Řazení s DSG CC 2012
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Řazení s DSG CC 2012
no tos mi Zdenku připomněl, že návod sice mám, ale taky ho nečtu
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řazení s DSG CC 2012
no chlapi neviem asi som z nejakej inej planéty ale akonáhle sa mi niečo nové dostane do ruky čítam návod a skúšam samozrejme nie všetko sa z toho dá vyčítať ale väčšina ano a potom až prichádzajú tie vlastné skúsenosti a ťahy horšie je to, že moje okolie sa na to koľkokrát spolieha...ja naštudujem a potom prídu otázky typu ukáž mi toto, nastav mi toto...
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Řazení s DSG CC 2012
tvl vy tam na tom SK jedete těžký pecky..
Lukasko ten studuje vše do detailů a zná snad vše o autě i to co nikdo nezná a nikoho nezajímá, ty prozměnu čteš manuály co nikdo nečte
Nemo tebe musím někdy poznat osobně kámo..
Lukasko ten studuje vše do detailů a zná snad vše o autě i to co nikdo nezná a nikoho nezajímá, ty prozměnu čteš manuály co nikdo nečte
Nemo tebe musím někdy poznat osobně kámo..
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Řazení s DSG CC 2012
no je fakt, že některým lidem nestačí vědět, že něco chodí, ale potřebujou k tomu i zkoumat, proč to tak je.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- viligo2
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18.09.2011 13:03
- Bydliště: Praha a Rokycany
Re: Řazení s DSG CC 2012
....no i když je česky, tak to je tak blbě napsaný (a nejen u aut...), že, když se tady zeptá, tak se toho dozví víc a srozumitelněji...KJirka píše:takhle by se dalo odpovědět na většinu dotazů o funkcích vozidla. Prostě máte uživatelskou příručku, tak si to přečtěte. Háček je v tom, že se většinou jedná o auta z druhý ruky, kde ten návod k užívání třeba vůbec není nebo tam sice je, ale v nějakým neznámým jazyce.
Já se se taky jak s DSG učil jinde než v příručce.
A jestli mohu dodat : nepoužívat AutoHold a neodbržďovat ručku přidáním plynu.....nechce se mi to tady rozepisovat,protože na mé datlování je to moc písmenek....
Dříve:viligo
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Řazení s DSG CC 2012
...obávám se, že jsi píchnul do vosího hnízda. Když nechceš psát, dej odkaz na tyto moudra. Rád se přiučím...
- honzerek
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27.05.2015 09:32
- Bydliště: Blatnice
Re: Řazení s DSG CC 2012
Díky za nové příspěvky Rád slyším více názorů, takže přeřazování z D,S vždy první nohu z plynu a pak přeřadit. Je to pro tu převodovku menší záběr jak na plné kule tam narvat S
Jako příručku jsem dostal, ale jak říkáte číst se mi to opravdu nechce a nikdy jsem k žádnému autu ani elektronice nečetl příručky, je je lepší se zeptat Vás na forech, což mi vysvětlíte srozumitelněji než celý manuál...
Jo a k těm slovákom, jelikož tam pracuji, tak vím, že jsou mnohem více zodpovědnější na tyto věci jak my
Jako příručku jsem dostal, ale jak říkáte číst se mi to opravdu nechce a nikdy jsem k žádnému autu ani elektronice nečetl příručky, je je lepší se zeptat Vás na forech, což mi vysvětlíte srozumitelněji než celý manuál...
Jo a k těm slovákom, jelikož tam pracuji, tak vím, že jsou mnohem více zodpovědnější na tyto věci jak my
Škoda Octavia I 1.8 LPG, 2002
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kw, 2005
Momentálně
VW CC 2012, 2.0 TDI 125 kw DSG
- viligo2
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18.09.2011 13:03
- Bydliště: Praha a Rokycany
Re: Řazení s DSG CC 2012
Při jakékoli změně polohy páky vždy nohu z plynu....a když se ti zdá, že by měla podřadit (vyšší stupeň a nízké otáčky-podtáčí...), tak prošlápni plyn a ona podřadí zůstane tam nižší rychlost, nebo ručně, ale to pozor, aby to zase nebylo v otáčkách (pěkně to trhne a ..!!!) ....je to o tom zvyknout si na auto s DSG a "práci" s plynem...asi takhle, lépe to neumím popsat.honzerek píše:Díky za nové příspěvky Rád slyším více názorů, takže přeřazování z D,S vždy první nohu z plynu a pak přeřadit. Je to pro tu převodovku menší záběr jak na plné kule tam narvat S
Jako příručku jsem dostal, ale jak říkáte číst se mi to opravdu nechce a nikdy jsem k žádnému autu ani elektronice nečetl příručky, je je lepší se zeptat Vás na forech, což mi vysvětlíte srozumitelněji než celý manuál...
Jo a k těm slovákom, jelikož tam pracuji, tak vím, že jsou mnohem více zodpovědnější na tyto věci jak my
A nenechat auto se pohybovat opačným směrem než co je zařazeno....
Naposledy upravil(a) viligo2 dne 03.07.2015 11:39, celkem upraveno 1 x.
Dříve:viligo
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
- viligo2
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18.09.2011 13:03
- Bydliště: Praha a Rokycany
Re: Řazení s DSG CC 2012
Netušil jsem, že někoho píchám. Mám za to, že to je dost profláknutý co to dělá z brzdama......Qido píše:...obávám se, že jsi píchnul do vosího hnízda. Když nechceš psát, dej odkaz na tyto moudra. Rád se přiučím...
Dříve:viligo
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Řazení s DSG CC 2012
Tak vetší opotřebení brzd je snad možné, ale tady se bavíme o převodovce. Vůbec na tu převodovku jdeš celkem vědecky!
- viligo2
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18.09.2011 13:03
- Bydliště: Praha a Rokycany
Re: Řazení s DSG CC 2012
Omlouvám se, ale já mu jen radím, protože to jsou funkce k jízdě s (nebo vlastně i bez) DSG. Netušil jsem, že jsem až takový vědec....to měla být poklona nebo ironie?Qido píše:Tak vetší opotřebení brzd je snad možné, ale tady se bavíme o převodovce. Vůbec na tu převodovku jdeš celkem vědecky!
Kdyby to bylo jen opotřebení v pravém slova smyslu, tak to bych ještě bral....ale je to ničení....někdo moc nemyslel.....silně mi to připomíná testování nového vynálezu, podtlakové přicucávácí brzdy k silnici....http://auto.idnes.cz/brzdna-deska-zkrat ... tomoto_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;
Dříve:viligo
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Řazení s DSG CC 2012
Tohleto je tvoje vlastní teorie nebo ses to někde dočet ? Osobně jsem názoru, že sundavat nohu z plynu pokaždý, když chci pohnout šaltrpákou, je naprostá zbytečnost. Nehledě na to, že jsou situace, kdy se to ani nehodí nebo to vysloveně nejde, či je to dokonce až nebezpečný. Naopak to potřebuješ držet v otáčkách a z D na S přeřadíš v situaci, kdy chceš aby to trochu jelo. Tím, že sundáš nohu z plynu nesnižuješ ve chvíli přeřazení otáčky motoru. Za mě zbytečný, až blbý.viligo2 píše:Při jakékoli změně polohy páky vždy nohu z plynu....a když se ti zdá, že by měla podřadit (vyšší stupeň a nízké otáčky-podtáčí...), tak prošlápni plyn a ona podřadí zůstane tam nižší rychlost, nebo ručně, ale to pozor, aby to zase nebylo v otáčkách (pěkně to trhne a ..!!!) ....je to o tom zvyknout si na auto s DSG a "práci" s plynem...asi takhle, lépe to neumím popsat.honzerek píše:Díky za nové příspěvky Rád slyším více názorů, takže přeřazování z D,S vždy první nohu z plynu a pak přeřadit. Je to pro tu převodovku menší záběr jak na plné kule tam narvat S
Jako příručku jsem dostal, ale jak říkáte číst se mi to opravdu nechce a nikdy jsem k žádnému autu ani elektronice nečetl příručky, je je lepší se zeptat Vás na forech, což mi vysvětlíte srozumitelněji než celý manuál...
Jo a k těm slovákom, jelikož tam pracuji, tak vím, že jsou mnohem více zodpovědnější na tyto věci jak my
A nenechat auto se pohybovat opačným směrem než co je zařazeno....
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Řazení s DSG CC 2012
Jo to je blbost z D na S to není problém dělat s plynem. Nic špatnýho se nestane. Elektronika sama jakoby pustí plyn srovná otáčky (meziplyn) a podřadí... Pokud to takhle nedělá nebo nedej bože cuká je něco špatně.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Řazení s DSG CC 2012
skoro bych řek, že to je dobrej návod, jak si v nějaký prekérní situaci rozbít držku. Nedělejte to !
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- viligo2
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18.09.2011 13:03
- Bydliště: Praha a Rokycany
Re: Řazení s DSG CC 2012
Cuká to, když v otáčkách ručně podřadí a vyletí otáčky....nevyjádřil jsem se asi přesně, tak nebudu psát, protože se neumím správně vyjádřit.yessmen píše:Jo to je blbost z D na S to není problém dělat s plynem. Nic špatnýho se nestane. Elektronika sama jakoby pustí plyn srovná otáčky (meziplyn) a podřadí... Pokud to takhle nedělá nebo nedej bože cuká je něco špatně.
Z D na S jsem to nemyslel, ale jindy ...takže moje rady ignorujte, ať si každý jezdí jak se třeba dočte v příručce!!!!!
KJirka: to s tím prošlápnutím plynu mám od někoho koho velmi dobře znáš, ale nebudu ho jmenovat a ani se Vám už tady nebudu plést...........
a s DSG mě učil frajer co je servisuje, rozebírá a představte si i umí složit, a fungujou............konec.
Naposledy upravil(a) viligo2 dne 03.07.2015 14:06, celkem upraveno 2 x.
Dříve:viligo
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold
PASSAT Variant Highline,DSG,2.0TDI,140kW,2016
PASSAT Variant Highline (365) 2.0 TDI, 125kW CFGB DSG 2011-R.I.P 04.2020
Passat Var.Comfortline 1.9TDi 96Kw PD AWX (chip120kW+EGRoff)-sold