BAM namiesto AGU
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: BAM namiesto AGU
to už tam může rovnou strčit ten BAM..protože to po stránce elektriky vyjde skoro nastejno
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Ja delal na ele apu (ele plyn) motor aeb (lanko plyn velky kanaly) zaprvy to nejelo zadruhy jsem propalil pist, kombinovat to bylo nesmysl bez softu.
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: BAM namiesto AGU
kombinovat to bez toho, aby tomu člověk rozuměl, je úplná blbost... a dopadnete jak Pajice
já jsem se vyjadřoval k tomu, že si někdo sežene např celý TTčko na díly, a celý jak to leží v tom TTčku, včetně ECU atd... to nacpe do Golfa...to samozřejmě jde....
ale.....
pokud si to člověk nebude dělat sám (neumí to/ nemá znalosti/ nemá prostory),
tak za to dá takovej ranec, že když si koupí kit od APR, na ten svůj 110kW motor, tak ho to vyjde levněji a bude s tím mít míň problémů (jak legislativních tak po stránce funkčnosti) a pojede to líp...
já jsem se vyjadřoval k tomu, že si někdo sežene např celý TTčko na díly, a celý jak to leží v tom TTčku, včetně ECU atd... to nacpe do Golfa...to samozřejmě jde....
ale.....
pokud si to člověk nebude dělat sám (neumí to/ nemá znalosti/ nemá prostory),
tak za to dá takovej ranec, že když si koupí kit od APR, na ten svůj 110kW motor, tak ho to vyjde levněji a bude s tím mít míň problémů (jak legislativních tak po stránce funkčnosti) a pojede to líp...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: BAM namiesto AGU
mimochodem s odstupem času..si ocituji sám sebe...
vačky IE... pružiny už jsem zmínil.... a mnoho dalšího
- takže máme kovaný ojnice, kovaný písty, spojovák ARP, závodní olejový trysky, šály calicovtuni píše:kovanej spodek je podle mě nesmysl...
co se týče vnitřku tak úplně stačí kovaný ojnice.. cca 10tis...
- takže máme iconelový výfukový ventily supertech, sací kovaný supertech, gufera supertech, bronzový vodítka supertech, závodní pružiny supertech, titanový klínky schrick, vyleštěnou hlavu, ARP šteftyvtuni píše: a lepší výfukový ventily.. cca 10tis..
jo pak už ti stačí jen odlehčená a vyvážená klika, fluidampr řemenice, nějaký to termotěsněníčko, rozvodovej řemen gates racing.. a pár desítek hovadin po cca 5tis kč/kusvtuni píše: a do cca 400 koní máš vystaráno...
u mě to prostě nezbytný bylovtuni píše: jasný že pak můžeš jít ještě cestou jiných vaček... atd. a s tím pak se pojí další věci jako tvrdší ventilový pružiny..atd..
.. ale to už beru jako bonus... co není nezbytný..
vačky IE... pružiny už jsem zmínil.... a mnoho dalšího
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Ja nechtel kone, ja chtel vymenit jen motor a za 2500 kc aeb neber to. Holt vetsi diry sacich kanalu udelaly svy. V podstate stacilo upravit soft nebo predelat na aeb ele, ale uz jsem to nestihl, musel jsem jet na dovolenou a zpet 400 km jsem jel na tri a pul valce nez se motor zastavil, takze chci jen potvrdit, ze to nefunguje. Jinak ja mam prostory rekl bych luxusni i nadstandardni vercajk, ale holt cas me drtil.
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: BAM namiesto AGU
njn... tak za 2500,- to za ten pokus stálo no...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Ja to chtel dotahnout do konce, jenze jsem necekal az tak fatalni nasledky. Nikde jsem o teto kombinaci nedocet ani, ze by se kdy na 1.8t propalil pist at uz z jakehokoliv duvodu, tak ted muzu potvrdit, destrukce motoru je jediny vysledek teto kombinace bez radne upravene ci prislusne jednotky.
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79