Ahoj potreboval bych poradit mam pasika v kombajnu 1,9TDI 66KW spatne studene starty
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 07.08.2015 10:51
Ahoj potreboval bych poradit mam pasika v kombajnu 1,9TDI 66KW spatne studene starty
muze mi prosim nekdo poradit passat 1,9 TDI 66KW spatne studene starty pokud se zahreje je vse ok
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Ahoj potreboval bych poradit mam pasika v kombajnu 1,9TDI 66KW spatne studene starty
zkusil bych zvýšit startovací dávku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 07.08.2015 10:51
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 07.08.2015 10:51
Re: Ahoj potreboval bych poradit mam pasika v kombajnu 1,9TDI 66KW spatne studene starty
od kolika do kolika ma spinat turbo 66KW dekuji
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06.07.2015 09:59
- Bydliště: Chrudim
Re: Ahoj potreboval bych poradit mam pasika v kombajnu 1,9TDI 66KW spatne studene starty
U mě to byl stejný problém a příčinou bylo opotřebení tvarového spoje na rozvodovém kole, které je na klikové hřídeli. Vlivem vymačkání materiálu došlo k pootočení o pul zubu na rozvodech. V podstatě jediná snadno pozorovatelná příčina byli ty studené starty a potom pokud jsem stihnul další start do několika hodin, než motor úplně vychladl startoval dobře.
Na tachometru mám cca čtvrt milionu, stejný motor jako máš ty, ale tímhle jsem se náhodou dozvěděl, že reálně má dvakrát tolik.
Na tachometru mám cca čtvrt milionu, stejný motor jako máš ty, ale tímhle jsem se náhodou dozvěděl, že reálně má dvakrát tolik.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06.07.2015 09:59
- Bydliště: Chrudim
Re: Ahoj potreboval bych poradit mam pasika v kombajnu 1,9TDI 66KW spatne studene starty
Ještě přidám pár podrobností,vlckys píše:U mě to byl stejný problém a příčinou bylo opotřebení tvarového spoje na rozvodovém kole, které je na klikové hřídeli. Vlivem vymačkání materiálu došlo k pootočení o pul zubu na rozvodech. V podstatě jediná snadno pozorovatelná příčina byli ty studené starty a potom pokud jsem stihnul další start do několika hodin, než motor úplně vychladl startoval dobře.
Na tachometru mám cca čtvrt milionu, stejný motor jako máš ty, ale tímhle jsem se náhodou dozvěděl, že reálně má dvakrát tolik.
1) Rozhoduje je, jestli máš se studenými starty problém vždycky, nebo jen když je chladněji. Pokud si nejsi stoprocentně jistý, vytáhni konektor od teploty motoru- nekonečný odpor= největší možná zima, a uvidíš jestli to něco změní. (pokud by svítila kontrolka a na žhavákách by se neobjevilo napětí je chyba někde v okruhu.)
2) Jediná věc co mě napadá, jak by se to mohlo vizuálně projevit je, že se mi při chodu motoru klepala samotná řemenice, ale ta moje byla zkřivená sama o sobě, zuby rozvodového kola byli nerovnoměrně vytlačené do řemenice, takže nemůžu s jistotou tvrdit, že to bylo způsobené rozvodovým kolem, ale myslím si že ano.
3) Poškozené je vidět okem. Na jedné straně styčné plochy je vytlačený dolík který způsobí posunutí rozvodů.
Horší zpráva je, že to znamená rozebrat masku, vysunout chladičovou stěnu, sundat řemenici a to kolo pod ní je to co hledáš.
Novou jsem koupil cca za pětikilo.
A když už ty rozvody jsou rozdělaný taky není na škodu je vyměnit.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Ahoj potreboval bych poradit mam pasika v kombajnu 1,9TDI 66KW spatne studene starty
Vymačkaný klínek na řemenici kliky se dá odhalit na diagnostice - v hodně se měnícím předvstřiku: skupina 4, 4-té pole. (Ale totéž může mít i jiné příčiny - špatný řídící vstřik, vzduch v okruhu)
Každopádně bych začal kontrolou předvstřiku. Pokud by bylo vadné i čidlo teploty nafty, tak by to také mohlo dělat problémy. To poznáš zase na studeném motoru - skupina 7 - všechny tři pole by měly plus mínus ukazovat okolní venkovní hodnotu.
Další možností mohou být již horší tlaky ve válcích, ale to už by ten motor toho musel mít dost za sebou.
Taky pomalé otáčky startéru mají vliv na studený start.
Malá startovací dávka má na svědomí spíše horší teplé starty.
Každopádně bych začal kontrolou předvstřiku. Pokud by bylo vadné i čidlo teploty nafty, tak by to také mohlo dělat problémy. To poznáš zase na studeném motoru - skupina 7 - všechny tři pole by měly plus mínus ukazovat okolní venkovní hodnotu.
Další možností mohou být již horší tlaky ve válcích, ale to už by ten motor toho musel mít dost za sebou.
Taky pomalé otáčky startéru mají vliv na studený start.
Malá startovací dávka má na svědomí spíše horší teplé starty.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ahoj potreboval bych poradit mam pasika v kombajnu 1,9TDI 66KW spatne studene starty
konecne rozumny posledni prispevek s kterym souhlaim . spatny start , zvys startovaci davku ... celou dobu slape normal a naraz by se mela zvysit bez odhaleni problemu
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3