1.4 16v průběh motoru

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Johnygolf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 01.03.2014 10:03

1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od Johnygolf »

Zdravím chtěl bych se zeptat jestli zlepší nebo zhorší průběh motoru když tento díl obr.1 nahdradím dílem s obr.2
Přílohy
1.
1.
2.
2.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od xerxes »

no narovinu moc to nepoznaš u tohodle motoru ale na druhou stranu to motoru jen prospěje bude dostavat čerstvy vzduch takže objem vzduchu bude o něco vyšši

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od bifur »

A tym ze sa predlzi nasavacie potrubie by mal motor lepsie tahat v nizsich otackach, ale pri tomto motore to bude na urovni placebo efektu. Skor pocitis ked prerobis nasavanie na take ake ma TDI...

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od xerxes »

všeobecně se řika že naporove sani je lepši no

Uživatelský avatar
perceptio
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 14.01.2013 08:15
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od perceptio »

Jenže ono je to prodloužené sání náporové spíš tak částečně, ale lepší to asi bude, páč je v tomto místě přivod vzduchu v masce.
Přílohy
DSCF8763.jpg
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od xerxes »

do te masky by to bylo uplně nejlepši

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od majrek001 »

na některých verzí 1.4 16v ten nasávač byl plný aby to šlo jen do filtrboxu ale pak tam je dal ta blbá klapka která nejspíš saje vzduch jen od motoru protože většinou už nefunguje a je tam ten průtok díky ovládání klapky rapidně přiškrcený
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od xerxes »

pokud mysliš tem bimetal s sani tak něbylo by od škody ho na leto vyhodit a klapku zaaretovat

vlado897
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 01.11.2008 11:07

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od vlado897 »

Ja mám tu klapku KO. Ostala mi raz v ruke, odlomil som omylom jej uchytenie. Nový celý kus stojí veľa peňazí. Skúšal som tam žiadnu klapku nenechať,ale aj tak mám pocit, že si to ťahá viac teplého vzduchu ako studeného. podľa výkonu. Na čo to tam vlastne je? prečo motor potrebuje teplý vzduch?

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od majrek001 »

aby se dřív ohřál.. přepni to na tvrdo na studený dej tam tu klapku a šroubkama ji přitáhni do polohy studený.. nejlepší je vypreparovat to ovládání kde je ten bimetalový váleček s přužinkou
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
perceptio
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 14.01.2013 08:15
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od perceptio »

To nemusíš mít moc výčitky, že ti zůstala v ruce, určitě nefungovala... Nefunguje skoro nikde. Mám to taky natvrdo - sání studeného vzduchu. Jinak jak říká majrek - je tam proto, aby se motor dříve ohřál - méně žral. Po ohřátí motoru se klapka přepne na studený vzduch. No, vlastně měla by :lol: .
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB

vlado897
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 01.11.2008 11:07

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od vlado897 »

Zistil som, že pri nasávaní len studeného vzduchu auto ide podstatne lepšie za plynom. ale zas prečo sa ľahšie pohýňa s autom,keď ide aj teplý vzduch do sania? To som zistil na svojom. Keď nechám prúdiť aj teplý vzduch, tak auto neni tak citlivé na spojku. Pohýňanie je skôr také "dieselové", menej citlivé a spojku môžem rýchlo dať rovno hore. 8O zatiaľ to mám tak, že klapku tam nemám a je aj prívod teplého aj studeného vzduchu a nech si motor vyberie ktorý potiahne :D

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od bifur »

Motor si nevyberie, proste to zmieša. Potrubie čo ide k zvodom je dlhšie ako tá krátka trubka, čo vyhovuje práve nízkym otáčkam, preto ten lepší rozneh. Ja som si jednoznačne vybral lepší výkon vo vysokých otáčkach. Motor som mal v takom stave, že som mu aj tak musel dať kotol pri rozbehu, takže ma to vôbec netrápilo. Teraz na "šikmom H" ma už vôbec netrápi rozbeh môjho Golfu, len to, prečo som ho ešte za dva roky nepredal.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vlado897
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 01.11.2008 11:07

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od vlado897 »

Tú klapku mi môžeš poslať, napíš mi SS a dohodneme sa aj na cene :wink:
Ja viem, že si motor nevyberie doslovne :) ja mám klímu, čiže ja mám násavanie priamo z masky + hadica od zvodov. Aj napriek tomu sa lepšie pohýňa, než keď som mal klapku prepnutú len na trvale studený vzduch.. čudné
Neškodí len studený vzduch motoru v zime? Myslím tým na hlavu motora a podobné veci, vlastne do horúceho príde studený

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.4 16v průběh motoru

Příspěvek od majrek001 »

bifur: šikmé H tady ani nezmiňuj to je děsná automobilka :blush: - já jsem tady na na ty české auta v německé kvalitě z Koree vysazený - stačí ten "H-nus faktor" jen zahlédnout v televizi
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 14.10.2015 11:25, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“