škrtící klapka z 1.8T

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

michal115
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.05.2015 16:24

škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od michal115 »

Dobrý den , chtěl bych se zeptat těch kteří na vw golfu 4 1.6 16V vyměnily škrtící klapku a dali tam z 1.8T jaké výhody/nevýhody jim to přineslo.

Děkuji za objektivní názory.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od majrek001 »

:arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... start=1350" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

michal115
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.05.2015 16:24

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od michal115 »

Takže neřešit a jezdit! Případně za pár let koupit něco co jede. Chápu.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od majrek001 »

tam si to prostuduj a hlavně tam se řeší vše okolo 1.6 16v takže není potřeba zbytečně zakládat nová vlákna
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

michal115
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.05.2015 16:24

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od michal115 »

Jenže je to tam páté přes deváté.Ale konkrétních informací se tam nevyčte.
Když někdo napiše že výsledek je diskutabilní.to je dost široký pojem.Tak budu je ta změna znát a má cenu do toho jít a nebo ne.
Konkretne treba ty mas v popisu ze mas jinou klapku.tak sam rekni ceho si tim doshl a jaka jsou tva konkretni zjisteni.a zda jsi tam dal klapku pro auta s tempomatem nebo bez.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od majrek001 »

jelikož všechny 1.6 16v mají elektronický plyn a tedy i el. klapku (tedy bez lanka), tak se tam klapka pro temtompomat neřeší to umí všechny el. klapky - já jsem si třeba tempomat dodělával

klapka je samozřejmě potřeba z novějších 1.8T 110kW (elektronická klapka) nebo z 1.8T 132kW (kde je vždy elektronická) a je potřeba zaslapit jeden boční výstup (třeba zalepit červíka)
klapka z 1.8T má větší výstupní průměr než 1.6 16v (tedy stejný vstupní a výstupní) je to cca o 0,5cm na průměru


pocitově to jde lépe do otáček cca 3000 - 6500ot, ale jelikož mám předělané sání na TDI/GTI, úpravu ECU skrz odezvu plynu + nějaký ten poník navíc, vypodložený pedál aby dával při plném sešlápnutí téměř 100% požadavku, tak se těžko řekne kde konkrétně přidává klapka kde třeba filtrbox.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od VWMysak »

Takových upráv a občas stačí si koupit auto s dospělým motorem. :taunt: :mrgreen: :mrgreen:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od vtuni »

sedí :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od majrek001 »

hoši máte pravdu, ale na to se neptal :blush:
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od VWMysak »

Svym způsobem to byla taky odpověď. :wink:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od vtuni »

tak jestli ho to uklidní, tak mu tady s čistým svědomím napíšu, , že i když si koupí 1,8T, tak pokud do toho nenacpe pár set tisíc,
tak to pořád nepojede podle představ zarputilých golfistů :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od majrek001 »

chtěl jsem napsat něco podobného, že to do 1.8T by pak musel cpát peníze, aby to pořádně letělo a u té 1.6 16v to pochopí už na začátku, že to nemá smysl
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od vtuni »

no a nebo taky nepochopí... a nacpe...
stejně jako TDičkaři s 66kW TDI atd....

a pochopí to až pak... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:,
že to byla 3.14čovina

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od alfik666 »

majrek001 píše:jelikož všechny 1.6 16v mají elektronický plyn a tedy i el. klapku (tedy bez lanka), tak se tam klapka pro temtompomat neřeší to umí všechny el. klapky - já jsem si třeba tempomat dodělával

klapka je samozřejmě potřeba z novějších 1.8T 110kW (elektronická klapka) nebo z 1.8T 132kW (kde je vždy elektronická) a je potřeba zaslapit jeden boční výstup (třeba zalepit červíka)
klapka z 1.8T má větší výstupní průměr než 1.6 16v (tedy stejný vstupní a výstupní) je to cca o 0,5cm na průměru


pocitově to jde lépe do otáček cca 3000 - 6500ot, ale jelikož mám předělané sání na TDI/GTI, úpravu ECU skrz odezvu plynu + nějaký ten poník navíc, vypodložený pedál aby dával při plném sešlápnutí téměř 100% požadavku, tak se těžko řekne kde konkrétně přidává klapka kde třeba filtrbox.
Ahoj. Mozes trošku rozviest to vypodloženi pedalu? Myslel si aby ukazal pedal 100%,alebo tevřeni klapky na 100%?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: škrtící klapka z 1.8T

Příspěvek od majrek001 »

bavíme se tu o 1.6 16v, která má jen a pouze elektroniký plyn a el. škrtící klapku.. myslel jsem pedál většinou ukazuje kolem 75% při plném sešlápnutí, mě třeba ukazoval fungl nový pedál 76% a když jsem ho odšrouboval tak 96%.. el.klapka se otvírá na plno i třeba na půl plynu záleží na zatížení motoru a požadavku.. pod šrouby jsem dal silnější podložky a zkoušel dokud jsem se nedostal na 96% (samozřejmě měřeni na diangostice)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“