Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03.08.2015 23:10
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
EGREM to bohužel není. Ted jsou vyndaný všechny vstřiky a ještě jednou se všechny budou zkoušet a měřit nebo co.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
no ty vstřiky musí někam na stolici a tu běžný servisy nemají.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
přesně tak musí na stolici.. ale orientačně se při jízdě Vagem dají změřit hodnoty..
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
když mi odcházel vstřik u OII, tak mě ve škodováckým autorizáku přesvědčovali, že to je v pořádku, že to není možný apod.. O nějakým změření hodnot vstřiků na autě neměli ani ánung. Tak mě někdo známej poslal do Tukasu. Seděl jsem v autě na parkovišti, přišel technik s Vagem a za pár minut jsem věděl, že vstřik na druhým válci je v prdeli. Takže pokud si s tímhle problémem "nevědí rady ani ve škodovce", jak je psáno v názvu tématu, mě vůbec nepřekvapilo. Skoro bych si vsadil na to, že některej vstřik bude mít výrazně jiný hodnoty, než ostatní. A třeba zrovna ten novej.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03.08.2015 23:10
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Tak informace zatím nemám, ale prý když to zkoušel tak při daných otáčkách, když to blbne má jeden vstřik jinou hodnotu.
Víc opravdu nevím, snad mi dneska zavolají s více informacemi. To by znamenalo, že potřebuji zase nový vstřik nebo reklamovat ten nový, pokud by to byl on?
Víc opravdu nevím, snad mi dneska zavolají s více informacemi. To by znamenalo, že potřebuji zase nový vstřik nebo reklamovat ten nový, pokud by to byl on?
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Já něco podobné řeším teď a rozhodně je třeba vyměnit všechny vstřiky - obvykle pak odejde druhý, třetí...
Ovšem vyměnit jeden vstřik mi přijde hodně začátečnická chyba... Bych se ani nedivil, kdyby tam pak ještě ke všemu vrátili to původní těsnění..P
Ovšem vyměnit jeden vstřik mi přijde hodně začátečnická chyba... Bych se ani nedivil, kdyby tam pak ještě ke všemu vrátili to původní těsnění..P
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Tys měnil vstřiky na CR?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
ano bohužel - 1. a 4. zkrat.. Rarita co...(
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
....no jo to sou ty vaše slavný "commonsráči"....
KiMiK.
KiMiK.
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
líp to napsat nešlo aniQido píše:to víš vačko!
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
Me prijde ze uz ani ne. Uz vicekrat jsem videl pri proverovani historie meneny vstrik na CR napr. ve 120tkm, jiny Passat treba v 70tkm....Ale pokazde myslim jen jeden. A to byly auta uz s najezdem kolem dvou kil a fungovaly normalne, takze asi neni potreba menit vzdy vsechny.Lukkii píše:ano bohužel - 1. a 4. zkrat.. Rarita co...(
RS6 Performance 445kw
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
no dyť jsem to psal, ne skoro jako vyměnit jednu zapalovací svíčku.Lukkii píše:Já něco podobné řeším teď a rozhodně je třeba vyměnit všechny vstřiky - obvykle pak odejde druhý, třetí...
Ovšem vyměnit jeden vstřik mi přijde hodně začátečnická chyba... Bych se ani nedivil, kdyby tam pak ještě ke všemu vrátili to původní těsnění..P
Ale že se to tak běžně dělá, o tom žádná. On taky málokdo dobrovolně vytáhne z kapsy nějakých 40 litrů, žejo.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
jasně no.. tak je pak je tahá po desítkách no
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém, který neumí řešit ani ve ŠKODOVCE.Prosím o radu
hele a najednou to za dva nebo tři dny jde, co nemůžou zjistit už dva měsíce ? Tos jim to tam šel poradit, co tady píšeme ?kuca. píše:Tak informace zatím nemám, ale prý když to zkoušel tak při daných otáčkách, když to blbne má jeden vstřik jinou hodnotu.
Víc opravdu nevím, snad mi dneska zavolají s více informacemi. To by znamenalo, že potřebuji zase nový vstřik nebo reklamovat ten nový, pokud by to byl on?
No jestli to je ten samej, tak může mít hodnoty správný a naopak je třeba vyměnit ty zbývající tři. Ať do daj proboha na měřící stolici do Bosch servisu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !