Chladič spětného vedení výfukových plynu

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
helguera
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 29.03.2012 15:01

Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od helguera »

Ahojte
Tý čo ste už riešili prasknutý tento chladič pri motore BMP, nestalo sa Vám, že pri regenerácii DPF filtra Vám natekala nafta do motora?

Dik

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od Qido »

Nějak vůbec nechápu jak tyto dvě věci souvisí.

Chladič spalin u BMP je další známá nemoc passatu.

A při regeneraci se dostává nafta do oleje jak mi bylo osvětleno (díky kluci) přes pístní kroužky.

Takže o co Ti jde?

petryk1
Profík
Profík
Příspěvky: 1000
Registrován: 17.04.2013 20:28

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od petryk1 »

No, kto ma diesel. tak samezrejme, ze mu ide nafta do motora. Niekedy nejde, ale to bude cerpadlom.

helguera
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 29.03.2012 15:01

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od helguera »

A ako odstranit to natekanie nafty do oleja? Viem ze cez piestne kruzky ale co to sposobuje ze to tam presiakne?

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od Qido »

Vyměnit auto.

Nevím jestli je úplně možné zamezit mísení nafty a oleje při regeneraci, ale ty máš tedy jiný problém.

Neustále Ti probíhá regenerace nebo kapou vstřiky nebo něco. Prostě máš ve válci víc nafty než se spálí a to nějakou příčinu musí mít.

helguera
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 29.03.2012 15:01

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od helguera »

Neprebieha neustále, raz za 350 km sa spusti regenerácia. No len ako prísť na tú pričinu? Raz sme regeneráciu zapli ručne a mechanik bol prekvapený, že kolko dávkuje nafty do oleja, ale čím to môže byť spôsobené nepovedal. Vstreky majú výborné hodnoty takže tie neodchádzajú. Ja som to odhadoval na ten chladič plynov, či kvôli tomu že je prasknuty, nedostáva RJ zlé hodnoty a nedávkuje väčšie množstvo nafty.... Som lajk uplny takže možno hovorím blbosti.

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od Qido »

Jednou za 350km mi připadá teda dost často. Asi jezdíš krátké trasy, že?

A neustále pleteš 2 věci dohromady. Chladič spalin jsi teda už vyměnil?

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nemo »

Chladic spalin podla mojho nazoru nema co robit s naftou v oleji. No mne sa regeneracia spusti kazdych 800-1000 km co som ako tak odslwdoval takze, bud mas pripchate uz dpf alebo ako pisal qido, tahas kratke trasy.



Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
Max583
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 09.07.2009 13:31
Bydliště: Most

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od Max583 »

Diagnostika hlásí - ventil chladiče zpětného vedení výfukových plynů. Musí se to kupovat celý, nebo jde vyměnit jen ten ventil? Celí je to docela darda! Padá to do nouzáku při prudším zatáčení auta nebo při přejíždění hrbolů a pod.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od KJirka »

vidím, že celá tahle"vymoženost" je pěkný kurvítko. Mě zase odešlo čidlo teploty spalin. Maličkost asi za 3 500,-Kč. Ten ventil by snad měl jít samostatně, ale chtělo by to ETKU.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od Jirka. »

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=313061" onclick="window.open(this.href);return false; Nejde samostatne. Je to ten dil co jsme resili o par témat vedle
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od KJirka »

jo vidiš, to je tenhle ventil. No tak to nejde, no.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

kut
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 12.08.2008 12:32
Bydliště: Zlínsko,tel 724958027
Kontaktovat uživatele:

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od kut »

ahoj,tak s tim mám parádní zkušenost))rozdělat to nejde.Když kupuješ použitej,hodně ho prohlidni.Protože mechanik,tě za výměnu bude mět rad))ten přístup je užasnej))Já pak objednal uplně novej,kterej ještě ,ted nedošel,pač v ČR,žádnej neni a stoji skoro 9tis))Naštěsti Jirka měl takřka novej)tím díky ještě jednou

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od KJirka »

přístup je tam úžasnej. V tom mým případě to dělali se sundanou nápravnicí a i tak to nebylo úplně jednoduchý. Takže obavy z toho, že tam dáš použitej díl, co nebude následně fungit, naprosto chápu. Ale jestli Jirka. řekl, že je o.k., tak to o.k. bude.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
mostik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 30.03.2008 22:27
Bydliště: Most

Re: Chladič spětného vedení výfukových plynu

Příspěvek od mostik »

Ahoj lidi mám stejný problém s chladič výfukových plynů, fouká mi to přesně jak popisujete.Chtěl jsem se zeptat zda už někdo řešil jestli se to dá nějak přetěsnit a zda má někdo nějaké zkušenosti zda se to vůbec dá opravit. Jeden mechanik mi říkal že stím někdo umí poprat nějak se to převložkuje u té osičky té klapky. A tak se ptám jestli tu někdo není kdo o tom něco ví, či jestli to něco vydrží a zda není lepší vyměnit to celé jelikož je to dost pracné a nerad bych se ktomu vracel třeba po roce. Oprava převložkováním cca 1500kč a zda někdo nemá přibližnou částku kdo za kolik to vymění když bych si sehnal nový.
Děkuji všem čtenářům za reakce

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“