MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 05.07.2010 08:50
Re: MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř
Aditivum je spis prevence,neni to zadny zazrak,ktery ti opravi motor.Dej to servisu,pokud tomu nerozumis.
- olmi2866
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21.08.2008 11:22
- Bydliště: Vysočina
Re: MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř
Do servisu to samozřejmě dám, opravdu tomu nerozumím, a a ni tomu rozumět nechci, jen mě zajímá, jestli je bezpečné jet s tímto na dovolenou, protože do odjezdu mi to nikdo nespraví a mě čeká minimálně 2 - 2,5 tisíce km. V té souvislosti mě zajímalo, jestli to aditivum tam nalít, pro klid, nebo radši dolévat olej a po dovolené to řešit.Aditivum je spis prevence,neni to zadny zazrak,ktery ti opravi motor.Dej to servisu,pokud tomu nerozumis.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř
Kdyby ten motor měl skutečně najeto necelých sto padesát, určitě by olej nebral a už vůbec ne v takovém množství. Pokud jsou tyto motory v pořádku, není potřeba mezi výměnami olej vůbec dolévat. Takže ten motor má téměř určitě najeto 300+, to si můžeš být prakticky jist. Ale to nemusí vadit.
Simeringy ventilů jsou jasná volba, k tomu kontrola a vyčištění hlavy a ventilů. A pokud to nepomůže, tak rozházet celé a vyměnit pístní kroužky. Nebo to udělat rovnou všechno, aby se to nemuselo dělat nadvakrát.
Kompresní tlak s tím nemá co dělat, to jsou blbosti. Změřit je sice můžeš, ale je to v tomto případě úplně k ničemu.
Žádné additivum nikam nedávej, ničemu nepomůžeš, jen vyvětráš peněženku. Dovolená s takto pohnojeným motorem je risk, to netřeba komentovat. Pokud opravdu trváš na tom, že s tím chceš jet, určitě kanystr oleje s sebou. Ačkoli olej to tohoto typu motoru koupíš na každé pumpě, je lepší mít svůj. Ovšem já bych s tím nikam nejel.
Pokud bys měl zájem o opravu, ozvi se mi sz.
Simeringy ventilů jsou jasná volba, k tomu kontrola a vyčištění hlavy a ventilů. A pokud to nepomůže, tak rozházet celé a vyměnit pístní kroužky. Nebo to udělat rovnou všechno, aby se to nemuselo dělat nadvakrát.
Kompresní tlak s tím nemá co dělat, to jsou blbosti. Změřit je sice můžeš, ale je to v tomto případě úplně k ničemu.
Žádné additivum nikam nedávej, ničemu nepomůžeš, jen vyvětráš peněženku. Dovolená s takto pohnojeným motorem je risk, to netřeba komentovat. Pokud opravdu trváš na tom, že s tím chceš jet, určitě kanystr oleje s sebou. Ačkoli olej to tohoto typu motoru koupíš na každé pumpě, je lepší mít svůj. Ovšem já bych s tím nikam nejel.
Pokud bys měl zájem o opravu, ozvi se mi sz.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.09.2015 09:25
sharan 1,9 7M AUY 85kw r.v. 2005
při prvním nastartování zakouří-šedobílý oblak při následném nastartování už ne.... chytá hned i v zimě.... auto mám rok a dělá to celou dobu.... spotřeba průměrná 6,7l.... spotřeba oleje
1l do výměny.... zkoušel jsem odpojit hadici od sání a stejně to zakouřilo.... jinak to jede ok. zdravím a dík za info
1l do výměny.... zkoušel jsem odpojit hadici od sání a stejně to zakouřilo.... jinak to jede ok. zdravím a dík za info
- olmi2866
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21.08.2008 11:22
- Bydliště: Vysočina
Re: MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř
Opět Vás zdravím, takže na mém stroji Seat Alhambra 2.0i motor ATM po rozebrání zjištěny tvrdá guferka kolem ventilových dříků, tímto děkuji za tip, na co se zaměřit. Dále sejmuta hlava, hlava OK, pístní kroužky na 1. a 4. válci vykazují odchylku místo 0,25 mají 0,4 vůli, takže jdou i kroužky, co to bude stát nevím, ale dám vědět, jak to dopadlo, vůz by měl být hotov v pondělí. Tak uvidíme. Ještě jednou díky za pomoc všem.