PALUBOVKA: syčení za panelem přístrojů
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 23
- Registrován: 02.02.2012 10:42
- Bydliště: liberec
PALUBOVKA: syčení za panelem přístrojů
mam problem pri nastartovanem motoru je slyset jako kdyz bezi ventilator problem je ze ventilator mam vyplej po vypnuti klicku to asi po peti vterinach prestane neni tam nekde nejaka potlakova hadicka?nebo neco?
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: syceni z pristrojovky
Nenapisal si o aky model sa jedna .jednotkove maju podtlakovu hadicku vedenu za pristrojovku do RJ motora
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: syceni z pristrojovky
To luky123: Jestli máš v autě nezávislý topení, to co slyšíš je přídavný čerpadlo. Je zapojený tak aby po vypnutí motoru ještě chvíli dochlazovalo.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 08.04.2013 20:39
Re: syceni z pristrojovky
Prosím o radu . Začalo mě to taky syčet za budíkama (Sharan 1.9 tdi 81 kw 1999 ) . Syčení se zvyšuje s otáčkama motoru (až při vyžších otáčkách ). Jinak auto jezdí beze změn . ( nez.topení nemám)
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: syceni z pristrojovky
A jede to normálně?
Výkon atd..?
Výkon atd..?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 08.04.2013 20:39
Re: syceni z pristrojovky
Jede normálně bez problému .
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: PALUBOVKA: syčení za panelem přístrojů
Za přístrojovým štítem se nachází ŘJ motoru. Do ní vede přetlaková hadička od sacího potrubí a uvnitř jednotky je senzor plnicího tlaku. Pokud tato hadička praskne (což se stává zcela běžně prakticky u všech aut tohoto typu), plnicí tlak pak fouká kolem do prostoru palubní desky a syčí to. Auto jede většinou bez problému, jen v paměti závad zpravidla svítí 65535 - Řídící jednotka motoru vadná.
Jakmile se tato hadička vymění (není to hadička vedoucí od sání k jednotce, nýbrž hadička až uvnitř jednotky!!!), je po problému a závada v paměti jde smazat. Jedná se o stejnou hadičku, jako se používá na přepady vstřikovačů, dlouhá je asi 8 cm.
Mně se to před pár lety stalo taky. Jak jsem psal - je to zcela běžný jev. Tuto hadičku jsem na různých autech měnil několikrát.
Něco je o tomto problému psáno zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=36660" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakmile se tato hadička vymění (není to hadička vedoucí od sání k jednotce, nýbrž hadička až uvnitř jednotky!!!), je po problému a závada v paměti jde smazat. Jedná se o stejnou hadičku, jako se používá na přepady vstřikovačů, dlouhá je asi 8 cm.
Mně se to před pár lety stalo taky. Jak jsem psal - je to zcela běžný jev. Tuto hadičku jsem na různých autech měnil několikrát.
Něco je o tomto problému psáno zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=36660" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 08.04.2013 20:39
Re: PALUBOVKA: syčení za panelem přístrojů
Děkuji moc . Můžu ještě chvilku jezdit ( aniž bych se bál ) než dám auto opravit ?
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: PALUBOVKA: syčení za panelem přístrojů
Opravit? To si neumíš udělat sám?