MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jediné z výčtu které je opravdu originální kvality je Cortecot -Meillor..
Takže z těch zbylých je jedno které koupíte, kvalita je +/- stejná..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
PajaS
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 219
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od PajaS »

Podle čísla by to mělo být ono http://www.cc-autodily.cz/tesneni-vika-hlavy-val-1_1. Cena slušná, ale kdo to vyrábí, ví bůh, zkus tam zavolat.

Jinak podle ETKY stojí těsnění 038103483D 492,- s DPH, takže by ho v origo servisu mít měli. Zvlášť ho mají psaný až pro auta od m.r. 2006, pro nižší ročníky mají psáno - těsnění není náhradní díl, ale podle mě by tam jít mělo, protože číslo víka je stejné.

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od 007houmr »

Dedla píše: Teklo to fest všude! - Mělo to ale výhodu,že jsem neměl v motoru potkany. :lol:
...tak s tím plně souhlasím!!! :laugh: Po různé havěti ani stopa!

PajaS píše:Jinak podle ETKY stojí těsnění 038103483D 492,- s DPH, takže by ho v origo servisu mít měli. Zvlášť ho mají psaný až pro auta od m.r. 2006, pro nižší ročníky mají psáno - těsnění není náhradní díl, ale podle mě by tam jít mělo, protože číslo víka je stejné.

Trošku bych měl strach, jestli právě tady není zakopaný pes. To co mám já, tedy před m.r. 2006 má na těsnění v těch obloučcích dvě drážky. Ještě je to samé těsnění a to má jen jednu drážku uprostřed těch obloučků. Aby nebyl tohle ten rozdíl. :roll:
Ale co, už jsem to těsnění měnil dvakrát, tak zkusím objednat podle čísla ještě tohle těsnění ve VW. Až příjde, kouknu na něj a buď to bude OK nebo tam budu za jojo a nevezmu si ho.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od Marek77 »

Kdybys měl problém s montáží, zastav se - mám malý momentový klíč, tak to určitě půjde.

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od 007houmr »

Jo Maro, díky za nabídku! Nějak se nám pokazilo počasí, takže na žádný velký montážní kousky pod širým nebem to už nevypadá. Ozvu se ti!
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od Marek77 »

Tohle je v klidu do dílny, tam netřeba prostor :-).

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od 007houmr »

Das ist SUPER! :wink:
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

Uživatelský avatar
007houmr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 319
Registrován: 16.02.2009 20:54
Bydliště: Třebíč

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od 007houmr »

PajaS píše:
Jinak podle ETKY stojí těsnění 038103483D 492,- s DPH, takže by ho v origo servisu mít měli. Zvlášť ho mají psaný až pro auta od m.r. 2006, pro nižší ročníky mají psáno - těsnění není náhradní díl, ale podle mě by tam jít mělo, protože číslo víka je stejné.

Dneska jsem byl vyzvednout to těsnění ve VW a ikdyž je číslo víka ventylů stejné, tak těsnění je jiné. Je to s jednou drážkou. Takže smůla. Nicméně aspoň jsem je držel v ruce a co se týká měkosti, tak nějak extra rozdíl od toho, co tam mám jsem nepozoroval.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016

JDancis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 03.07.2013 15:55

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od JDancis »

uniká mi olej a nevím co to muze znamenat.Koncem července jsem doleval a ted už mi to zase hlásí ze to chce znovu dolít.muže to me nekdo říc co me to čeká a koli do toho zahučim? dík

slavik74
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 23.10.2012 07:37
Bydliště: okr. Prievidza

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od slavik74 »

JDancis píše:uniká mi olej a nevím co to muze znamenat.
Nič hrozne to neznamená, to bude len nejaka netesnost. Ake označenie má ten Zetor? :drinks:

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5720
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od michall »

JDancis: asi by to chtělo napsat, co je to za auto, jestli únik znamená, že olej odněkud kape, nebo že ho "žere" motor, kolik má motor nalítáno, jak často a kolik doléváš, jestli jde kouř z výfuku, ... Prostě pro nějakou smysluplnou odpověď je málo informací.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

rozechonza

únik oleje - olej teče na zadní část motoru

Příspěvek od rozechonza »

Ahoj, potřeboval bych poradit poradit jestli s tím nemáte někdo zkušenost.
Teče mi olej na zadní část motoru cca 0,5L /600km.
Je zespoda zeblité turbo - tlakové hadice oleje jsou zkrontrolovány a dotaženy.
Vyměnil jsem EGR ten taky trochu chcal, přetěsnil jsem hadici odfuku oleje z motoru.
Vesele blejeme olej dál...
Olej je i jako na hlinikovém krytu nad přívodem vzduchu do turba.
Myslel jsem že je to z víka, ale šahal jsem zezadu na těsnění víka ventilů a tam je sucho.
Už z toho magořím je oprskané i to prodloužení poloosy, začalo to z ničeho nic.
Turbo kontrolováno, žádná velká vůle.
Olej vyměněn z 5W-30 na 5W-40...
Tak fakt nevím 8O :oops:
Teď jsem měnil ten zeblitej EGR a umyl jsem znova WAPkou celý motor, snad se to ukáže odkud to je.
motor auy
Dík za rady

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: únik oleje - olej teče na zadní část motoru

Příspěvek od 11mAjA11 »

A šroubení na turbu je dost přitažené ( napojení odtoku z turba do motoru - mezi komorou spalin a tlakovou částí ).
Často se stává že při demontáži trubky (neodborné) se to povolí a pak to dělá bordel.
A může být i těsnění na tlakové trubce oleje vymačkané taky mi to tam slimpalo v těch místech.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

rozechonza

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od rozechonza »

Ahoj , je dost dotažené to jsem kontroloval. Ale tak trochu mám podezření na vratku mazání z turba.. Dotažena je ale mám takový pocit nebo spíš chuť jí vyměnit... Ten olej co se dostal výše může litat za jízdy výřenim vzduchu.
Ale největší poblijon je právě pod mazací vratkou u turba. Ale jak říkám vše je dotaženo. Nevíte někdo číslo dílu ? Docela bych si ji objednal. Typ motoru AUY 85 kW RV 2001.

PetrTT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 22.10.2010 07:15
Bydliště: Police nad Metují

Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje

Příspěvek od PetrTT »

mám problém s menším únikem oleje a myslím si,že je to pod konektorem,který je na fotce na str.7 tohoto tématu v příspěvku PajaS.Je to na tom výkresu A15-0521 a ten konektor je vlevo dole,jakoby před tandemovým čerpadlem..Je pod tímto konektorem nějaké těsnění,případně jaké.Nechci to tozdělat a pak nemít ND.Ten konektor má na sobě takovou rýhovanou matici.Dík za rady.

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 4&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Galaxy 1,9TDi/85kw - 2000

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“