Chyba motoru CR 2008 dotaz
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
no to oni dělaj rádi v servisech takový opravy, systémem pokus - omyl a znovu. Kdyby měla jít ta vyměněná sonda teď za nima, moc by se rozmysleli něco chaoticky měnit.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
No právě že v servisu jsem ještě nebyl, sondu jsem vyměnil sám, dvaadvacítka klíč a jeden konektor.
Tam se mi zatím nechce, ptž pak to začnu měnit všechno...
Myslel jsem, jestli tu někdo s tím nemá nějakou zkušenost.
Je to na prd, ptž když svítí chyba sondy, tak motor nespouští regeneraci dpf....
Takže to mažu a jezdím...auto potřebuju.
Tam se mi zatím nechce, ptž pak to začnu měnit všechno...
Myslel jsem, jestli tu někdo s tím nemá nějakou zkušenost.
Je to na prd, ptž když svítí chyba sondy, tak motor nespouští regeneraci dpf....
Takže to mažu a jezdím...auto potřebuju.
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
..jj vim o cem mluvíš - asi bych s tim nejezdil, oddelas si DPF a to není pak nic prijemnyho.
U mne to bylo cidlo teploty výfukových plynu (na turbu).
U mne to bylo cidlo teploty výfukových plynu (na turbu).
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
Sonda 1 je na turbu, měnil jsi tuto, a za orig novou, nebo vrakoviště?? Ze stejného typu??
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
Ne, měnil jsem lambda sondu co je za turbem před dpf.
Došel jsem k tomu tak, že při odpojení a nastartování to psalo sice jinou chybu, myslím něco s vyhříváním, ale stejnýho zařízení tj. sonda 1.
Došel jsem k tomu tak, že při odpojení a nastartování to psalo sice jinou chybu, myslím něco s vyhříváním, ale stejnýho zařízení tj. sonda 1.
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
tudíž jsi přesně měnil tu sondu lam. kterou mi Motorpower měnil u něj na dílně taktéž..
od té doby já tedy naprostý klid.
(jen tedy jako pro info, když mi blbla tak mi to svítilo na budíkách to mě sralo, pravda je že auto jelo lépe )
od té doby já tedy naprostý klid.
(jen tedy jako pro info, když mi blbla tak mi to svítilo na budíkách to mě sralo, pravda je že auto jelo lépe )
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16.11.2013 10:07
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
Ahoj, máš nějaký závěr tvého problému?Ondra71 píše:Ne, měnil jsem lambda sondu co je za turbem před dpf.
Došel jsem k tomu tak, že při odpojení a nastartování to psalo sice jinou chybu, myslím něco s vyhříváním, ale stejnýho zařízení tj. sonda 1.
Mám úplně tu samou chybu, napřed P2196, výměna lambda sondy před DPF (taky dobrá story - protože se nedají vůbec sehnat, žádnej dodavatel je nemá skladem), pak po 20km znovu svítí žlutá kontrolka a teď chyba P2251.
Zhasnu jí a po 20km opět svítí
Jinak mám taky CR 2008 CBAB. Jediný co mě napadá, že ta nová Lambda není přesně ta, co tam má být...
Jsou ty VAG hlášky k něčemu, když to hlásí P2251 - O2 Sensor Negative Current Control Circuit/Open, dá se na to spolehnout že je to opravdu ta správná závada? Protože v překladu jsem pochopil, že je přerušený záporný vodič řídícího obvodu Lambda sondy... že by konektor?
Díky moc za info.
VW Passat 3C Variant 2008 | DSG | CBAB 2.0 TDI by SGS Motorpower
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
A jakou jsi tu sondu sehnal? Není to náhodou nějaká druhovýroba?
Já tam dal taky neorigo, protože originál není nikde a na dotaz u výrobce je dodací lhůta neznámá. V autorizákách maj tolik požadavků na ty origo sondy, že až je Bosch vychrlí, tak se na mě
v tý první vlně stejně nedostane...To je síla co?
Řeším to s Motorpowerem, podle něj to taky dělá ta neoriginál sonda nebo to ještě může dělat čidlo teploty spalin co je na turbu.
Mě to píše to samý, kamarád mi to napích na jinou diag než VAG a tam to psalo Sonda 1 není ukostření nebo zkrat na kostru, už si to přesně nepamatuju, kabely jsou v pořádku.
Každopádně mi slíbil, že tu sondu bude do pátku mít, tak zkusíme vyměnit nejdřív jí a pak se uvidí.
Po neděli budu vědět víc.
Já tam dal taky neorigo, protože originál není nikde a na dotaz u výrobce je dodací lhůta neznámá. V autorizákách maj tolik požadavků na ty origo sondy, že až je Bosch vychrlí, tak se na mě
v tý první vlně stejně nedostane...To je síla co?
Řeším to s Motorpowerem, podle něj to taky dělá ta neoriginál sonda nebo to ještě může dělat čidlo teploty spalin co je na turbu.
Mě to píše to samý, kamarád mi to napích na jinou diag než VAG a tam to psalo Sonda 1 není ukostření nebo zkrat na kostru, už si to přesně nepamatuju, kabely jsou v pořádku.
Každopádně mi slíbil, že tu sondu bude do pátku mít, tak zkusíme vyměnit nejdřív jí a pak se uvidí.
Po neděli budu vědět víc.
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16.11.2013 10:07
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
Jasně že neorigo, protože ani originál VW, ani jeho náhrada od Bosche BO 0281004148 se prostě nedají sehnat
Taky mi spousta lidí slibovalo hory doly a nakonec jí nikdo nesehnal. Prostě nikde nejsou, Bosch nějak zaspal s výrobou, ale už tak půl roku
Teď tam mám německou VEMO V10-76-0104, což je ekvivalent pro originál 03L906262B. A byl jsem šťastnej jako blecha, že měli aspoň tuhle, poslední kus...
Náhradní Lambda sonda se dá použít snad ve všech TDI (1.6, 1.9, 2.0) od AUDI, Seat, VW po Škodovku, tak jsem si myslel že to bude celkem blbuvzdorný...
No to mi neříkej, že budu dál shánět jinou Lambdu, kvůli nějakýmu špatnýmu ukostření
A proč si to jako rozmyslí po 20-50km, že najednou není ukostření? To je snad kdyžtak špatný od okamžiku montáže, ne?
No já mám ještě pořád v záloze tu starou vadnou (origo), co tam byla předtím. Jedině to nějak porovnat, proměřit... ale jak?
Každopádně dej vědět. Díky.
Taky mi spousta lidí slibovalo hory doly a nakonec jí nikdo nesehnal. Prostě nikde nejsou, Bosch nějak zaspal s výrobou, ale už tak půl roku
Teď tam mám německou VEMO V10-76-0104, což je ekvivalent pro originál 03L906262B. A byl jsem šťastnej jako blecha, že měli aspoň tuhle, poslední kus...
Náhradní Lambda sonda se dá použít snad ve všech TDI (1.6, 1.9, 2.0) od AUDI, Seat, VW po Škodovku, tak jsem si myslel že to bude celkem blbuvzdorný...
No to mi neříkej, že budu dál shánět jinou Lambdu, kvůli nějakýmu špatnýmu ukostření
A proč si to jako rozmyslí po 20-50km, že najednou není ukostření? To je snad kdyžtak špatný od okamžiku montáže, ne?
No já mám ještě pořád v záloze tu starou vadnou (origo), co tam byla předtím. Jedině to nějak porovnat, proměřit... ale jak?
Každopádně dej vědět. Díky.
VW Passat 3C Variant 2008 | DSG | CBAB 2.0 TDI by SGS Motorpower
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
No já tam mám tu samou, taky VEMO.
Jenže jsem si pak všiml, že není úplně stejná jako ta originál, co jsem tam měl.
Všimni si konektoru, má šestipin, jde do něj šest drátů a u tý origo co jsem tam měl jde do šestipinu jen pět drátů.
Možná je to uvnitř nějak proklemovaný, nevím, nezkoumal jsem to.
Zkus tuhle, kdybych měl jistotu, že to je originál vw, tak jí objednám hned, vyjde to i s poštovným jako u nás:
http://www.ebay.com/itm/OEM-VW-AUDI-2-0 ... 0807473257
Proměřit sondu prý jde osciloskopem na nastartovaným motoru, ale nevím kdo to umí a má potřebný zařízení k tomu.
Tu chybu to hází hned jak to nastartuješ nebo krátce po startu, ale kontrolku řídící jednotka rozsvěcí až po určitým počtu těch chyb, to asi vychází na ten interval cca 20km.
Proto je ten interval pořád stejnej a je jedno, jestli je motor ohřátej nebo ne.
Jenže jsem si pak všiml, že není úplně stejná jako ta originál, co jsem tam měl.
Všimni si konektoru, má šestipin, jde do něj šest drátů a u tý origo co jsem tam měl jde do šestipinu jen pět drátů.
Možná je to uvnitř nějak proklemovaný, nevím, nezkoumal jsem to.
Zkus tuhle, kdybych měl jistotu, že to je originál vw, tak jí objednám hned, vyjde to i s poštovným jako u nás:
http://www.ebay.com/itm/OEM-VW-AUDI-2-0 ... 0807473257
Proměřit sondu prý jde osciloskopem na nastartovaným motoru, ale nevím kdo to umí a má potřebný zařízení k tomu.
Tu chybu to hází hned jak to nastartuješ nebo krátce po startu, ale kontrolku řídící jednotka rozsvěcí až po určitým počtu těch chyb, to asi vychází na ten interval cca 20km.
Proto je ten interval pořád stejnej a je jedno, jestli je motor ohřátej nebo ne.
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
Mam tu starší funkční za 500.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
No škoda, žes to neřek dřív. Moh jsem ušetřit...Jirka. píše:Mam tu starší funkční za 500.
Mám to už spravený, bylo to tou univerzál sondou. Kámoš mi ve středu večer přivez z Německa Bosch.
Ve čtvrtek dopoledne jsem jí tam našrouboval a hned vyrazil protáhnout to po dálnici asi 40km.
Pak jsem zastavil na pumpě a běžela regenerace ještě asi 10minut na volnoběh, VAG bez chyb.
Tak snad to bude dobrý.
Tu mrtvou jsem jim tam dneska poslal zpátky, bohužel už po lhůtě 14 dní, tak uvidím jak to dopadne, jestli mi vrátí prachy...
Ale tu starší bych si od tebe vzal, jestli jí ještě máš, abych měl v záloze, napíšu SZ.
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
Jirka byl na dovče, jinak by asi dřív řek
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz
zrovna na tomhle bych tedy nedoporučoval osobně šetřit.. vždyť nová stojí kolem 3-4tis to zase není taková raketa na to že to vydrží nějakých +- 200tis km..