Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- vwento
- Jezdec
- Příspěvky: 317
- Registrován: 04.12.2008 23:22
- Bydliště: Brno
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
Ja si po vymene rozvodu nastavil synchronizaci na 0 a spotreba sla oproti drivejsim -2 co tam bylo asi o litr na 100km dolu a na volnobeh mam 0,4l/h a se zapnutou klimou 0,5l/h... Takze za me urcite nastavit na nulu!
B6 BKC
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
To jo, 0 je ideální, ale bohužel nejde nastavit na všech motorech. Pokud se to podaří je to OK. Když to nejde, musí se to dát jinak....jinak to má větší spotřebu, auto se na volnoběh klepe a jiný věcičky.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 353
- Registrován: 12.09.2009 19:47
- Bydliště: Púchov
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
A ten liter dole ti ukazuje palubný PC, alebo je to podľa skutočnej spotreby vypočitanej podľa tankovania?vwento píše:Ja si po vymene rozvodu nastavil synchronizaci na 0 a spotreba sla oproti drivejsim -2 co tam bylo asi o litr na 100km dolu a na volnobeh mam 0,4l/h a se zapnutou klimou 0,5l/h... Takze za me urcite nastavit na nulu!
- vwento
- Jezdec
- Příspěvky: 317
- Registrován: 04.12.2008 23:22
- Bydliště: Brno
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
Ukazuje to na PC a i podle tankovani... Najezdim hromadu kilometru a vidim jak rychle jde rucicka dolu, proste se mi urcite o litr spotreba zmensila, mozna i o vic.. ale spolecne s tim jsem delal i gumicky na vstrikach, menil filtry, olej atd, takze to je souhra vseho ze sla spotreba tak dolu.. kazdopadne vidim to i na volnobeh, vsici tu pisou, ze maji kolem 0,6l/h, ja mam 0,4.. a pred tim tam bylo taky 0,6..
B6 BKC
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 06.10.2009 21:12
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
mám motor BMP , mal som synchronizaciu : - 2,9 ; mal som vyššiu spotrebu , tak som to dal na : 0,0 ; teraz mám problém so studeným štartom . Spotreba na volnobeh 0,4. Skutočná priemerná 6,4.
VW Passat Variant 3C, 125kW, r.v.2009, R-line
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
Kdybys to nechal na těch -2,9,tak si udělal líp.Nevím ,která chytrá hlava tady vyplodila ten nesmysl,že to má být v nule.Všechny motory PD druhé generace s kódy motorů na B..,jsou vždy do mínusu!!!!!!.
Takže nastavím rozvody na přípravky a jdu od toho,vše ostatní jsou chujoviny.
Takže nastavím rozvody na přípravky a jdu od toho,vše ostatní jsou chujoviny.
-
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 09.02.2015 23:46
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
Jen pro pořádek když mám na svém BMPéčku -2.0 tak je to v poho? za studena 0,7 za tepla 0,5 l.sharik4x4 píše:Kdybys to nechal na těch -2,9,tak si udělal líp.Nevím ,která chytrá hlava tady vyplodila ten nesmysl,že to má být v nule.Všechny motory PD druhé generace s kódy motorů na B..,jsou vždy do mínusu!!!!!!.
Takže nastavím rozvody na přípravky a jdu od toho,vše ostatní jsou chujoviny.
B6 2006 2.0 tdi 103 kW 4 motion
Tiguan 2012 103kw 4motion dsg
Tiguan 2012 103kw 4motion dsg
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 06.10.2009 21:12
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
dal som to späť na : - 2,9 a štart znovu OK. Z toho vyplýva , nenastavovať podľa PC . Nastaviť podľa prípravkov ako som to robil aj do teraz.sharik4x4 píše:Kdybys to nechal na těch -2,9,tak si udělal líp.Nevím ,která chytrá hlava tady vyplodila ten nesmysl,že to má být v nule.Všechny motory PD druhé generace s kódy motorů na B..,jsou vždy do mínusu!!!!!!.
Takže nastavím rozvody na přípravky a jdu od toho,vše ostatní jsou chujoviny.
VW Passat Variant 3C, 125kW, r.v.2009, R-line
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
U řídících jednotek EDC16,které se používají od roku cca 2005,je sinchronizace pro 8V motory vždy do mínusu,takže pokud se hodnoty pohybují v rozmerí -1 až -3,5 je to OK.Je potřeba rozvody dát přesně na přípravky a musí to sedět.Ne to ladit podle vagu,to je špatně.
U 16V motorů to taky nejde nastavit vagem,ale pouze přípravky.
U starých PD první generace s kody na A..,kde se používala jednotka EDC 15 je hodnota kolem nuly,ale pro novější PD s kody na B..,je nulová hodnota ŠPATNĚ!!!!!
U 16V motorů to taky nejde nastavit vagem,ale pouze přípravky.
U starých PD první generace s kody na A..,kde se používala jednotka EDC 15 je hodnota kolem nuly,ale pro novější PD s kody na B..,je nulová hodnota ŠPATNĚ!!!!!
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 06.10.2009 21:12
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď- dúfam , že to pomôže aj iným.
VW Passat Variant 3C, 125kW, r.v.2009, R-line
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.11.2021 12:39
Re: Rozvody a Vag kanal 4 bunka 4
Ahoj, Čau, přicházím na vás s otázkou, mám Passata B6 BMP 2.0tdi 103kw DPF, měnil jsem rozvody a chtěl bych se zeptat, po výměně rozvodu jsem auto napíchl na VAG a koukal na nastavení rozvodu (s běžícím motorem) při studeném startu mi VAG ukazuje v měřených hodnotách na kanále 4 a 4 poli synchronizaci vačky která je 0, spotřeba na volnoběh je 0,4l-0,5l, ale když se auto zahřeje, napíchnu auto znova na VAG a podívám se na měřené hodnoty na kanále 4 tak ve 4 poli mi naskočí -6,8 což je špatně když rozmezí správné synchronizace vačky je -6 až 6, spotřebu mám stále stejnou 0,4l-0,5l. Hledal jsem skoro všude kde jsem dokázal a na nic jsem nepřišel, vás zkušenějších bych se chtěl zeptat na jedno, mám se pokoušet o synchronizaci vačky a dostat se na hodnotu 0 nebo alespoň na 0,5? Děkuji mnohokrát za odpověď. Ať to jezdí!