Jaký motor?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 21.07.2015 13:50
Jaký motor?
Ahoj, chtěl bych koupit golfa IV 1.6, ale nevím jaký motor... co jsem koukal, tak všude se píše něco jiného .. tak nevím jestli 74 nebo 77 kw? .. Díky
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
- dwajt
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 08.09.2014 19:57
Re: Jaký motor?
1.6 BCB a kdyz se o to budes poctive starat/servisovat a netocit to pres 3500 ot/min, ceka Te minimalne 250 tis. bezstarostnych km se spotrebou mimo mesto do 7l aditivovanyho benzinu.
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jaký motor?
Koukám že každý si ohřívá svou polívčičku. No tak za mě ani jeden. Tvrdím že koncern neumí udělat solidní benzínový motor. Každý má něco a rozhodně málokterý je "blbuvzdorný". Takže pokud se nehoníš za výkonem a hledáš jednoduchost, tak bych volil nějaký osmiventil ze staré školy. Rozhodně neplatí čím novější tím lepší. Jinak pak jedině brikeťák a také raději z těch starších...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- perceptio
- Jezdec
- Příspěvky: 215
- Registrován: 14.01.2013 08:15
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor?
Je to fakt těžký... Jak říká M@ty... koncernu moc benzíňáky nešly, u každého je nějaký specifický problém... Já mám třeba 77kW a musím říct, že slouží dobře a zvykl jsem si na něj, ale ze začátku jsem extra nadšenej nebyl, to uznávám. Chce to s ním jinak pracovat. Je to o zvyku no. Jo a má dražší díly než 74 kW :-/, což je škoda.
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký motor?
perceptio: no s těma dražšíma díly bych to zase tak nepřeháněl jediný díly co mě napadají tak je asi o 1500,- dražší rozvodová sada zbytek je tak nějak vyrovnaný
dwajt: to je vtip s tím točením do 3500ot u 16v? díval ses někdy, kde to má největší výkon a krouťák? pro motor je podstatně horší podtáček než vytáčet
pokud bych se znovu rozhodoval mezi 1.6 tak bych šel zase do 77kW, ale pokud vybírat benzinový motor, tak 1.8T sice ta spotřeba je o něco horší než u 1.6, ale zase to svezení je někde jinde
dwajt: to je vtip s tím točením do 3500ot u 16v? díval ses někdy, kde to má největší výkon a krouťák? pro motor je podstatně horší podtáček než vytáčet
pokud bych se znovu rozhodoval mezi 1.6 tak bych šel zase do 77kW, ale pokud vybírat benzinový motor, tak 1.8T sice ta spotřeba je o něco horší než u 1.6, ale zase to svezení je někde jinde
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- perceptio
- Jezdec
- Příspěvky: 215
- Registrován: 14.01.2013 08:15
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor?
Jo, ta sada právě... No, a když se to potká tak 8 ventilů navíc. Jinak to asi takový rozdíl není, uznávám
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký motor?
pokud měníš rozvody jak se mají tak šance, že se to potká je prakticky nulová..
rozvody na 8v origo kolem 2000,- a na 16v jsem dával tuším 3300,-
rozvody na 8v origo kolem 2000,- a na 16v jsem dával tuším 3300,-
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jaký motor?
No je toho víc. Jedna lambda navíc, dražší klapka a kurvítko navíc v podobě el. přenosu pedálu plynu, EGR. Neříkám že to je tragédie ale v jednoduchosti je síla. Čím víc kurvítek, tím se z toho člověk časem podělá...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký motor?
zase to nemá váhu vzduchu (map senzor tak choulostivý není), která odchází průměrně každý 4roky..
klapku tam narveš z kde čeho (třeba 1.8t 132kw atd.).. to víc zlobí klapky na 8v nedrží volnoběh apodobně blbnou jak jsou čáastečně elektrocké a mechanické.. zase když chceš dodělat tempomat na 16v tak se vlezeš za matroš do 1500,- a u 8v jsi rád když se vlezeš do 10 000,- všechno má své pro a proti..
já osobně jsem na mém 16v neměnil skoro nic (momentálně má najeto kolem 270 000km (je to stočený takže odhad nejspíš to má o něco víc) z toho já cca 130 000km) - co odešlo - hallův snímač otáček na klice, čidlo teploty kapaliny a zadní lambdu.. a pak klasika repas převodovky skrz nýty na diferáku, ale to je nemoc 1.4/1.6 (krom nejnovějších 16v BCB kde už jsou pevnostní šrouby) + klasický spotřebák filtry, olej, svíčky, kabely, brzdy, spojka atd.
klapku tam narveš z kde čeho (třeba 1.8t 132kw atd.).. to víc zlobí klapky na 8v nedrží volnoběh apodobně blbnou jak jsou čáastečně elektrocké a mechanické.. zase když chceš dodělat tempomat na 16v tak se vlezeš za matroš do 1500,- a u 8v jsi rád když se vlezeš do 10 000,- všechno má své pro a proti..
já osobně jsem na mém 16v neměnil skoro nic (momentálně má najeto kolem 270 000km (je to stočený takže odhad nejspíš to má o něco víc) z toho já cca 130 000km) - co odešlo - hallův snímač otáček na klice, čidlo teploty kapaliny a zadní lambdu.. a pak klasika repas převodovky skrz nýty na diferáku, ale to je nemoc 1.4/1.6 (krom nejnovějších 16v BCB kde už jsou pevnostní šrouby) + klasický spotřebák filtry, olej, svíčky, kabely, brzdy, spojka atd.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- perceptio
- Jezdec
- Příspěvky: 215
- Registrován: 14.01.2013 08:15
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor?
Jo vidíš a 16V vlastně netrpí tolik na ty převodovky, aspoň ten BCB. A navíc stejně člověku zbývá jen 16V, když chce G IV v ročníku kolem 2002, 2003... Páč jsem 8V fakt v nabídkách skoro neviděl (v kombíku). Takže asi tak . Já můžu zatím také naštěstí říct, že jsem na motoru za dva roky nic neměnil, krom jednoho čidla a svíček a filtrů (spotřebák).
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 21.07.2015 13:50
Re: Jaký motor?
Děkuji za vaše názory, moc mi to pomohlo nakonec tedy vemu 77 KW, ten se mi zamlouvá víc .. máte nějaký tip kde nejlépe sehnat? .. mám možnost od známého z Německa, ale nevím jestli to není zbytečný..
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký motor?
dobře zvaž jestli nechceš jít do turbíny..
tak vw určené pro DE mají většinou lepší výbavu (např. můj BASIC - ESP, klimatronik, 4xel.okna a el.zrcátka, atd..) dneska už ta výbava je trochu jinde
tak vw určené pro DE mají většinou lepší výbavu (např. můj BASIC - ESP, klimatronik, 4xel.okna a el.zrcátka, atd..) dneska už ta výbava je trochu jinde
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jaký motor?
A nebo do nafty. Já bral tu 1.6 AKL jako postrkovadlo pro mladou do práce. Jinak si s tím nedokážu představit jet někam dál. Nejede to, převodovka je děsně krátká (už jsem za jízdy naivně hledal šestku ) a navíc je to mrňavý. Ale to už je trochu mimo. Takže bych se s tím nejprve povozil ať víš do čeho lezeš.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Jaký motor?
ty jsi totiž rozmlsaný z passata (ale taky jsem si sakra rychle zvykl na paštiku) - optimální je jak to říkáš benzín na pocuky a na dálky TDI
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu