1.2 TSi EA 211
Moderátor: Olaf87
- NeoGenX
- VWjunior
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 04.01.2008 19:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1,2 TSI EA 211
Pro mě je to ideální motor. Výkonově mi pro moje potřeby plně dostačuje, po 22.000km spotřeba cca 5,5l/100km ... umí jezdit za 4l/100km, ale to bych ho během 100.000km zhuntoval. Takže mu samozřejmě dopřávám zdravé pásmo otáček. I přesto jsem se spotřebou spokojený.
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 TSI EA 211
tak vidis, ked si sa rozhodol pre 1.2TSI zabaleny v Golfe, rozhodol si sa pre kvalitny vysavac. nemas co lutovat ...mechy píše:Na vysavače celkem vysoký rychlostní průměr.
Rozhodně srovnatelný s vláknem 1.4.
Předem se omlouvám, ale nedalo mi to si rýpnout!
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: 1,2 TSI EA 211
Jezdím každý rok do Rakouských Alp (letos Krimml, Zell am See, Salzburg) když jsem potkal, nebo viděl zaparkovanou G7, tak ze tří byly dvě 1,2 tsi a z toho většina 63kw a hodně Trendline. Nevím proč to tak je, (někdy možná druhé auto v rodině), ale asi neřeší velikost kol, výkon motoru atd. ale prostě jezdí a auto slouží jim a né naopak.
Možná se pletu a taky řeší na rak. fóru "vysavače"
Možná se pletu a taky řeší na rak. fóru "vysavače"
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 22.05.2015 18:08
Re: 1,2 TSI EA 211
Já měl dřív na předcházejícím autě 20" letní a 18" zimáky. Sice opticky luxus, ale to je tak všechno. A tak jsem rád, že mám teď na Golfa letní i zimní 15", neřeším obrubníky a cena je taky super. Jsem NAPROSTO spokojený s Golfem.
Jinak jak se pozná zvenku 1.2 oproti 1.4? Taky vidím dost Golfů, ale nejsem v tom sběhlej. A diesla už nechci ani vidět. Zlatý "vysavač"
Jinak jak se pozná zvenku 1.2 oproti 1.4? Taky vidím dost Golfů, ale nejsem v tom sběhlej. A diesla už nechci ani vidět. Zlatý "vysavač"
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: 1,2 TSI EA 211
- označení motorizace je jasná
- 1,4 mají dvojitou koncovku výfuku
- od 81 kw mají jinou nápravu, zvenku jsou vidět jinak uchycené třmeny
do 81 kw od 81 kw (neplatí pro TGI)
- 1,4 mají dvojitou koncovku výfuku
- od 81 kw mají jinou nápravu, zvenku jsou vidět jinak uchycené třmeny
do 81 kw od 81 kw (neplatí pro TGI)
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.12.2011 22:28
Re: 1,2 TSI EA 211
Když jsme u té spotřeby…jezdíte na tempomat nebo s nohou na pedálu? Hlavně samozř. delší trasy…bude tam rozdíl ve spotřebě při jízdě na tempomat nebo bez?
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: 1,2 TSI EA 211
Pokuď ti to pomůže, v 2014 Brno - Sirmione (Verona), čtyři lidi, plný kufr, pokud to šlo tak celou dobu temp. na 130 km/h, ale bylo hodně omezení v Rak. někde i na 60 km/h.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
- nuff85
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 04.02.2013 22:49
- Bydliště: F-M
Re: 1,2 TSI EA 211
Včera jízda na trase:
Ostrava -> Olomouc -> Brno -> Praha -> Litvínov
A zpět:
Litvínov - > Praha -> Pardubice - > Litomyšl -> Mohelnice -> Olomouc -> Ostrava
Dálnice 135 km/h tempomat, okresky co to dalo.
Ostrava -> Olomouc -> Brno -> Praha -> Litvínov
A zpět:
Litvínov - > Praha -> Pardubice - > Litomyšl -> Mohelnice -> Olomouc -> Ostrava
Dálnice 135 km/h tempomat, okresky co to dalo.
Golf VII 1.2 TSI CE (2015)
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06.09.2018 14:34
Re: 1.2 TSi EA 211
Je nová svolávačka na 1.2TSI pro Golf, Golf Variant/Sportsvan z období prosinec 2013 – březen 2015. Jedná se obecně o povolování šroubů přestavovače vačkové hřídele.
Zkusil jsem napsat email do ROS Brno, ale zatím neodepsali. Nezkoušeli jste už někdo přímo v servisu?
https://svolavacky.cz/svolavaci-akce/vo ... 2013-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.auto.cz/skoda-svolava-2-784 ... mpi-131332" onclick="window.open(this.href);return false;
Zkusil jsem napsat email do ROS Brno, ale zatím neodepsali. Nezkoušeli jste už někdo přímo v servisu?
https://svolavacky.cz/svolavaci-akce/vo ... 2013-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.auto.cz/skoda-svolava-2-784 ... mpi-131332" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Alltrack 1.8 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI
- vwKarelV
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 29.03.2018 08:22
Re: 1.2 TSi EA 211
Zdravím. Máme 1,2 TSI 16V 81 kW s motorem CYVB - tuhle jsem se dočetl, že tento motor se povedl, prý: "Byl svými tvůrci vypiplán téměř k dokonalosti, jen regulace turba trochu zlobí..."
Takže: jsem rád, že jsme dobře nakoupili (protože ta koupě byl náhlý popud - prý: "Kupte, 4-válcové 1.2ky už nebudou!"), jen to zlobení regulace turba mohu potvrdit (při normálním ježdění nic nepozorujeme, ale pokud to občas vytočím ke 4 tisícům otáček, tak turbo jako by se zbláznilo - je slyšet a jeho otáčky neklesají (což trvá delší dobu), ani když sundáte nohu z plynu...
Tož asi tak. Jo spotřeba dobrá - třeba teď na zimákách běžně jen takových 5,6-5,8 l/100km. Najeto máme zatím 65 tisíc km, olej to nežere, jen chladící kapalina malinko ubývá, občas doleju trochu růžové G13+ (ředěné demivodou v patřičném poměru).
Celkové hodnocení: S vozem velká spokojenost, jen jediná výtka, taková bolístka - po dešti zůstává mokrá pěna, která je nalepená za předními koly (dostupné po otevření předních dveří)... snažím se na to myslet a suchým hadrem tu pěnu po jízdě za mokra vymačkávám dosucha, snad tím zamezím korozi, kterou je tohle místo údajně pověstné (jedinou možnou další variantou by bylo vytrhnout aspoň spodní část té pěny, což někteří majitelé také dělají).
Takže: jsem rád, že jsme dobře nakoupili (protože ta koupě byl náhlý popud - prý: "Kupte, 4-válcové 1.2ky už nebudou!"), jen to zlobení regulace turba mohu potvrdit (při normálním ježdění nic nepozorujeme, ale pokud to občas vytočím ke 4 tisícům otáček, tak turbo jako by se zbláznilo - je slyšet a jeho otáčky neklesají (což trvá delší dobu), ani když sundáte nohu z plynu...
Tož asi tak. Jo spotřeba dobrá - třeba teď na zimákách běžně jen takových 5,6-5,8 l/100km. Najeto máme zatím 65 tisíc km, olej to nežere, jen chladící kapalina malinko ubývá, občas doleju trochu růžové G13+ (ředěné demivodou v patřičném poměru).
Celkové hodnocení: S vozem velká spokojenost, jen jediná výtka, taková bolístka - po dešti zůstává mokrá pěna, která je nalepená za předními koly (dostupné po otevření předních dveří)... snažím se na to myslet a suchým hadrem tu pěnu po jízdě za mokra vymačkávám dosucha, snad tím zamezím korozi, kterou je tohle místo údajně pověstné (jedinou možnou další variantou by bylo vytrhnout aspoň spodní část té pěny, což někteří majitelé také dělají).
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.2 TSi EA 211
Ad. koroze - no já nevím, na autoforum (jasně, dost pofidérní web, ale testy jsou převzaté ze západu) to vždy hodnotili dobře, ve své třídě většinou jedna z nejlepších ochran.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.07.2011 14:06
Re: 1.2 TSi EA 211
Taky jsem si koupil auto s tímto motorem,jen 63kw.Ve 179000 se mi zlomila ojnice na třetím válci.Prošla skrz blok.Motor na odpis.
- milouf
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: 1.2 TSi EA 211
to se ani nedivím, že praskla, ty ostatní jsou jako paragraf, ten motor si musel hltnout vody nebo si prostě prošel nějakou příhodou, ta ojnice už byla jen důsledek
Huml
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.07.2011 14:06
Re: 1.2 TSi EA 211
Pravé se pru s autobazarem,jestli to bylo už před 5.měsíci před koupi nebo se to stalo až když jsem to auto provozoval.Mělo to někdy v roce 2015 nehodu na předek,tak nevím jestli se to nemohlo stát při tom.Mě se to stalo,jak jsem tomu dupnul na křižovatce.Motor byl teplý,tak si nemyslím,ze to bylo tím.
- milouf
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: 1.2 TSi EA 211
Pri te nehode mohl prasknout intercooler a motor je hned plnej vody, podle opotrebeni na pistech je videt, ze to s tim nejakou dobu jezdilo, kdyby se vedelo jakej byl rozsah poskozeni pri nehode, lecos by to napovedelo, jinak soudni znalec, do pul roku nese prodejce odpovednost za vady a toto byla skryta zavada
Huml