Lehký pokles výkonu na trojku

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
fredh
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 21.08.2010 20:03
Bydliště: Vysočina

Re: Lehký pokles výkonu na trojku

Příspěvek od fredh »

ta membrána bude ještě na pružině, že? to je to, co nemůžu přetlačit...
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Lehký pokles výkonu na trojku

Příspěvek od majkl1 »

Ano. Je dost silná. Musí to jít dost ztuha, pokud si nepomůžeš podtlakem, ale i tak to musí jít v celém rozsahu, což je cca 8-10mm. Nejlépe je to vidět, když je turbo venku. Dole na těle turba, kde je přidělané táhlo, jsou dorazy. Podle nich by ses mohl orientovat a zjistit, zda ti chodí regulace v celém rozsahu. Na volnoběh musí být v jedné krajní poloze a při vytažení podtlakové hadičky od membrány v druhé maximální poloze.
Vše ještě za předpokladu, že ti těsní podtlaková soustava, že je v pořádku N75 a že ti vývěva dává dostatečný podtlak.
Jo a dvakrát jsem se už setkal s tím, že nebyla průchozí hadička od N75 k filtrboxu (atm. tlak na jedné straně membrány). Tím se pochopitelně značně sníží rozsah pohyblivosti membrány.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
fredh
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 21.08.2010 20:03
Bydliště: Vysočina

Re: Lehký pokles výkonu na trojku

Příspěvek od fredh »

Podtlakový hadičky jsem všechny měnil, rozdvojky zkontroloval. Ventily jsem měl půjčený na výměnu a nic. Zkusím tohle všechno příště až dojedu, teď už ani není chuť v těch vedrech.

Jen ještě dám malej tip. Včera jsem ještě zkusil vyfoukat katalyzátor a to bylo docela znát. Vylítala z něj hromada sazí, ještě jsem ho plamenem trochu "vypálil" a hned je takovej silnější náběh, ale pořád to není ono... Jen ten katík vyndat je očistec. Připečený šrouby na spoji byl oříšek, jedna malá ráčna vzala za svý, ale malou flexou se tam dá dobře manipulovat :) Jo a ještě jsem si pořádně vyhrál s předvstřikem. Auto je živý jak prase, ale jen od cca 2000ot.
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“