MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

fabia04
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 05.07.2010 08:50

Re: MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř

Příspěvek od fabia04 »

Aditivum je spis prevence,neni to zadny zazrak,ktery ti opravi motor.Dej to servisu,pokud tomu nerozumis.

Uživatelský avatar
olmi2866
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 21.08.2008 11:22
Bydliště: Vysočina

Re: MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř

Příspěvek od olmi2866 »

Aditivum je spis prevence,neni to zadny zazrak,ktery ti opravi motor.Dej to servisu,pokud tomu nerozumis.
Do servisu to samozřejmě dám, opravdu tomu nerozumím, a a ni tomu rozumět nechci, jen mě zajímá, jestli je bezpečné jet s tímto na dovolenou, protože do odjezdu mi to nikdo nespraví a mě čeká minimálně 2 - 2,5 tisíce km. V té souvislosti mě zajímalo, jestli to aditivum tam nalít, pro klid, nebo radši dolévat olej a po dovolené to řešit.

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř

Příspěvek od Marek77 »

Kdyby ten motor měl skutečně najeto necelých sto padesát, určitě by olej nebral a už vůbec ne v takovém množství. Pokud jsou tyto motory v pořádku, není potřeba mezi výměnami olej vůbec dolévat. Takže ten motor má téměř určitě najeto 300+, to si můžeš být prakticky jist. Ale to nemusí vadit.

Simeringy ventilů jsou jasná volba, k tomu kontrola a vyčištění hlavy a ventilů. A pokud to nepomůže, tak rozházet celé a vyměnit pístní kroužky. Nebo to udělat rovnou všechno, aby se to nemuselo dělat nadvakrát.

Kompresní tlak s tím nemá co dělat, to jsou blbosti. Změřit je sice můžeš, ale je to v tomto případě úplně k ničemu.


Žádné additivum nikam nedávej, ničemu nepomůžeš, jen vyvětráš peněženku. Dovolená s takto pohnojeným motorem je risk, to netřeba komentovat. Pokud opravdu trváš na tom, že s tím chceš jet, určitě kanystr oleje s sebou. Ačkoli olej to tohoto typu motoru koupíš na každé pumpě, je lepší mít svůj. Ovšem já bych s tím nikam nejel.

Pokud bys měl zájem o opravu, ozvi se mi sz.

vojtast
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 03.09.2015 09:25

sharan 1,9 7M AUY 85kw r.v. 2005

Příspěvek od vojtast »

při prvním nastartování zakouří-šedobílý oblak při následném nastartování už ne.... chytá hned i v zimě.... auto mám rok a dělá to celou dobu.... spotřeba průměrná 6,7l.... spotřeba oleje
1l do výměny.... zkoušel jsem odpojit hadici od sání a stejně to zakouřilo.... jinak to jede ok. zdravím a dík za info

Uživatelský avatar
olmi2866
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 21.08.2008 11:22
Bydliště: Vysočina

Re: MOTOR, SPOTŘEBA OLEJE, modrobílý kouř

Příspěvek od olmi2866 »

Opět Vás zdravím, takže na mém stroji Seat Alhambra 2.0i motor ATM po rozebrání zjištěny tvrdá guferka kolem ventilových dříků, tímto děkuji za tip, na co se zaměřit. Dále sejmuta hlava, hlava OK, pístní kroužky na 1. a 4. válci vykazují odchylku místo 0,25 mají 0,4 vůli, takže jdou i kroužky, co to bude stát nevím, ale dám vědět, jak to dopadlo, vůz by měl být hotov v pondělí. Tak uvidíme. Ještě jednou díky za pomoc všem.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“