Čištění vstřiků - metoda která funguje

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Edisko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 22.05.2014 01:36
Bydliště: TT okolie

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Edisko »

Čaute,
správne som označil hadice ktoré sa majú odpojiť a vložiť do nádoby s Vifom?

Obrázek
VW Passat B5 1,9TDi PD 85kW ATJ r.v.10/2000
Historia:
Š.Octavia 2 1,9TDi 77kW r.v.2/2005
Ford Mondeo 1,6 16V 70kW r.v.1999
Ford Escort 1.6 16V r.v.199
4

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od the_miracle »

Předně se musím 2x omluvit:
Za prvé proto, že možná tenhle nápad je úplně dementní.
Za druhé proto, že to tu je možná popsané, ale je tu toho tolik, že jsem to celé nepročetl.

Dotaz zní - chystám se měnit naftový filtr na 1.9 TDI 96 kW AVF (PD). Nechci se pouštět do žádných složitostí, ani v tuto chvíli netuším, jak na tom moje vstřikovače jsou, ale nestálo by za to do filtru nalít více koncentrovanou směs VIF a nafty? Třeba v poměru 1:1? A nechat to prostě propálit v motoru? Díky.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Mr_Crowley666
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 10.08.2015 15:16

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Mr_Crowley666 »

Zdravím
Tak jsem po přečtení celého fóra zakoupil dva čističe karburátorů ve spreji (na etiketě je, že lze použít pro čištění za volnoběhu tak mi to přišlo lepší). Do sání jsem vystříkal jedno 400ml balení a rozdíl jsem nepoznal. Za týden a cca 300km jsem nastříkal druhé balení. Pak jsem jel na dovolenou a autem ujel 1200 km a nepoznal jsem žádný rozdíl tak teda nevím. Sání je špinavé pořád hold 200 000km na TDI je znát a ňáky sprej je asi málo.

pavliska
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 07.09.2015 17:06

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od pavliska »

filtr3.jpg
filtr2.jpg
filtr.jpg
[attachment=2]Zdravím, četl jsem o čištění a byl nadšen. Hned jsem to chtěl jít zkusit, ale narazil jsem.
Nevím, jestli mi tu někdo poradí, jelikož kromě vw mám i opel vivaro a zde jsem to chtěl provést.
Vůbec nevím , jak to napojit. A taky jsou zde nějaký spojky, který nejdou sundat a tedy ani nevím jak je napojit.

bily.kun.s.kridly
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 09.06.2011 15:06

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od bily.kun.s.kridly »

Zdravím CarAudio, je to už dlouho co se to tu řešilo, ale chtěl jsem se zeptat co ta tvoje metoda udělá s motorem při 500tis. km. Leju do toho naftu z různých benzinek. Poslední dobou mám trable s výkonem a startováním za tepla. Vím že to je trochu off topic, ale chtěl jsem se zeptat, zda by tahle metoda oddálila nějaké velké investice (čerpadlo, vstřiky). Mechanik mi podle tohoto chování sdělil jednoznačnou odpověď....poroučí se ti čerpadlo :-(
Chování:
- 3200 ot. ztráta výkonu a po chvilce začne zase táhnout
- spatné teplé starty
- celkově těžký chod motoru

Nemám možnost VAG :-(
Motor AFN, 1,9TDi 81kW VW Sharan I r.v.99
WV Sharan II 1,9TDi 85kW r.v.2003 AUY

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od 11mAjA11 »

U motoru TDi klasické konstrukce s přímým vstřikováním s rotačním čerpadlem (Tvůj motor) toto čistění vlastně nemá smysl (obecně to nemá extra význam, když se používá nafta z rozumných zdrojů třeba s příměsí kvalitní aditivace).
Špatný start nemusí nutně znamenat poškozené vstřikovací čerpadlo.
Teplé starty zásadně ovlivní hned několik faktorů.
1) akumulátor v perfektní kondici
2) startér taktéž v perfektní kondici

Pak samozřejmě ono vstřikovací čerpadlo.

Podle toho co popisuješ, bych si dovolil tipnout že máš načaté rozvodové kolo na klice (netvrdím že to tak je protože sem to auto neviděl), dost by napovědělo chování motoru ohřátého na provozní teplotu (min. 87°C) a zobrazení TDi grafu na diagnostice ( myslím si že ryska bude lítat od nevidím do nevidím - případně bude v rozsahu kde nebude možno jej zobrazit).

Toto vše je už tady popsané v tématu tady : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=178&t=172028" onclick="window.open(this.href);return false; sice jiná sekce ale v stejný problém.

Doporučuju vše dobře prohlídnout.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

ktmhusaberg
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 15.10.2015 11:30

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od ktmhusaberg »

Zdravím mohu to provést u klasické rotačky 66kw.dík za odpověd.

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Příspěvek od M@rty74 »

Co si přečíst post nad tvým?

Odesláno z mého Lenovo S860 pomocí Tapatalk
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Knightey-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 28.01.2008 19:37
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Knightey- »

Zdravim, zkousel nekdo tuhle metodu na 1.6TDI CR?
Minulost:
VW Vento 1.9 TDi
Audi A4 B5 1.9 TDi
Audi A6 C5 2.5 TDi
Audi A8 D2 4.2i
Audi A8 D3 4.2i
Peugeot Partner 2.0HDi
VW Caddy 1.6TDI CW
VW Caddy 2.0i Ecofuel

Soucasnost:
VW Caddy 1.4TGi

Uživatelský avatar
colcino
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 10.09.2011 13:31

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od colcino »

Psalo se že u rotačky je to blbost, ale po startu všechny střiky na 1,9 auto kouří a a nejede, egr nečištěný z intercooleru teče černý olej... co se stane u rotačky pokud se o čištění pokusím?
VW Sharan 1,9 81kW AFN r.v. 1999
VW Passat B5 1,6 Benzín 74 kW r.v. 8/1997

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od 11mAjA11 »

střiky neznám nevím co to na autě může být..
Tak znova, Vstřikovačům to více méně neuškodí ale ani nic moc nepomůže, zbytečně jen proliješ 200,- komínem, to že to kouří nemusí nutně znamenat znečištné ucpané ukapávající vstřiky, ty se projevují podstatně jinak..
Kouřivost po startu znamená co ??
Barva kouře, intenzita, atd..???
Předvstřik (kolo na klice) ?? Žhavení ? nájezd km (ucpané sání a EGR karbonem) ?? jaká 1.9 ?? těsnost sání ? kondice turba ??? Diagnostika ??

Atd atd atd atd atd atd atd...

Donekonečna furt dokola....

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

mrkyman_ marek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 11.02.2015 10:39

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od mrkyman_ marek »

Ahoj tak jsem si taky na vagu kouknul na vstřiky, přikládám foto měření.
Mám problém, že auto při prudčí akceleraci kolem 1800-2000ot vybruje: sedačky, volant, palubka, prostě masááge všude.
Na volnoběh je to cítit trochu také.
Auto má najeto 316tis.
Je na něm udělaný chip v powertec kladno.
Na 107kw.
Mám Boru AJM 1.9tdi 85Kw rv 2001.
Na aute je spojka 30000km - dána jednohmota.
Náprava pevná, jen lehká vůle v hřebenu řízení.
Měnil jsem i vnější kloub. Nejvíce to dělá při jízdě kolem.120km/h a uplně brutálně při jízdě do zatáčky, třeba na dálnici.
Díky za každou radu
Přílohy
IMG_20160203_210055.jpg

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od 11mAjA11 »

To si ale uplne mimo tema!
To se vstrikama vubec nesouvisi.
Navic jednohmota tomu absolutne neprospiva.
Na zadnem aute kde je od vyroby neni vhodne ji menit.
Je to stejne jako tlumic na naprave, zbytecne trpi vsechno kolem (prevodovka atd..).

EDIT:
Tak sem se přehlíd, beru zpět, studoval sem to na mobilu..
Nicméně to že to dělá do zatáčky se vstřikama nesouvisí.
Takže hledat v sekci GolfIV/Bora..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od M@rty74 »

V našem Sherlockovi je téma na Boru ??? Jak jsem starej, tak jsem asi tupej, ale fakt ho tam nevidím... :laugh:
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

aoc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 01.06.2011 21:40

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od aoc »

Tak včera jsem vyskoušel pročištění vifem.A super vysledek motor mi na volnobeh skakal dolu na horua po vyčištení jako nový.Díky za dobrou radu.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“