menši odmlce update. Vyčistil jsem turbo a nandal ho zase zpět bez podložení - nemám zatim válečky vyrobený, snad zítra... Projev auta je lepší a není tam takový propad, nicméně tam trochu propad zůstal a přidalo se takové jemné cukání, když je motor ve vyšších otáčkách. Na přiloženém logu je to vidět. Zkusil jsem opět ještě diodu, ale auto je s ní totálně mdlý. Vyřeší moje problémy podložení, nebo to cukání je něco jinýho? Před vyčištěním to necukalo.
Díky
http://ulozto.cz/x16EiaUb/log-01-001-003-01-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky
http://ulozto.cz/x16EiaUb/log-01-001-003-01-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
Podložky zatím nedávej, už teď se ti to dlouho nafukuje. Pak už ti to po "nafouknutí" turba reguluje dobře. Z logu není poznat, proč by ti to mělo cukat.
Jen ta váha je už celkem na prdlačku.
Jen ta váha je už celkem na prdlačku.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Lehký pokles výkonu na trojku
No nevim to mi moc v pořádku nepřijde... možná špatně vyčištěný? Ten rozdíl je, ale prostě ne 100% ok no. Nebo těsnění někde maličko fučí třeba?
Jinak ten nástup bude hodně dělat ta váha.. Zkus dát novou a udělat nový log.
A to cukání záleží jestli to myslíš jako jak to reguluje ten tlak nebo vyloženě vynechávání válců? To by spíš byly vstřiky, palivo, filtr nevím prostě něco mimo...
Jinak ten nástup bude hodně dělat ta váha.. Zkus dát novou a udělat nový log.
A to cukání záleží jestli to myslíš jako jak to reguluje ten tlak nebo vyloženě vynechávání válců? To by spíš byly vstřiky, palivo, filtr nevím prostě něco mimo...
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*