Motor 1.8T Info
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T Info
Co všechno může špatný magnetický ventil N75 u AGU způsobovat?
- ReadyHead
- VWagenista
- Příspěvky: 1498
- Registrován: 29.06.2011 22:34
- Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: Motor 1.8T Info
Nebut labut a podel se co si nasel
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T Info
Že by to mohla být příčina mého problému.
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=23607" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=23607" onclick="window.open(this.href);return false;
- ReadyHead
- VWagenista
- Příspěvky: 1498
- Registrován: 29.06.2011 22:34
- Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)
Re: Motor 1.8T Info
A proc zrovna resis n75?
Co ti to dela?
Co ti to dela?
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: Motor 1.8T Info
Zdravim borci chtel bych se zeptat zda nekdo neresil podobny problem. Posledni dobou jezdim na fotbal a sedime 4 v aute. Dupnu na plyn reakce zadna ae turbo jde slyset jak vrci a tlakuje ale auto drzi stejne otacky. Nevedel by nekdo kde hledat problem. Vag mlci. Dekuji za pripadnou reakci
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Ahoj nevite prosim kde koupit vyfukovou cast na turbo,nebo kdyby jste mel doma jedno navic z AUQ klidne i spatny ale s doboru vyfukovou casti nepopraskanou,
Ja nasel nekde ale cenovka byla docela silena
Ja nasel nekde ale cenovka byla docela silena
- KarlosCZ
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 16.11.2008 00:37
- Bydliště: VW GTI World
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
bRG píše:Ahoj,tak se mi vyskytl dalsi problem.Ted kdyz uz zacalo fungovat turbo zjistil jsem,
ze pri pridani plynu treba na 4ku je slyset takovej nepeknej zvuk,nevim jak bych to popsal
ale asi jo kdyz se nekde toci nejaka vrtulka, nebo proste vzduch proudici nekde..
Kdyz jsem mel turbo venku bylo absolutne bez vule olej se neztraci,
Svody jsou uz v horsim stavu a i ta vyfukova cast turba(drobne prasklinky),chtel bych udelat tlakovou zkousku a zjistit jak je na tom celej okruh.
Nemel by jste nekdo nejakej napad prosim ?
Ahoj, pokud budeš chtít novou turbínovou litinu tzv. domek tak mi dej vědět ...
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
- Johil
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.09.2011 22:03
- Bydliště: Göding
Re: Motor 1.8T Info
Ahoj mam jeden dotaz nestalo se nekomu pri akceleraci ze by mu auto hodně cuklo jak kdyby se vypl na zlomek vteřiny motor? A druhy dotaz dnes jedu vyradim motor drzi volnobeh a po par vterinach chcipl za jizdy tak zastavim a normalne nastartuju. Uz me ten muj golf opet zlobi
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: Motor 1.8T Info
Toto mi delala vaha vzduchu.
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- KarlosCZ
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 16.11.2008 00:37
- Bydliště: VW GTI World
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Ahoj pánové, přemýšlím, jestli to sem dát nebo ne, ale dám sem aspoň jednu fotku aby jste si nemysleli, že se kopeme do pr**le
Mám tu projekt stavby hybridů pro 1.8T
Vlevo je turbo K03-004 které má parametry jako K04-20,22,23 z Cupry 165kw a vpravo je K03-001 které má stejné parametry jako K04-001 jen pod novým názvem ... Zatím jsou to jen prototypy na sériových kompresorových kolech, ve finále vše bude jinak ... Co vy na to? Budete mít zájem ?
Mám tu projekt stavby hybridů pro 1.8T
Vlevo je turbo K03-004 které má parametry jako K04-20,22,23 z Cupry 165kw a vpravo je K03-001 které má stejné parametry jako K04-001 jen pod novým názvem ... Zatím jsou to jen prototypy na sériových kompresorových kolech, ve finále vše bude jinak ... Co vy na to? Budete mít zájem ?
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Vypada to dobre, zalezi jaka bude cena, zaruka a poruchovost..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07.06.2015 18:24
Re: Motor 1.8T Info
Zdravím všechny. Chtěl bych de zeptat jestli někdo máte zkušenost s diodou misto váhy vzduchu u motoru AGU. Jestli je to vůbec možne tak jako u TDI. Díky za radu
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
udelal jsem log nevim jestli spravne asi ne(poprve) ale 3x jsem se pokusil s nohou na podlaze zrychlovat
Jaky kanaly by se meli logovat jestli tam mam vubec spravny
zkusmo jsem odpojil konektor z ventilu N75 a bylo to podstatne lepsi s nohou na podlaze se to docela rozjelo do 6.
Podotykam ze jsem nakonec dal i zanovni turbo ktery nebylo tak hrozny jako puvodni.
Jaky kanaly by se meli logovat jestli tam mam vubec spravny
zkusmo jsem odpojil konektor z ventilu N75 a bylo to podstatne lepsi s nohou na podlaze se to docela rozjelo do 6.
Podotykam ze jsem nakonec dal i zanovni turbo ktery nebylo tak hrozny jako puvodni.