turbo

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
swin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 29.07.2013 14:07

turbo

Příspěvek od swin »

Cus lidi prosim o radu jsou ruzne druhy turba na 1.9 96kw ne bo je to stejne? Slabsi verze motoru nemaji to turbo s kovovou sponu na tlakovou hadici? pac se me zda ze tam mam jine turbo a nebo uz nevim co s tim je ze to nejede jak pred tim :(

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: turbo

Příspěvek od trhac »

Pokud nemáš tu sponu na bajonet na hadici tak tam můžeš mít třeba turbo z 74kw.96kw má bajonet jak passat tak audi

swin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 29.07.2013 14:07

Re: turbo

Příspěvek od swin »

jj diky mam bajonet takze asi bude problem nekde jinde ... auto jede celkem dobre ale ne jako driv takze budu patrat ... pac se me to zda divne. je teda pravda ze jsem menil cely motor avf za avf a repas turbo ... pred tim bylo ciple a novy avf mel jine vstriky nez novejsi motor. cipla jedotka zustala po zkotrolovani na stolici vymeneny vstriky ze stareho avf a ted se potikam s tim ze to moc nejede :( ne jako driv v logu zadna chyba tak jsem nestastnej ... zitra s tim jedu na solici a necham si zmerit hodnoty co tlaci turbo atd. tak snad budu chytrejsi nenapada jeste nekoho neco co by to mohlo delat ? podtlak, regulace , nejaky ventil ci vaha ?

swin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 29.07.2013 14:07

Re: turbo

Příspěvek od swin »

Tak jsem se dnes vratil z valcove zkusebny a zjistilo se ze turbo tlaci malo pri nizsich otackach od 1700 az do 3000 je vetsi pozadavek nez turbo dava az tak nad 3000 otacek se to srovna a dava jak ma ... nevite nekdo za cim presne jit v cem je zakopanej pes ? jinak vaha dava jak nova !

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: turbo

Příspěvek od trhac »

Jestli si byl na válcovce tak ti měly udělat graf jak to turbo tlačí a jestli de plynule nebo regulace zadrhává.jinak zkontrolovat n75 a podtlaky.potom ta zatuhlá regulace

swin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 29.07.2013 14:07

Re: turbo

Příspěvek od swin »

Trhacu graf mam ale nejsem z neho moc chytrej zitra ho naskenuju a dam ho sem ale co jsem pochopil je to ze se pozadavek co dava ridice jednotka ze chce a kolik dava turbo neschoduji a je tam markantni rozdil treba 500 jednotek nevim jakejch to je az pri otackach kolem 3200 se to srovna a dava jam ma tak jsem z toho kyselej pac netaha jak ma od spoda ... hodil jsem to servisu a prej je nacata ta vyveva tak jsem vymenil za novou a pro jistotu asi vymenim i n75 hadicky jsou delane . zitra budu chytrejsi ... jeste se ozvu

swin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 29.07.2013 14:07

Re: turbo

Příspěvek od swin »

tady to je snad z toho budes chytrej a jinak vyveva vymenena ale zadna zmena :(
Přílohy
CCI13072015_00000.jpg
CCI13072015_00001.jpg

george40
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 08.07.2013 12:04

Re: turbo

Příspěvek od george40 »

co tam máš za řídící jednotku ? to je ta tvoje origo s chipem ? Má nějaký divný požadavek na tlak... Origo software bez chipu má u AVF v požadavku při plném plynu a otáčkách přes 2000 ot/min tlak 2350mb a ty to máš na tom grafu co ti natočili max na 2091mb....jedině že by při testování a točení toho grafu ten dotyčný servisák nestál na plném plynu, ale jen na 3/4... Dále tam je divný tlak při volnoběhu - 834mbar - to je spíše podtlak... Máš tam správné "C" čidlo tlaku a teploty v sání ?
Jinak by to chtělo čapnout někoho , kdo má VAG , ať s tebou natočí pořádný log skupin 1,3,11 nebo 3,10,11 . Log se dělá na zahřátém motoru od rozjezdu , po projetí 3, nebo 4 na plný plyn do táhlého kopečka (držet to na plným plynu aspoň 10 vteřin) až po zastavení.
Z takového logu se dá pak poznat hodně věcí a něco kloudného doporučit...
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR OFF---

swin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 29.07.2013 14:07

Re: turbo

Příspěvek od swin »

jj ta moje origo s chipem ale te chip tam byl pred vymenou motoru. Jinak ty cidla nevim jsou tam puvodni ani nevim kde jsou a myslis ze vymenit ? na ten vag bych potreboval nekoho doporucit okolo Plzne nikoho tu poradneho nemam :(

rosi99
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 03.06.2015 20:51

Re: turbo

Příspěvek od rosi99 »

Kluci potřeboval bych radu mám passata b5 1.9 tdi 81kw rv.1997 a když ho víc vytočím tak mě to hodí do nouzáku když chcípnu a nastartuju tak je nouzák pryč ale převážně mě to hodí do nouzáku na 4 a 5 převodovej stupen a na trojku me to hodí jen když ho vytočím přes 3000 ot/min prosím o radu co by to mohlo být díky moc.

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: turbo

Příspěvek od trhac »

Chce to diagnostiku.To stejný co řeší swin nad tebou.nalogovat za jízdy s někým kdo tomu rozumí..

rosi99
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 03.06.2015 20:51

Re: turbo

Příspěvek od rosi99 »

na diagnostice jsem byl a turbo mi dava vic nez ma a diagnostika napsala ze je to snimac tlaku v sacim potrubí (G71) ten je u b5 v ridici jednotce ten snimac jsem sehnal nechal ho tam přepájet a je to furt to samí....vymenil jsem i vsechny podtlakový hadičky zaslepil EGR ventil a furt to dela to sami takže jestli nekdo nevi co by to mohlo být tak me už napada jen to ze je v haji turbo....díky za odpověd.

george40
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 08.07.2013 12:04

Re: turbo

Příspěvek od george40 »

vyndej turbo, vyčisti, podlož válečky podložkami 0,08-0,1mm, slož a jezdi :-) (hlavně ho správně slož, jinak bude nouzák pořád)
..to je tak jediné, co se dá poradit bez zhlédnutí pořádného logu z jízdy...
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR OFF---

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“