Zážitky s Golfem Variant do prvních 30tis. km
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 10.07.2014 11:14
Zážitky s Golfem Variant do prvních 30tis. km
Zdravím,
chci se podělit se zkušenostmi se svým Golfem Variant 1.2TSI 77kW (Comfort Edition + mlhovky). Třeba to někomu pomůže s výběrem nového auta nebo řešením podobných reklamací.
Momentálně najeto 30 tis. km, stáří 1,5 roku. Průměrná spotřeba 6 l/100 km, jízda převážně po městě do práce a zpět (30 km denně), občas víkendové výjezdy cca 200-300 km. Jednou týdenní dovolená cca 4 tis. km. Spotřeba oleje cca 0,75 l za 30 tis. km.
Závady, reklamace:
- 3x reklamace pochybně fungujícího tlačítka start-stop. Po krátkém stisknutí se systém vrátí do původního stavu, je třeba stisknout a držet pro správnou funkci tlačítka. Dodnes nevyřešeno, i přes to, že se jedná o naprostou kravinu, za kterou nás vyhazovali v prváku na elektroprůmce z mikroprocesorovky. Při poslední reklamaci mi dokonce při vyzvednutí auta (po opravě dalších věcí) přijímací technik (Porsche Brno) řekl, že už to k ostatním reklamacím ani neuvedl, protože si je jistý tím, že se tím stejně nebude nikdy nikdo zabývat. Moje chyba, že jsem si nevšiml, že to do protokolu závad nenapsal. Ale přístup k neuvěření. Příště to budu reklamovat znovu.
- Reklamace nefunkčního dotykového displaye systému Composition Colour. Nereagoval na dotyky. Výměna v rámci záručního servisu.
- Reklamace zadního věčně zaroseného světla. Výměna v rámci záručního servisu.
- Reklamace zadního ostřikovače - stříkal do jednoho místa a tekla tryska. Opraveno v rámci záručního servisu.
- Reklamace 5. dveří - při otevírání a zavírání slyšitelný prasklý kus plastu uvnitř. Opraveno v rámci záručního servisu.
- Reklamace palivového čerpadla. Po nastartování systémem start-stop začalo čerpadlo hučet, postupně se zvyšovala frekvence hluku, až postupně vymizela a čerpadlo přestalo být slyšet. Opraveno v rámci záručního servisu.
- Reklamace pískajících předních kol při rozjezdu po delší době. Neopraveno, údajně je to způsobeno běžným fyzikálním jevem (nevysvětleno jakým). Na dotaz, jestli ostatní modely a výrobci aut popírají fyzikální zákony mi bylo sděleno, že jednotlivé modely aut nelze srovnávat...
- Reklamace potečených předních tlumičů. Neopraveno, údajně je to normální, a to že tlumič teče, údajně neznamená, že uchází kapalina z tlumiče... Neměl jsem dost energie se ptát o jakou kapalinu se tedy jedná.
- Reklamace těsnění zadních levých dveří - zatéká voda, potrhaný semiš na cca 10cm úseku. Evidentně v tom místě nelícují dveře, protože to dělá jen na jedněch dveřích na stejné místě. Neopraveno, údajně jsem si to způsobil sám...
- Chtěl jsem reklamovat přední stěrač, protože - ostatně jako skoro všem - zůstávala u řidiče šmouha přímo před očima. Po telefonu mi bylo řečeno, že by se na to musel podívat garanční technik, ale vzhledem k nájezdu (cca při 15 tis. km) už to asi v záruce nevymění. Asi se všichni shodneme, že to nebude stěračem, když to všem dělá ve stejném místě - možná přední sklo? VW to však slyšet nechce.
- První garanční servis; vlastní olej, cena cca 1900 Kč v Porsche Brno. Kromě filtrů doplněno trochu chladicí kapaliny, což jsem před servisem nestihl udělat, jinak by to asi bylo ještě o něco levnější. Ad sousední diskuze - s vlastním olejem jsem si opravdu jak socka nepřipadal. Mimochodem předem jsem v tomto servise poptával cenu a bylo mi sděleno 7 tis. Kč (bez vlastního oleje)!
- Servisní akce - výměna přestavovače vačkové hřídele.
- Po zmíněných 30 tis. km mám vytlačený důlek v čalounění na řidičových dveřích, v místě, kde se opírám loktem. Před tím jsem měl oktávku 2 s nájezdem 350 tis. km, ve které nebyl ani náznak opotřebení čalounění kromě špíny.
- K elektronice. Ukazatel stavu baterie mi občas ukazuje 0%, netuším proč. Co mě fakt dokáže vždycky vytočit je skutečnost, že nemůžu zavřít okna tlačítky od řidiče, když mi spolujezdec otevře dveře při vypnutém zapalování. Než je otevře, tak to lze (i s vypnutým motorem), po otevření dveří už ne. Pak musím buď dát klíč znovu do polohy pro zapnutí elektroniky nebo musím okna zavřít klíčem při zamykání. Ale proboha proč?? Dále si člověk musí zvyknout na to, že při vypnutém zapalování nefungují zásuvky zapalovače (myslím, že lze nastavit v ŘJ).
- Moc nechápu překombinovanost kufru. Nejvýhodnější se mi zdá kombinace odstranění zvýšené podlahy + plastová "vložka" (velký prostor a neničí se koberec na podlaze) - ta však padne do kufru jen při zvýšení podlahy... takže úspěšně ničím koberec na podlaze a "vložka" mi zavazí doma.
Celkově shrnuto, za těch 19 měsíců auto stálo už cca 6x v servise, vždy 3-7 dní. Po prvních pár měsících (asi po 3. reklamaci) jsem dokoupil další 2 roky standardní záruky, což naštěstí šlo udělat, o návratnosti investice už teď nemám pochyb.
Tak snad jsem nějakému novému majiteli nepokazil spaní. Za sebe musím říct, že je to poslední VW, co jsem koupil. I kdybych měl mít s příštím autem jiné značky podobné trable, tak VW mě za ty prachy nepřesvědčilo k věrnosti.
chci se podělit se zkušenostmi se svým Golfem Variant 1.2TSI 77kW (Comfort Edition + mlhovky). Třeba to někomu pomůže s výběrem nového auta nebo řešením podobných reklamací.
Momentálně najeto 30 tis. km, stáří 1,5 roku. Průměrná spotřeba 6 l/100 km, jízda převážně po městě do práce a zpět (30 km denně), občas víkendové výjezdy cca 200-300 km. Jednou týdenní dovolená cca 4 tis. km. Spotřeba oleje cca 0,75 l za 30 tis. km.
Závady, reklamace:
- 3x reklamace pochybně fungujícího tlačítka start-stop. Po krátkém stisknutí se systém vrátí do původního stavu, je třeba stisknout a držet pro správnou funkci tlačítka. Dodnes nevyřešeno, i přes to, že se jedná o naprostou kravinu, za kterou nás vyhazovali v prváku na elektroprůmce z mikroprocesorovky. Při poslední reklamaci mi dokonce při vyzvednutí auta (po opravě dalších věcí) přijímací technik (Porsche Brno) řekl, že už to k ostatním reklamacím ani neuvedl, protože si je jistý tím, že se tím stejně nebude nikdy nikdo zabývat. Moje chyba, že jsem si nevšiml, že to do protokolu závad nenapsal. Ale přístup k neuvěření. Příště to budu reklamovat znovu.
- Reklamace nefunkčního dotykového displaye systému Composition Colour. Nereagoval na dotyky. Výměna v rámci záručního servisu.
- Reklamace zadního věčně zaroseného světla. Výměna v rámci záručního servisu.
- Reklamace zadního ostřikovače - stříkal do jednoho místa a tekla tryska. Opraveno v rámci záručního servisu.
- Reklamace 5. dveří - při otevírání a zavírání slyšitelný prasklý kus plastu uvnitř. Opraveno v rámci záručního servisu.
- Reklamace palivového čerpadla. Po nastartování systémem start-stop začalo čerpadlo hučet, postupně se zvyšovala frekvence hluku, až postupně vymizela a čerpadlo přestalo být slyšet. Opraveno v rámci záručního servisu.
- Reklamace pískajících předních kol při rozjezdu po delší době. Neopraveno, údajně je to způsobeno běžným fyzikálním jevem (nevysvětleno jakým). Na dotaz, jestli ostatní modely a výrobci aut popírají fyzikální zákony mi bylo sděleno, že jednotlivé modely aut nelze srovnávat...
- Reklamace potečených předních tlumičů. Neopraveno, údajně je to normální, a to že tlumič teče, údajně neznamená, že uchází kapalina z tlumiče... Neměl jsem dost energie se ptát o jakou kapalinu se tedy jedná.
- Reklamace těsnění zadních levých dveří - zatéká voda, potrhaný semiš na cca 10cm úseku. Evidentně v tom místě nelícují dveře, protože to dělá jen na jedněch dveřích na stejné místě. Neopraveno, údajně jsem si to způsobil sám...
- Chtěl jsem reklamovat přední stěrač, protože - ostatně jako skoro všem - zůstávala u řidiče šmouha přímo před očima. Po telefonu mi bylo řečeno, že by se na to musel podívat garanční technik, ale vzhledem k nájezdu (cca při 15 tis. km) už to asi v záruce nevymění. Asi se všichni shodneme, že to nebude stěračem, když to všem dělá ve stejném místě - možná přední sklo? VW to však slyšet nechce.
- První garanční servis; vlastní olej, cena cca 1900 Kč v Porsche Brno. Kromě filtrů doplněno trochu chladicí kapaliny, což jsem před servisem nestihl udělat, jinak by to asi bylo ještě o něco levnější. Ad sousední diskuze - s vlastním olejem jsem si opravdu jak socka nepřipadal. Mimochodem předem jsem v tomto servise poptával cenu a bylo mi sděleno 7 tis. Kč (bez vlastního oleje)!
- Servisní akce - výměna přestavovače vačkové hřídele.
- Po zmíněných 30 tis. km mám vytlačený důlek v čalounění na řidičových dveřích, v místě, kde se opírám loktem. Před tím jsem měl oktávku 2 s nájezdem 350 tis. km, ve které nebyl ani náznak opotřebení čalounění kromě špíny.
- K elektronice. Ukazatel stavu baterie mi občas ukazuje 0%, netuším proč. Co mě fakt dokáže vždycky vytočit je skutečnost, že nemůžu zavřít okna tlačítky od řidiče, když mi spolujezdec otevře dveře při vypnutém zapalování. Než je otevře, tak to lze (i s vypnutým motorem), po otevření dveří už ne. Pak musím buď dát klíč znovu do polohy pro zapnutí elektroniky nebo musím okna zavřít klíčem při zamykání. Ale proboha proč?? Dále si člověk musí zvyknout na to, že při vypnutém zapalování nefungují zásuvky zapalovače (myslím, že lze nastavit v ŘJ).
- Moc nechápu překombinovanost kufru. Nejvýhodnější se mi zdá kombinace odstranění zvýšené podlahy + plastová "vložka" (velký prostor a neničí se koberec na podlaze) - ta však padne do kufru jen při zvýšení podlahy... takže úspěšně ničím koberec na podlaze a "vložka" mi zavazí doma.
Celkově shrnuto, za těch 19 měsíců auto stálo už cca 6x v servise, vždy 3-7 dní. Po prvních pár měsících (asi po 3. reklamaci) jsem dokoupil další 2 roky standardní záruky, což naštěstí šlo udělat, o návratnosti investice už teď nemám pochyb.
Tak snad jsem nějakému novému majiteli nepokazil spaní. Za sebe musím říct, že je to poslední VW, co jsem koupil. I kdybych měl mít s příštím autem jiné značky podobné trable, tak VW mě za ty prachy nepřesvědčilo k věrnosti.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 207
- Registrován: 17.09.2015 16:53
- Bydliště: Ostrava
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
No to tedy potěš koště... Tento týden jsme si chtěli jít Golfika objednat... Tak tvůj stav s autem mě mrzí, doufám, že jsi natrefil jen na špatný kus, protože jsem měl o kvalitě VW jiné představy...
Nebo máte někdo podobné zkušenosti??
Nebo máte někdo podobné zkušenosti??
VW Golf VII Variant Highline 2.0 TDI Pacific Blue
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
Já mám Golfa 1.2 TSI od začátku února, najeto 12 000 km a zatím bez jediného problému.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 12.09.2014 13:45
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
Já mám taky Golfa od ledna 2015 a nechci to zakřiknout, ale zatím ani jediný zádrhelbennyx píše:No to tedy potěš koště... Tento týden jsme si chtěli jít Golfika objednat... Tak tvůj stav s autem mě mrzí, doufám, že jsi natrefil jen na špatný kus, protože jsem měl o kvalitě VW jiné představy...
Nebo máte někdo podobné zkušenosti??
- NeoGenX
- VWjunior
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 04.01.2008 19:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
Auto mám od 05/2014 a v servise jsem byl pouze na svolávačku na výměnu přestavovače vačkové hřídele. Jinak úplné prkotiny, které, pokud jsou jediné, mi vrásky opravdu nepřidělají ... jinak s autem maximální spokojenost ... spotřeba, výkon, technická úroveň, komfort ... nelituji
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line
- NeoGenX
- VWjunior
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 04.01.2008 19:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
Auto mám od 05/2014 a v servise jsem byl pouze na svolávačku na výměnu přestavovače vačkové hřídele. Jinak úplné prkotiny, které, pokud jsou jediné, mi vrásky opravdu nepřidělají ... jinak s autem maximální spokojenost ... spotřeba, výkon, technická úroveň, komfort ... nelituji
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 13.05.2014 17:42
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
13měsíců/28tis km a bez jediného problému
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 15.04.2014 19:29
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
1.4 TSI
najeto 30.000 km
vadný přední stěrač, špatný ostřikovač zadního okna, jednou nereagoval displej radia, pískání kol po delším stání, vrzání spojky, rány od zadní nápravy, přimrzající dveře, občas kolísající otáčky po startu, nemožnost propojit telefon s radiem (pomocí media in zdířky šlo, s usb nejde)
najeto 30.000 km
vadný přední stěrač, špatný ostřikovač zadního okna, jednou nereagoval displej radia, pískání kol po delším stání, vrzání spojky, rány od zadní nápravy, přimrzající dveře, občas kolísající otáčky po startu, nemožnost propojit telefon s radiem (pomocí media in zdířky šlo, s usb nejde)
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15.01.2015 17:10
Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
Ahoj. Já mám varianta 1.4 TSI od 3/2015, najeto 14 tis. km a vše OK. Auto je super.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Jezdec
- Příspěvky: 207
- Registrován: 17.09.2015 16:53
- Bydliště: Ostrava
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
No jsem rád, že téměř všichni jste spokojeni, včera jsme auto objednali, tak snad bude dobře sloužit ....
Moooc se těším
Moooc se těším
VW Golf VII Variant Highline 2.0 TDI Pacific Blue
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
buď v klidu. je to jenom stroj, takže se může porouchat jako každý jiný ale ve srovnání s konkurencí sis vybral rozhodně nadstandard
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17.02.2014 11:09
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
Podobného TOBĚ mám kolegu v práci.
Také je jeho koníčkem reklamovat snad vše co jej napadne a hnípat se v detajlech..
Také je jeho koníčkem reklamovat snad vše co jej napadne a hnípat se v detajlech..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 10.07.2014 11:14
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
To bennyx: No rozhodně ti přeju jen dobré zkušenosti! Věřím, že vše bude v pohodě. V každém případě jsem schytal asi všechny závady, které jsou na fóru popsané. Jen asi málo kdo řešil vše dohromady. Zřejmě páteční auto
To honzajendabenda: Díky za info, určitě tuto informaci spousta lidí ocení. Smiř se s tím, že jsou na světě lidi, kteří si koupí auto za 0,5 MKč, pak ho s velkou radostí vozí zbytečně do servisu a orgasticky si užívají jízdu MHD.
To honzajendabenda: Díky za info, určitě tuto informaci spousta lidí ocení. Smiř se s tím, že jsou na světě lidi, kteří si koupí auto za 0,5 MKč, pak ho s velkou radostí vozí zbytečně do servisu a orgasticky si užívají jízdu MHD.
- NeoGenX
- VWjunior
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 04.01.2008 19:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
Já bych například samozřejmě s některými vadami neváhal a jel do servisu (nefungující rádio, stržená sametka, ...). Ale abych reklamoval to, že mi při odjíždění od domu prvních 300 metrů pískají kola ... tož lidi ...
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17.02.2014 11:09
Re: Zážitky a Golfem Variant do prvních 30 tis. km
honzamik píše:To bennyx: No rozhodně ti přeju jen dobré zkušenosti! Věřím, že vše bude v pohodě. V každém případě jsem schytal asi všechny závady, které jsou na fóru popsané. Jen asi málo kdo řešil vše dohromady. Zřejmě páteční auto
To honzajendabenda: Díky za info, určitě tuto informaci spousta lidí ocení. Smiř se s tím, že jsou na světě lidi, kteří si koupí auto za 0,5 MKč, pak ho s velkou radostí vozí zbytečně do servisu a orgasticky si užívají jízdu MHD.
No ono sis na to odpověděl sám viz výše:) reklamoval jsi závady popsané zde na fóru. Škoda že jich tu někdo nenapsal více.. to bys tam byl určitě zase..
Jinak některé reklamace chápu, ale vzrající kola po dlouhém stání - naprosto běžný jev...... Reklamovat stěrače po 15tis Km je taky prasárna, a působí to tak, že jsi uvedené zjistil až po přečtení fóra..
Argumentace že sis koupil auto za 0,5mega není oprávněná, mohl sisi koupit levnější nebo dražší, což nemá vliv na to reklamovat kraviny.