ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Luku
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 06.06.2009 13:26
Bydliště: Střední Čechy okr. Nymburk

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od Luku »

Ahoj lidi. Mám taky problém se servem a to takovej. Volant mi jde v poslední době hodně ztuha otáčet na obě strany a když jedu rychlejc jak 80 tak to nemůžu udržet na silnici. Musím stále cukat volantem doprava a doleva abych to udržel na silnici. Když zabočuju a pustím volant tak se mi vůbec nevrací a zůstává ve své poloze. Geometrie je OK. Poznatek je že čím větší teplo tím je to horší. Když se ochladilo cca na 20 stupňů tak jako kdyby problém nebyl ale posladní týden je to tedy peklo. Zkoušel jsem dolejt i olej a stále nic. Klíňák je cca 20 km novej i s rozvodama .

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od smolda »

Je možný že máš víc závad najednou. Geometrii sice máš, ale co všechno jsi měnil na řízení? Předpokládám kuláky (oba) a čep ramene (taky oba). Zkontroloval taky někdy někdo tyčky řízení (ty na kterejch visej kuláky).
Pokud ti jde řízení ztuha, pověnoval bych se servopumpě, nejspíš už bude mít nejlepší léta za sebou. Máš nějaké úniky oleje ze systému? Pokud ano, oprav to. Pokud ne, můžeš zkusit odvzdušnit: Nastartuj motor, volant úplně nadoraz doprava, otáčky na cca 2000 po dobu aspoň 3 minuty, pak to samý na druhou stranu. Nevypínej motor a hned to zkus projet. Pak napiš co a jak.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Luku
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 06.06.2009 13:26
Bydliště: Střední Čechy okr. Nymburk

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od Luku »

Diky za radu. Zitra po praci hnedka na to juknu. Menil jsem tlumice a spodni kulaky na ramenech. Na rizeni nic . Zkusim to taky odvzdusnit . Zitra vecer vlozim poznatky.

Luku
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 06.06.2009 13:26
Bydliště: Střední Čechy okr. Nymburk

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od Luku »

Tak jsem to dneska s kamaradem prohlidnul a vypada to na prevodku rizeni. Pri otaceni je citit drhnuti a preskakovani zubu. Tak jsme to objednali a v patek dopolko bude provedena vymena. Muj 4-koly pritel se zacina sypat. Ale snad ma pravo ve 270 tis. Kulaky a vse na naprave je dobre.

josefmalina
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 26.07.2014 16:19
Bydliště: ostrava

Re: řízení, únik kapaliny:

Příspěvek od josefmalina »

Jose1 píše:No a opraveno.
Převodka řízení plus manžety.......12 895,-
Olej servo Dexron 1,2ltr...............202,-
dobry den mam uplne stejni problem teče mii olej ze manžety v servise mi rekli ze se to musi cely vymenit?zajimalo by me jak poznam ze to pasuje na muj vuz mam seat alhambru rok 1997 motor ady benzin 2,0i 85kw musim hledat jenom jenom benzin nebo to sedi i u nafti????dekuju za radu!

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od Marek77 »

Všechny jedničkové modely mají stejnou skříň řízení.

Uživatelský avatar
VerLot
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od VerLot »

Mam dotaz. Pasuje převodka z WV 1 na 2? Mam ročnik 2002 a vrak 1996.

Uživatelský avatar
ONGBAC
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 17.08.2011 23:08
Bydliště: Domažlice - Plzeňský kraj

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od ONGBAC »

Ahoj, četl jsem celé vlákno ale většinou se vám to děje při teplém motoru, u mě je to ale tak, že po delším stání (studeném motoru) když nastartuju, tak při otáčení volantem na obě strany něco v prostoru motoru hrozně kvičí jako by se otírali dvě gumové věci o sebe. Po cca 3 minutách jízdy ale zcela ustane a můžu si otáčet volantem jak chci a nekvičí to, jen fakt v krajích polohách.

Tipuju že to bude něco s alternátorem že?

Děkuji za rady.
VW Bora 1.6SR AKL 74KW 1999.

Radoslav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.05.2009 11:05
Bydliště: Stropkov
Kontaktovat uživatele:

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od Radoslav »

Ja by som skontroloval klinový remeň,či nie je voľný.Prípadne dať nový.Dá sa to nastavovať,myslím si že zo spodu niekde,už si nepamätám.

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od kubenec »

Ahoj, nevim do ktereho tema o rizeni to dat, tak to zkusim sem. Nejaky cas pozoruju, kdyz na miste "rychle" tocim volantem, ze mi pravidelne jednou za otocku nekde neco klepne. Kul.cepy jsou bez vule, snad jedine axialy, ale auto nelita a reaguje na volant docela presne. Mel by nekdo nejaky napad.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od 11mAjA11 »

Co horní uložení?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od kubenec »

To mi ani nerikej, protoze ho mam cca 2,5 roku od vymeny a ma najeto neco kolem 25tkm.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od 11mAjA11 »

Hele 2.5 roku je už docela dost, záleží co se tam dávalo.
Mám z vlastní zkušenosti že po dvou letech na Golfu IV bylo to ložisko v uložení vždycky chycené a v podstatě na výměnu.
I když sem to řádně natlačil vazelínou a v podstatě do ní utopil (zapatlal sem to tak aby se tam nedostávala voda a bordel) ale stejně se ten bordel tam dostal a přidíralo se to..
Za tu dobu co sem Golfa měl sem to dělal 3x..
Na Alhambře sem to měnil už taky 2x za tu dobu co ji mám..
Podle mě je to ložisko hrozně malé, na tak velké auto které je i těžší (je stejné jak na Golfa/Octávii) ..
Ale může to být cokoliv, zajel bych na STK aby to potahali, třeba se tam něco odhalí..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od kubenec »

Tak zrovna koukám do záznamů a máto přesně 2 roky a 19tkm. Dával jsem tam SKF sadu (VKDA35110T) .

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nebo lupe hřeben v obalu..
:twisted: :twisted: :twisted:
Záleží co je menší společenské zlo..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“