Jízdní kolo v kufru
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17.02.2014 11:09
Jízdní kolo v kufru
Zdar,
vejde se do kufru do variantu jízdní kolo na stojato? Klasicky do interiérového držáku bez předního kola.
Díky
Honzajendabenda
vejde se do kufru do variantu jízdní kolo na stojato? Klasicky do interiérového držáku bez předního kola.
Díky
Honzajendabenda
-
- Jezdec
- Příspěvky: 323
- Registrován: 25.01.2014 19:57
Re: Jízdní kolo v kufru
Dětské 100%
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: Jízdní kolo v kufru
Tomu rikam odpoved
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Re: Jízdní kolo v kufru
Cos čekal za odpověď. Já tam manželčino kolo dám ,ale má 14 rám což už je skoro dětská kategorie. Moje kolo má rám 21 a to tam na stojato nevleze. Odpověď na tvoji otázku ti nijak nepomůže musíš vyzkoušet sám dané kolo. Jinak preferuji nosič kol na tažné.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: Jízdní kolo v kufru
Ja se neptal
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17.02.2014 11:09
Re: Jízdní kolo v kufru
Tak já mám klasický držák na příčníky, ale teď pojedu 1tisKM a nechce se mi vést jedno kolo na na střeše, na ležato v kufu zase budu mít problém s bagáží.
Takže nikdo nic?
Takže nikdo nic?
-
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 22.05.2015 18:08
Re: Jízdní kolo v kufru
Bagáž pod kolo.
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13.05.2014 17:42
Re: Jízdní kolo v kufru
naležato se na 100% bez předního kola vejde
nastojato mi přijde, že 26ka MTB by se tam mohla bez předního kola a sedlovky vejít
ke stropu je od podlahy kufru cca 80cm, nakládací otvor je cca 70cm vysoký
Doplňuji:
měřil jsem doma nějaká kola (26MTB, 28trek) a mají od přední osy k řidítků kolem 70-75cm, takže by se mohly vejít ale chce to vyzkoušet
nastojato mi přijde, že 26ka MTB by se tam mohla bez předního kola a sedlovky vejít
ke stropu je od podlahy kufru cca 80cm, nakládací otvor je cca 70cm vysoký
Doplňuji:
měřil jsem doma nějaká kola (26MTB, 28trek) a mají od přední osy k řidítků kolem 70-75cm, takže by se mohly vejít ale chce to vyzkoušet
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 21:28
-
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 09.03.2014 11:53
Re: Jízdní kolo v kufru
Sice to není Variant, ale pro inspiraci možná fotky poslouží.
VW Golf VII Variant 1.4TGI
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 09.03.2014 11:53
-
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 09.03.2014 11:53
Re: Jízdní kolo v kufru
A hlavně ve vnitřku vozu pevně svázat rám!!! kola k zadní části karoserie pořádnými řemeny, které vydrží náraz. Jinak vás to kolo může zabít.
Pokud to místo umožní, je lepší mít kola ve vnitřku vozu než např. na tažném zařízení či na střeše.
Viz upadnutí kol za jízdy na videu:
https://www.youtube.com/watch?v=an55zsx0JY4" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=sjXgtTXslEQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokud to místo umožní, je lepší mít kola ve vnitřku vozu než např. na tažném zařízení či na střeše.
Viz upadnutí kol za jízdy na videu:
https://www.youtube.com/watch?v=an55zsx0JY4" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=sjXgtTXslEQ" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf VII Variant 1.4TGI
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17.02.2014 11:09
Re: Jízdní kolo v kufru
Tak info z praxe:
kolo "26" rám 19 se mi do kufru vejde. Nutno sundat přední kolo a sedlo, podlahu kufru se musí dát do spodní úrovně.
Vzhledem k rychlosti odjezdu jsem uchycení kola vytvořil provizorně ale funkčně - 8mm závizová tyč délky cca 1m a 4*matka . uchycení do přední vidlice. Tyč zatížit kuframa, rám kola přivázat kurtnou k háčkům v kufru a vše super.
Kdybych jezdil častěji velké dálky, určitě bych koupil držák do kufru, po ČR vozím na střeše a jako nouzovka ta samodomo výroba dobrá.
kolo "26" rám 19 se mi do kufru vejde. Nutno sundat přední kolo a sedlo, podlahu kufru se musí dát do spodní úrovně.
Vzhledem k rychlosti odjezdu jsem uchycení kola vytvořil provizorně ale funkčně - 8mm závizová tyč délky cca 1m a 4*matka . uchycení do přední vidlice. Tyč zatížit kuframa, rám kola přivázat kurtnou k háčkům v kufru a vše super.
Kdybych jezdil častěji velké dálky, určitě bych koupil držák do kufru, po ČR vozím na střeše a jako nouzovka ta samodomo výroba dobrá.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 09.03.2014 11:53
Re: Jízdní kolo v kufru
Včera mi ale přálo štěstí.
Na silnici R46 ve směru Vyškov-Prostějov v úplné tmě někomu spadlo z auta jízdní kolo na vozovku do pravého jízdního pruhu.
Jelikož se zapnutými výstražnými světly v dálce zřejmě onen pachatel své "odlehčené" vozidlo odstavoval ke svodidlům a za ním zastavovalo i další vozidlo (možná řidič, který přes to kolo následně v té tmě netuše přejel?) a já jsem nevěděl, co se děje, dal jsem nohu z plynu a až po té, co jsem spozoroval kolo ležící na silnici, což bylo až skoro na poslední chvíli, se mi podařilo včas uhnout doleva. Ale bylo to těsně.
Jen podotýkám, že to první vozidlo mělo na střeše v okamžiku zastavování minimálně 2 jízdní kola.
Snad si z tohoto někdo vezme ponaučení.
Na silnici R46 ve směru Vyškov-Prostějov v úplné tmě někomu spadlo z auta jízdní kolo na vozovku do pravého jízdního pruhu.
Jelikož se zapnutými výstražnými světly v dálce zřejmě onen pachatel své "odlehčené" vozidlo odstavoval ke svodidlům a za ním zastavovalo i další vozidlo (možná řidič, který přes to kolo následně v té tmě netuše přejel?) a já jsem nevěděl, co se děje, dal jsem nohu z plynu a až po té, co jsem spozoroval kolo ležící na silnici, což bylo až skoro na poslední chvíli, se mi podařilo včas uhnout doleva. Ale bylo to těsně.
Jen podotýkám, že to první vozidlo mělo na střeše v okamžiku zastavování minimálně 2 jízdní kola.
Snad si z tohoto někdo vezme ponaučení.
VW Golf VII Variant 1.4TGI
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)