Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 21.01.2012 19:22
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Dneska jsem objednal z Aukra novou sadu ramen HART.
Ta samá, co je na autě už by asi nedala STK. Ale zas nějak tragicky nikde nic nemlátí.
Měl jsem jí tam přes dva roky a najela nějakých 65 tis.
Byl bych spokojen i kdyby najeli polovinu.
Příští týden je přehodím a dám vědět jak jsou po té době "vyklechtaný". Celý auto má najeto 545 tis
Ta samá, co je na autě už by asi nedala STK. Ale zas nějak tragicky nikde nic nemlátí.
Měl jsem jí tam přes dva roky a najela nějakých 65 tis.
Byl bych spokojen i kdyby najeli polovinu.
Příští týden je přehodím a dám vědět jak jsou po té době "vyklechtaný". Celý auto má najeto 545 tis
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 21.01.2012 19:22
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Ramínka přehozena.
V prdeli po těch km levej čep na řízení a 3x horní ramínko. Spodky jakš takš držely.
Žádný prasklý rameno, žádnej vyjetej čep ven z těla jak tady kdosi strašil.
Za mě spokojenost.
Ještě poznámka: Žádné sady neprodávám ani nedělám reklamu. Jen jsem napsal vlastni zkušenost.
V prdeli po těch km levej čep na řízení a 3x horní ramínko. Spodky jakš takš držely.
Žádný prasklý rameno, žádnej vyjetej čep ven z těla jak tady kdosi strašil.
Za mě spokojenost.
Ještě poznámka: Žádné sady neprodávám ani nedělám reklamu. Jen jsem napsal vlastni zkušenost.
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15.10.2010 23:26
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Ja mam uz tyzden lemforder sadu.keby vydrzala byt tuha styri roky, bol by som velmi rad...skoda ze ten motor je taky tazky
Passat Variant highline, 2,8, lpg
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 25.06.2013 15:49
- Bydliště: BA, Slovensko
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Lemförder
Najazdené cca 30tis., už menené jedno rameno (spodné zadné), aj ostatné sa už pomaly ozývajú, ale ešte pár tisíc asi vydržia.
Najazdené cca 30tis., už menené jedno rameno (spodné zadné), aj ostatné sa už pomaly ozývajú, ale ešte pár tisíc asi vydržia.
Passat B8 Variant, 2.0 TDI, CRLB, 110kW, DSG6, r.v. 03/2015, 370tis. km
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
s tím Lemförderem se mi to moc nezdá (zrovna mám sadu od Lemförderu namontovanou tak doufám, že vydrží déle), že by to odešlo po 30tkm pokud bylo vše dotáhnuto ve správné poloze..
co na to zadním ramenu odešlo? odešel čep nebo se utrhl silentblok?
co na to zadním ramenu odešlo? odešel čep nebo se utrhl silentblok?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Teď ještě jestli to byl fakt LMI nebo nějaká čínská replika...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Kwapo
- VWagenista
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 26.07.2008 22:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Kluci kde s těma autama jezdíte? Já měnil PŮVODNÍ ramena (LMO) po 350 tis.
Dal jsem tam zase LMO. Aktuálně najeto kolem 420 tis. a nikde nic netluče, neklepem,
nemlátí. Žádné zjevné vůle, prostě tak jak to má být.
Osobně si myslím, že když člověk koupí opravdu LMO (ne čínskou napodobeninu), dodrží
montážní postup a jezdí jako člověk (nevymetá kdejakou díru a kanál) tak ta náprava
musí vydržet 100+ tis. km. Jako měnit co 50 nebo i míň tisíc km ramena bych fakt nechtěl.
Dal jsem tam zase LMO. Aktuálně najeto kolem 420 tis. a nikde nic netluče, neklepem,
nemlátí. Žádné zjevné vůle, prostě tak jak to má být.
Osobně si myslím, že když člověk koupí opravdu LMO (ne čínskou napodobeninu), dodrží
montážní postup a jezdí jako člověk (nevymetá kdejakou díru a kanál) tak ta náprava
musí vydržet 100+ tis. km. Jako měnit co 50 nebo i míň tisíc km ramena bych fakt nechtěl.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Tak tak. Má pravdu, předseda
30t. LMO(I) musí překonat minimálně 4x.
Ono celkově ty báchorky o špatné nápravě u našich passatů jsou taháné někde z fuseklí (od těch, kteří spoří a dávají sady z aukra). Když kolo vymete díru, pak ta pecka je rozložená mezi 8 bodů (nepočítám "céčka"), takže jednotlivé čepy pak netrpí tolik, jako když tu samou pecku musí pohltit 4 body, na kterých drží těhlice u zavěšení ostatních aut. Ale je to zase vykoupeno vyšší cenou. U předchozích aut (a že jich bylo) jsem čepy musel měnit mnohem častěji a to jsem autům nedával tolik zabrat jako mému poslednímu syncru.
Mám LMO s vybroušeným logem audi. Před tím tam byly originál (na tacho 220), ale nevím, zda nebyly už měněný. Teď už pašíkovi táhne bezmála na 400 a náprava jako nová.
30t. LMO(I) musí překonat minimálně 4x.
Ono celkově ty báchorky o špatné nápravě u našich passatů jsou taháné někde z fuseklí (od těch, kteří spoří a dávají sady z aukra). Když kolo vymete díru, pak ta pecka je rozložená mezi 8 bodů (nepočítám "céčka"), takže jednotlivé čepy pak netrpí tolik, jako když tu samou pecku musí pohltit 4 body, na kterých drží těhlice u zavěšení ostatních aut. Ale je to zase vykoupeno vyšší cenou. U předchozích aut (a že jich bylo) jsem čepy musel měnit mnohem častěji a to jsem autům nedával tolik zabrat jako mému poslednímu syncru.
Mám LMO s vybroušeným logem audi. Před tím tam byly originál (na tacho 220), ale nevím, zda nebyly už měněný. Teď už pašíkovi táhne bezmála na 400 a náprava jako nová.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- Kwapo
- VWagenista
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 26.07.2008 22:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Přesně tak. Musím se přiznat, že jsem tehdy jako nezkušený chtěl "ušetřit". Dal jsem tam nějakou
sadu "značky" SRL. Po 15 tis.! byla na odpis. Tak jsem se vykašlal na spekulace a koupil rovnou to,
co tam bylo a patří, tedy LMO(I). Rovnou s tím jsem tehdy udělal i stabilizátory, čepy řízení (už nevím,
jestly byly taky v sadě) a když už jsem to měl dole, tak rovnou i komplet tlumiče (Bilstein B4) s uložením,
dorazy, prachovky, ložisko. No a jelikož manžety na kloubech už taky měly svoje za sebou, tak manžety.
Sice to stálo ranec, ale vyplatilo se. Udělala se geo a od té doby (5 let) jsem na to nemusel sáhnout.
A to auto nejezdí ani tolik po dálnici od té doby a taky toho hodně naskáče v polsku, takže stav silnic si
asi umíte představit. Takže to je moje osobní zkušenost s ramenama a celkově podvozkem a nápravou.
Oproti tomu starej služební Scenic neprošel po 4 letech (90 tis. km) první STK kvůli vůlím v nápravě.
sadu "značky" SRL. Po 15 tis.! byla na odpis. Tak jsem se vykašlal na spekulace a koupil rovnou to,
co tam bylo a patří, tedy LMO(I). Rovnou s tím jsem tehdy udělal i stabilizátory, čepy řízení (už nevím,
jestly byly taky v sadě) a když už jsem to měl dole, tak rovnou i komplet tlumiče (Bilstein B4) s uložením,
dorazy, prachovky, ložisko. No a jelikož manžety na kloubech už taky měly svoje za sebou, tak manžety.
Sice to stálo ranec, ale vyplatilo se. Udělala se geo a od té doby (5 let) jsem na to nemusel sáhnout.
A to auto nejezdí ani tolik po dálnici od té doby a taky toho hodně naskáče v polsku, takže stav silnic si
asi umíte představit. Takže to je moje osobní zkušenost s ramenama a celkově podvozkem a nápravou.
Oproti tomu starej služební Scenic neprošel po 4 letech (90 tis. km) první STK kvůli vůlím v nápravě.
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15.10.2010 23:26
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
tak to ste ma velmi potesili... tiez som to spravil tak ze komplet vsetko tak dufam ze nebudem musiet nic riesit... este vymenim riadenie a bude to ako nove...
Passat Variant highline, 2,8, lpg
- harmani
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 08.07.2011 10:05
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
kde je LMO najlacnejsie?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
asi tady http://www.autodily-cardo.cz/ dražší sada (16mm čep) necelých 12 000,- a 22mm čep je o něco levnější
sada s 16mm čepem http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/s ... -35537-01/
sada s 16mm čepem http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/s ... -35537-01/
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Starší sada s větším čepem : http://mlparts.cz/front.tec-doc.product/272365
popř. : http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/o ... -27421-01/
Novější sada s menším čepem : http://www.cc-autodily.cz/sada-ramen-superb
popř. : http://www.autodilyparts.cz/lemforder/n ... i-35537-01
popř. : http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/s ... -35537-01/
popř. : http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/o ... -27421-01/
Novější sada s menším čepem : http://www.cc-autodily.cz/sada-ramen-superb
popř. : http://www.autodilyparts.cz/lemforder/n ... i-35537-01
popř. : http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/s ... -35537-01/
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15.10.2010 23:26
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
tu je najlacnejsie.
http://www.dsauto.sk/produkt/ramena-lem ... -1996-2003" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dsauto.sk/produkt/ramena-lem ... -1996-2003" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat Variant highline, 2,8, lpg
- Kwapo
- VWagenista
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 26.07.2008 22:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ramena - zkušenosti & ceny & výměna
Ještě dodám, že bych předně nešel jen po ceně, ale také po "důvěryhodnosti" shopu. Stejně jako u ostatních věcí,
tak i u dílů a tím i náprav se na trhu objevují kopie z číny a jiných zemí. Takže raději pár stovek připlatit ale mít
jistotu. Jinak by měly LMI ramena přijít v origo krabici (LMI, popř. VW, Škoda, Audi) a samotná ramena by měly
mít evidentně vybroušené znaky VW, Audi, Škoda. Ale čísla a logo LMI by mělo zůstat. Stejně tak by mělo být na
gumách od čepů ... to jen tak pro informaci
tak i u dílů a tím i náprav se na trhu objevují kopie z číny a jiných zemí. Takže raději pár stovek připlatit ale mít
jistotu. Jinak by měly LMI ramena přijít v origo krabici (LMI, popř. VW, Škoda, Audi) a samotná ramena by měly
mít evidentně vybroušené znaky VW, Audi, Škoda. Ale čísla a logo LMI by mělo zůstat. Stejně tak by mělo být na
gumách od čepů ... to jen tak pro informaci