Podvod VW
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Podvod VW
no počkej, to je fakt hodně divná paralela s mým autem
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Podvod VW
hkr píše:to není chyba motorů, ale chyba regulací a norem...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvod VW
no hold jednoducho pri splnených podmienkach pri testoch to auto prešlo ale akonáhle sa podmienky zmenili tak bol uprednostnený výkon pred ekológiou ale pri tom všetkom ako sa tlačí na emisie a podobne kuva, by na cestách okrem náklaďákov nemohol jazdiť žiadny osobný ropák, všetci by sme jazdili len v benzínoch 1.0 A amíci nech majú normy aké chcú... ale keď človek vidí tie ich objemné kravy alebo herky v akých jazdia, tak neverím, že ich autá splňujú to čo chcú od iných. Podľa mňa ide o ťah ako vykopať z trhu niekoho kto im tam nepasuje. Ale v pohode, nech si začnú kupovať japonské autá
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Podvod VW
Nemyslím si, že by šlo o nesplnění emisních norem. Ale o snížení celkových flotilových emisí a podobných kravin. Ani nevím jestli to už platí, že nad průměr 100g CO2/100km a auto musí automobilka platit odpustky?! Nebo podobná chujovina.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Podvod VW
Sohlas s Nemo, především jde však o to jak vysoudit pořádné peníze, a když to jde za kočku vypranou v pračce, či za tempomat v obytňáku, tak zde to bude hračka.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Benne
- VWexpert
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pri BratislaVWe :)
Re: Podvod VW
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/vw ... jich-plne/" onclick="window.open(this.href);return false;
Celkom zaujimavy clanok, som zvedavy na nasledky, respektive co to bude znamenat pre nas, co mame tie motory.
Celkom zaujimavy clanok, som zvedavy na nasledky, respektive co to bude znamenat pre nas, co mame tie motory.
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Podvod VW
Co myslíš? Vůbec nic. Maxímálně tomu, kdo přijede na intervalový servis do autorizáku udělají nějakou aktualizaci.Benne píše:http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/vw ... jich-plne/
Celkom zaujimavy clanok, som zvedavy na nasledky, respektive co to bude znamenat pre nas, co mame tie motory.
- kimik
- Profík
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 29.06.2009 18:41
- Bydliště: Kladno a okolí...
Re: Podvod VW
...táááák, a teď bych všechny zbavil způsobilosti k provozu a odstavil.....do vyřešení situace
KiMiK
KiMiK
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvod VW
Jak říká kimik, preventivně všechny auta odstavit, samozřejme ze jen CR
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
-
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 09.02.2015 23:46
Re: Podvod VW
Přesně takkimik píše:...táááák, a teď bych všechny zbavil způsobilosti k provozu a odstavil.....do vyřešení situace
KiMiK
B6 2006 2.0 tdi 103 kW 4 motion
Tiguan 2012 103kw 4motion dsg
Tiguan 2012 103kw 4motion dsg
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Podvod VW
kimiku ty snad ani nechtěj vědět co všechno tam máš ty, aby se to vůbec dalo změřit a neodsralo to čidlo měřáku na emisích
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Podvod VW
Petře a nám jsi tam tu sw úpravu pro usa nechal, nebo jsi nám to vymazal?motorpower píše:Sohlas s Nemo, především jde však o to jak vysoudit pořádné peníze, a když to jde za kočku vypranou v pračce, či za tempomat v obytňáku, tak zde to bude hračka.
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvod VW
on nemuze sahat do zdrojaku meni jen mapy a v tech to dosti pravdepodobne vubec nebude
zdrojak ma jen automobilka
pro ty co to chtej trosku lip pochopit tak trosku informatiky
1. automobilka napise zdrojovej kod = clovekem citelnej zdrojovej kod kterej se da jednoduse menit ale nikdo krome automobilky k nemu nema pristup (a proto je taky blbost aby o tomhle svindlu skodovka nevedela kdyz je v CR vyvojovy centrum motoru...)
2. ten se prelozi pro procesor (vetsinou ARM) kterej pouziva ECU auta vznika binarni soubor (ten uz neni prakticky vubec clovekem citelnej) ale jsou experti co dokazou i do takovyho souboru zasahovat a delat zmeny (takhle se crackujou hry/programy pro PC je to prakticky stejna vec)
3. kdyz to nekdo "chiptuninguje" tak vezme binarni soubor (zdrojovy kody nejsou k dispozici ma je jen automobilka) a hleda specificky casti "mapy" (ve skutecnosti ale 2-3 rozmerny pole) tyhle casti jsou vetsinou dobre odlisitelny od zbytku strojovyho kodu protoze maj urcitou strukturu a navic se v nich objevujou specificky hodnoty ktery jsou dost casto citelny napr. ve VCDS
4. z toho vypliva ze existujou veci ktery se chiptuningem nedak vubec ovlivnit
priklad: automobilka muze motor nastavit tak ze bude vstrikovat naftu jen kazdej druhej pracovni cyklus nebo ze kdyz je stazeny levy okynko tak motor zvedne vykon (napr. vynasobi vstrikovanou davku *1.1)
to ale 99% chiptuneru nedokaze protoze ty umej vetsinou jen zmenit davku nafty v mape (to je totiz jednoducha ciselna hodnota)
zdrojak ma jen automobilka
pro ty co to chtej trosku lip pochopit tak trosku informatiky
1. automobilka napise zdrojovej kod = clovekem citelnej zdrojovej kod kterej se da jednoduse menit ale nikdo krome automobilky k nemu nema pristup (a proto je taky blbost aby o tomhle svindlu skodovka nevedela kdyz je v CR vyvojovy centrum motoru...)
2. ten se prelozi pro procesor (vetsinou ARM) kterej pouziva ECU auta vznika binarni soubor (ten uz neni prakticky vubec clovekem citelnej) ale jsou experti co dokazou i do takovyho souboru zasahovat a delat zmeny (takhle se crackujou hry/programy pro PC je to prakticky stejna vec)
3. kdyz to nekdo "chiptuninguje" tak vezme binarni soubor (zdrojovy kody nejsou k dispozici ma je jen automobilka) a hleda specificky casti "mapy" (ve skutecnosti ale 2-3 rozmerny pole) tyhle casti jsou vetsinou dobre odlisitelny od zbytku strojovyho kodu protoze maj urcitou strukturu a navic se v nich objevujou specificky hodnoty ktery jsou dost casto citelny napr. ve VCDS
4. z toho vypliva ze existujou veci ktery se chiptuningem nedak vubec ovlivnit
priklad: automobilka muze motor nastavit tak ze bude vstrikovat naftu jen kazdej druhej pracovni cyklus nebo ze kdyz je stazeny levy okynko tak motor zvedne vykon (napr. vynasobi vstrikovanou davku *1.1)
to ale 99% chiptuneru nedokaze protoze ty umej vetsinou jen zmenit davku nafty v mape (to je totiz jednoducha ciselna hodnota)
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- Filap
- Profík
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 19.01.2010 11:54
- Bydliště: Kousek od Štatlu
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: Podvod VW
toto dnes přišlo mailem -
Vyjádření Volkswagen AG
Vážené dámy a pánové, vážení zákazníci,
z aktuálních zpráv v médiích jste se dozvěděli, že Volkswagen vynakládá maximální úsilí na vyjasnění nesrovnalostí ohledně používaného softwaru u vznětových motorů.
Nejdříve bychom k tomu rádi uvedli následující:
Důvěra našich zákazníků a veřejnosti je a zůstává naším nejdůležitějším jměním! Hluboce litujeme, že jsme zklamali Vaši důvěru. Uděláme vše pro to, abychom celou záležitost co nejrychleji napravili ve Vás prospěch.
Všechna vozidla, kterých se to týká, jsou naprosto bezpečná a provozuschopná. Aktuální problém se týká výhradně produkovaných emisí. A my tento problém odstraníme! Převezmeme samozřejmě plnou zodpovědnost a také náklady na nezbytná opatření. Je ale také zřejmé, že si to vyžádá čas, který je potřebný k analýzám a realizaci technických opatření.
Nové vozy koncernu Volkswagen poháněné vznětovými motory EU 6, které jsou v současné době v nabídce v Evropské unii, plní legislativní požadavky a ekologické normy. Reklamovaný software neovlivňuje jízdní vlastnosti, spotřebu paliva, ani emise. Nápadné odchylky mezi hodnotami naměřenými na zkušební stanici a při reálném provozu byly zjištěny výhradně u vozidel s motory typu EA 189. Volkswagen pracuje s maximálním úsilím na tom, aby tyto odchylky byly odstraněny prostřednictvím technických opatření.
Mějte, prosím, pochopení pro to, že aktuálně ještě nemůžeme uvést žádné další podrobné údaje o tom, kterých modelů a roků výroby se to přesně týká. V nejbližším možném termínu Vás budeme opět informovat.
Ve společnosti Volkswagen uděláme vše pro to, abychom opět získali plnou důvěru, kterou nám věnuje tolik lidí, a abychom zabránili dalším škodám.
Volkswagen AG
Vyjádření Volkswagen AG
Vážené dámy a pánové, vážení zákazníci,
z aktuálních zpráv v médiích jste se dozvěděli, že Volkswagen vynakládá maximální úsilí na vyjasnění nesrovnalostí ohledně používaného softwaru u vznětových motorů.
Nejdříve bychom k tomu rádi uvedli následující:
Důvěra našich zákazníků a veřejnosti je a zůstává naším nejdůležitějším jměním! Hluboce litujeme, že jsme zklamali Vaši důvěru. Uděláme vše pro to, abychom celou záležitost co nejrychleji napravili ve Vás prospěch.
Všechna vozidla, kterých se to týká, jsou naprosto bezpečná a provozuschopná. Aktuální problém se týká výhradně produkovaných emisí. A my tento problém odstraníme! Převezmeme samozřejmě plnou zodpovědnost a také náklady na nezbytná opatření. Je ale také zřejmé, že si to vyžádá čas, který je potřebný k analýzám a realizaci technických opatření.
Nové vozy koncernu Volkswagen poháněné vznětovými motory EU 6, které jsou v současné době v nabídce v Evropské unii, plní legislativní požadavky a ekologické normy. Reklamovaný software neovlivňuje jízdní vlastnosti, spotřebu paliva, ani emise. Nápadné odchylky mezi hodnotami naměřenými na zkušební stanici a při reálném provozu byly zjištěny výhradně u vozidel s motory typu EA 189. Volkswagen pracuje s maximálním úsilím na tom, aby tyto odchylky byly odstraněny prostřednictvím technických opatření.
Mějte, prosím, pochopení pro to, že aktuálně ještě nemůžeme uvést žádné další podrobné údaje o tom, kterých modelů a roků výroby se to přesně týká. V nejbližším možném termínu Vás budeme opět informovat.
Ve společnosti Volkswagen uděláme vše pro to, abychom opět získali plnou důvěru, kterou nám věnuje tolik lidí, a abychom zabránili dalším škodám.
Volkswagen AG