Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od sharik4x4 »

To je pravda,že je to z Německa.Pro nás čechy platí spíš :Dejte mi slevu,nechci to zadarmo. :laugh:

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od ricom »

osobně já v mém kšeftu, když mě někdo do mobilu pozdraví a hned se zeptá jakou dám slevu tak zavěšuji..

a taky jsem osobně párkrát koupil strašně levně a výhodně a tudíž mě to vyšlo v globále 2x-3x tolik..
o tom že jsem střevo technické na auta snad netřeba diskutovat..

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od KJirka »

to by mě Zdenku taky mrdlo, když obchod začíná dotazem na slevu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od ricom »

jednuduché zavěsíš a číslo dáš na blacklist.. jak prosté

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od teekey »

2ricom:
castecne mas samozrejme pravdu, ale osobni zkusenost je k nezaplaceni a z te vlastni muzu sdilet jednu dost negativni. V minulosti jsem resil vymenu vsech tlumicu, jasne jsem rekl ze chci original a nebo Bilstein... po nejakem mesici pri vymene kol jsem zjistil, ze mi tam daly Sachs. Duvod by jasny, Sachs byly i v maloobchode o cca 30% levnejsi, pro tu garaz mozna i podpultovka za min. Zaplatil jsem, neresil jsem, ani jsem jim nestal za to aby mi rekli ze mi tam dali neco jineho.

Tolik k tomu, ze chci vedet za co platim. Nastesti s naprostou vetsinou jinych lidi figurujicich i zde na foru mam jenom ty nejlepsi zkusenosti, ale mam pochopeni proto, ze clovek chce vedet za co plati a hlavne v pripade kdy jedes k nekomu cizimu, tak je duvera vrtkava...
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od ricom »

ale to už jsme u toho komu svěřuješ své auto že.. tak narovinu s tím já fakt problém nikdy neměl a nemám..
a někteří klubáci zde začali jezdit na dílnu tam kam jezdím já a jsou taktéž spokojeni..

Uživatelský avatar
zip-mdproduction
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 250
Registrován: 10.03.2008 17:56
Bydliště: Senomaty, okres Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od zip-mdproduction »

Hoši tak ještě jednou. Chci mít přehled o tom, co a jak se dělá a na co si dát pozor co s tím vším souvisí. Nehodlám kupovat rozvody VIKA, ani škemrat o slevu. Mám rád dostatek informací o tom co se mi bude dít na autě a na co se připravit. Jo a banány nejím :)

konrad_cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 14.11.2015 10:17

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od konrad_cz »

Zdravím,

rád bych se zeptal, mám Passat 2.0, 125KW. R.V. 07, označení motoru BMR. Naposledy se dělaly rozvody 171k včetně kladky a čerpadla. Aktuálně má najeto 261k. Chápu to dobře, že je interval na výměnu 90k, čili by bylo vhodné co nejdříve vyměnit rozvody, kladky a pumpu?

Kolik se zhruba pohybuje cena?

Tento motor už má common rail, nebo ne?

Díky za radu.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od Jirka. »

BMR není CR, životnost mají 120t. Rozvody s pumpou BMR dělám za 8000kč
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

konrad_cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 14.11.2015 10:17

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od konrad_cz »

Jirka. píše:BMR není CR, životnost mají 120t. Rozvody s pumpou BMR dělám za 8000kč
Díky moc za rychlou odpověď! Ještě bych se při té příležitosti rád zeptal. Na co si tak ještě dát pozor, asi 2 měsíce zpět jsem nechal udělat úpravu vyvažováku (viz jiné téma na fóru) a klasická výměna (olej, filtry).
Občas se mi stane, že při nastartování mi problikne hláška "snímač oleje, do dílny". Je to jen občas, přisuzuju to nižším teplotám po ránu.

Děkuji.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od Jirka. »

Správný typ rozvodů, nastavit na přípravky, jinak na tom nic není. No a pokud bys to chtěl mít 100% tak převrtat 8ku šroub v hlavě na M10ku. Často se stává že se z toho hliníku vytrhne když to někdo přetáhne, popřípadě přetáhnul při předchozí výměně.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Klejzlik
Člen klubu
Příspěvky: 676
Registrován: 28.09.2011 19:50
Bydliště: Hranice

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od Klejzlik »

No neprocital jsem to cele ale na BKP to urcite není nad 5000,- ;-)

Já je aktuálně mám doma, ještě jsem se k tomu nedostal, sada INA + pumpa GRAF a vyšlo mě to i s cestou (PPL) na 4670,-
A bacha, podle shopu jsou typy TŘI a ne dva ;-)
Akorát mi nikdo neřekl v čem se liší ale co jsem pochopil tak A a B se liší ve velikosti šteft, ten slavný bazmecht M8 s jemným závitem a M10 s klasickým ale potvrzené to nemam

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od Jirka. »

Nesmíš tak věřit eshopu, jsou dva typy, pokud mají třetí tak bud je pro jiný motor, nebo tak značí rozvody bez pumpy. Liší se to ve šroubu přední kladky kdy je v novějším provedení kladka zpevněna šroubem z držáku motoru. Bohužel ta zpropadená M8 je tam vždy a jediná možnost jak se jí zbavit je jí sehnat zvlášt ze sady na 8V a převrtat a udělat nový závit v hlavě. každopádně zpevněním toho šroubu přední kladky tomu částečně pomohli zřejmě od vybrací protože ta m8 se trhala hlavně u starého typu. Na druhou stranu mě se nikdy nestalo že by se ten šteft vytrhl, nedotahuji to na krev a dávám na lepidlo, jen člověk nikdy neví co s tím dělal někdo při předchozí výměně...
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od vlado 14 »

Jirka. píše:Nesmíš tak věřit eshopu, jsou dva typy, pokud mají třetí tak bud je pro jiný motor, nebo tak značí rozvody bez pumpy. Liší se to ve šroubu přední kladky kdy je v novějším provedení kladka zpevněna šroubem z držáku motoru. Bohužel ta zpropadená M8 je tam vždy a jediná možnost jak se jí zbavit je jí sehnat zvlášt ze sady na 8V a převrtat a udělat nový závit v hlavě. každopádně zpevněním toho šroubu přední kladky tomu částečně pomohli zřejmě od vybrací protože ta m8 se trhala hlavně u starého typu. Na druhou stranu mě se nikdy nestalo že by se ten šteft vytrhl, nedotahuji to na krev a dávám na lepidlo, jen člověk nikdy neví co s tím dělal někdo při předchozí výměně...
mas pravdu,su dva a ako si pisal diera na tej vacsej kladke,ja som tiez kedysi menil
a nemohol som sa dopatrat aky je tam rozdil

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rozvody 2.0 TDI BKP 2006

Příspěvek od sharik4x4 »

To mě už se to Jirko jednou stalo na audině.Ale nebyla to vysloveně moje chyba.Soudruzi v Audi to přetáhli při výměně rozvodů a já je musel ve 135tkm sundat kvůli výměně pohonu vyvažováků a byl problém na světě. :roll:
Naštěstí to odnesl pouze řemen,jinak nic. :laugh:
Od tý doby si na to dával dvojnásobnýho majzla.Jak to jsou druhý či třetí rozvody,raději to převrtám.U prvních to většinou nedělám,protože výrobce už změnil postup a v origo sadě není na výměnu šteft,nechává se starý.Tím nedochází k uvolňování závitu a naslednému vytržení šteftu.Dotahuji to přesně dle výrobce 20Nm+45stupňů.Lepidlo na matku taky dávám pro jistotu. :D
Naposledy upravil(a) sharik4x4 dne 05.01.2016 08:13, celkem upraveno 1 x.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“