1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
petresl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 27.08.2013 08:14

1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW

Příspěvek od petresl »

V Německu je již k dispozici nová verze motoru 1,4 TSI EA 211 viz http://www.volkswagen.de/de/models/golf ... logue.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Má mírně zvýšený výkon (90 → 92 kW, 103 → 110 kW) při zachování spotřeby a splňuje EURO 6. Např. u motoru TSI 110 kW zůstal rozsah otáček maxima stejný, stejně tak jako točivý moment, spotřeba - mix zůstal na 5,2 l/100 km, spotřeba ve městě stoupla z 6,4 na 6,6 l/100 km a mimo město klesla z 4,5 na 4,3 l/100 km, max. rychlost stoupla z 212 na 216 km a zrychlení 0-100 km/h se zlepšilo z 8,4 na 8,2 s
Zajímali by mne konstrukční úpravy, které u nové verze jsou (nebyla by špatná možnost přečipování, jasné je že na EURO 6 nepřečipuju, ale o tenhle parametr mi zrovna nejde :D ).
Golf VII 1,4 TSI/103 kW Highline, modrá Pacific metal., bi-xenon. světl. s LED diodami, adapt. temp. s Front Assist a City Break, Lane Assist & Dynamic Light Assist, Kamera, Park Assist,ErgoActive

Uživatelský avatar
jirkaa64
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 22.12.2012 10:58

Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW

Příspěvek od jirkaa64 »

Všechny motory od VW mají při testech na brzdě větší výkon, některý až o 10%. Vzhledem k tomu, že točák zůstal stejný, tak bych to na nějaký dramatický úpravy neviděl, protože tyhle výkony mají současný motory taky. Kromě teda té Euro 6.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW

Příspěvek od Bofors »

Pochybuju že tam budou i jiné změny než jen sw.
VW Golf VII 1,4 TSI

radim1234
Člen klubu
Příspěvky: 19
Registrován: 19.10.2014 16:08

Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW

Příspěvek od radim1234 »

Toto je sice ŠA ale motory jsou stejné. Konstrukce oproti starším je zcela jiná a ano, liší se firmware řídících jednotek podle značky v koncernu....ale rozhodně se starší a novější generace neliší jen firmware. Je to zcela jiný motor....
031 Motory EA211.rar
(2.42 MiB) Staženo 1044 x
pracovní G VII Sportsvan 1,4 TSI (92 kW), DSG, xenon,Composition Media,ergoactive,bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015

Uživatelský avatar
Gudas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 01.06.2014 17:31

Re: 1,4 TSI EA 211 92 a 110 kW

Příspěvek od Gudas »

Tu sa ale skôr myslí rozdiel medzi EA211 Euro 5 -> Euro 6 (1.2 77kW->81kW, 1.4 90kW->92kW a 1.4 103kW -> 110kW).
To čo myslíš ty je rozdiel voči minulogeneračným TSI (napr. v Golf VI)
Golf 7 1.4TSI Comfortline Pure White

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od xpassat »

Ví někdo, jaký je rozdíl mezi 1,4 TSi 92kW a 1,4 TSi 110kW? Jsou to technicky shodné agregáty s rozdílným software, nebo má silnější verze nějaká technická vylepšení?

Uživatelský avatar
Gudas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 01.06.2014 17:31

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od Gudas »

Najväčší rozdiel v technike samotnej je, že silnejšia verzia má premenlivé časovanie sacích aj výfukových ventilov. A 110kW má ACT vypínanie valcov.
Do akej miery je iný softvér, možno turbo, to už neviem...
Přílohy
tsi.zip
(1.51 MiB) Staženo 513 x
Naposledy upravil(a) Gudas dne 01.09.2015 14:28, celkem upraveno 1 x.
Golf 7 1.4TSI Comfortline Pure White

bedrich666
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 27.10.2008 13:34
Bydliště: ČR

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od bedrich666 »

No v CR se nabizely 2 verze 1.4 TSI 110 kW - jedna s ACT, druha bez nej.. Ja bych si teda 25 tisic za ACT nepriplatil..

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od xpassat »

Děkuji za odpovědi.
Nejedná se mně ale o 90kW, ale 92kW. Ale možná je to to samé...
Jde o to, zda připlácet za Highline se 110kW, nebo vzít levnější Maraton edition s 92kW (která má mimochodem lepší výbavu než Highline) a motor chipnout...?

Uživatelský avatar
Gudas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 01.06.2014 17:31

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od Gudas »

90kW / 92kW rovnako ako 103kW / 110kW sú totžné motory, akurát s inými emisnými normami (EU5 vs EU6).
Technicky ale 92kW a 110kW nikdy nebudú na rovnakej úrovni, minimálne pre to časovanie.
Golf 7 1.4TSI Comfortline Pure White

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od Bofors »

no já žiju v tom že i 90kw má proměné časování ventilů a se silnější verzí je motor jako takový shodný.
VW Golf VII 1,4 TSI

Uživatelský avatar
Gudas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 01.06.2014 17:31

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od Gudas »

Samozrejme že má, ale iba na jednej strane.
Silnejšia verzia na sacej aj výfukovej.
Přílohy
tsi.png
tsi.png (16.85 KiB) Zobrazeno 22063 x
Golf 7 1.4TSI Comfortline Pure White

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od Bofors »

no německy moc neumím ale neříkám že to tak není.
VW Golf VII 1,4 TSI

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od srotty »

Tak kromě přestavovače na obou vačkových hřídelích má 110 kw verze i větší a silnější turbo (2,2 oproti 1,8 baru u 92kw).

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Re: 1,4 TSi 92 vs 110kW??

Příspěvek od xpassat »

Aha, takže je to jasný... ta 92kW verze asi nebude mít ani takový potenciál na případný chip.
Moc díky za vysvětlení.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“