Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Gumakln
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 27.09.2015 16:38

Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od Gumakln »

Zdravím, chtěl jsem poradit s volbou motoru. Jde mi o to jaký mají uživatelé tohoto fóra zkušenosti s motorem motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007 s nájezdem 225 000 tis km? Jde mi o to jaká je životnost tohoto motoru, spotřeba a spolehlivost? Je mi jasné, že vše je i v závislosti na stylu jízdy a údrbě ,ale jak je na tom motor obecně? Díky za rady a info

Uživatelský avatar
scheni
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 237
Registrován: 10.03.2008 19:26
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od scheni »

ahoj, nevím teda, co tím chtěl básník říct, ale napsal jsi k motoru jen 2.0 TDI a výkon...
Zkus napsat třeba konkrétně typ motoru, co by Tě zajímal.

Jinak za mě:
2.0 TDI typ BMM a DSG nebrat v těchto kilometrech, to je zralé na GO převodovky 8)

Já volil BMM a 6Q manual. Motor je z těch "lepších" a převodovky jsou celkem dostupné.
současnost:
VW Touran Goal
2.0 TDi PD BMM 103 kW, 7 míst, klasický rodinka vůz
pokec o autě http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 4#p3110814" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
selatko
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1238
Registrován: 23.08.2013 10:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od selatko »

Jelikož je v sekci Passat B6, tak předpokládám, že kód motoru bude BMR.

Já mám najeto 310 tisíc, motor je hlučnej, ale jede normálně. Když vytočím 4,5tis. a nemám zaplý rádio, tak mi přijde, že za chvilu vyletí, ale s rádiem je to krásně tichej motor :)

Já osobně nemám potřeba měnit.
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od hkr »

Selatko ma ale auto na odpis :laugh: BMR da s udrzbou i pul milionu. Blby je to s filtrem pevnych castic, po meste rychle odchazi. Motor je to dobrej, ale hlucnejsi nez novejsi CRka no. Ja mam BKP, a jsem maximalne spokojeny.

Jo a zadny BMM v Passatu nenajdes. Dsg vydrzi dele jk manual.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od Qido »

Jooo BMP, stačí vyměnit vačku, opravit mazací kanálky a dobrý no.... :-)

Ad téma. Je úplně jedno po jakém motoru koukáš, ale jde o faktický stav. Kde to auto jezdilo, jak jezdilo a na co jezdilo. A samozřejmě jak bylo servisované.

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od rakosnicek23 »

Gumakln píše:Zdravím, chtěl jsem poradit s volbou motoru. Jde mi o to jaký mají uživatelé tohoto fóra zkušenosti s motorem motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007 s nájezdem 225 000 tis km? Jde mi o to jaká je životnost tohoto motoru, spotřeba a spolehlivost? Je mi jasné, že vše je i v závislosti na stylu jízdy a údrbě ,ale jak je na tom motor obecně? Díky za rady a info
Zdarec,

já tehle motor BMR v passatu mám, taky rok 2007, najeto 305 tisíc km.
Nemůžu zatím soudit nějak do hloubky protože sem s ním najel cirka 15 tisíc km. Hodně záleží v jakém stavu ten motor v autě bude.
Já sem zatím spokojenej :good: i když mě to zrovna před pár dny nechalo u mladý na chalupě :) Nakonec to bylo zdechlí čerpadlo, nový origo sem sehnal za 1800,- takže na TDI oprava za pár šušňů.
Svižný svezení s trošku uchrochtanym PD :smoke:

Dlouhodobá spotřeba u mě: 6,3 l/100km - zhruba 60 kilometrový cesty do práce, nyní díky uzavírkám mix 1. třídy a okresek alá 50 odstínů šedi.

Závady motoru:

praskající hlavy - já jí mám vyměněnou ve VW, dobrý si tam zavolat jestli byla či nebyla na tom daném autě měněná
vadný vstřikovače - do tohodle motoru se většinou dávali vstřiky s indexem 073M, který si můžes v rámci svolávačky nechat zadarmo vyměnit ve VW, zase dobrý zavolat zeptat se, co bylo nebylo, popřípadně sundat dekl a sám si to zjistit (práce na 10 minut)
vyvažovací hřídele - viz. http://www.vyvazovaky.cz - pročti důkladně, jinak protočíš a z následků se pomočíš :velo: , já jedu za pár dnů k uživateli sharik4x4, kterej to dokáže udělat tak (aspoň v to pevně doufám :lol: ), že by to mělo být vyřešeno jednou pro vždy
setrvačník - umírá většinou mezi 200 a 300 tis. km - sehnat jde třeba od LUKu za cirka 10 tisíc korun (projevuje se kovovými zvuky hlavně při studeném motoru)

DSG

podle servisky (pokud se někde záhadně neztratila na trase Itálie - Německo - ČR) čekni jak často měnili v DSG olej
při zkušební jízdě pořádně vyzkoušet plynulost a bezproblémový chod a řazení - viz. http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... ek-dsg-161



To je jen takovej výčet toho na co je dobrý se zaměřit ještě navíc k těm základním věcem co by se tak nějak při koupi auta měli dělat :good:

A hlavně nezapomeň vzít v úvahu to O opicích a banánech... nebo tady dostaneš potom těžkej čoud od masterů :laugh:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od favoV6 »

Ahoj mám dotaz chtěl bych kupovat nové auto a v merku mám buď PASSAT B6 a nebo BMW E61 vzhledově se mi líbí obě ,ale u BMW se obávám ceny a dostupnosti dílů v náhradě s koncernem VW se nedá téměř žádný výrobce srovnat a taky jsem nikdy neměl zadokolku a na mé ježdění je docela nevhodná. jenže u passatu je blbý to,že peníze mám tak na rok max 2007 a to je prostě PDčko s kterýho mám strach at už co se týče hlavy,tak vstřikovačů ,prostě chtěl bych CR,kterej mám i ve svém autě a nemám žádnej problém kdežto PDčko už sem měl a byl sme rád,že sme to střelil za pár šupů.
chci se zeptat verze 125 kw měla CR taky až v cca půlce 2008? a PDčko se dávalo teda do kdy? chtěl bych spíše 125kw nehledě na DPF tomu se stejně u novějšího auta nevyhnu. jde mi o to,že mám nyní cca 400 Nm a 130 kw a jsu na to zvyklý a nachipovaná 103 kw bude asi línější nechci s tím závodit,ale mám rád prostě ten tah odspoda a možnost bezpečně předjet. docela jsme uvažoval,že bych se na to vyprdl a koupil si třeba aj 1,6 TDi ,ale já budu hledta kousky,kde chci NAVI, kůži, výhřev sedaček apd a to bývá v těch silnějších autech většinou stejně i u BMW.
jinak cenový rozpočet 140-170 tis

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od teekey »

favoV6 píše:...jinak cenový rozpočet 140-170 tis
To si radsi kup nejakou fabii, protoze vybouchany passat 5x stoceny te za tyto penize sezere i s chlupama a zbyde ti akorat tak ta kuze :mrgreen:
Passat od roku 2005 je vse jen ne spolehlivy vuz a co se tyce nakladu na ND, tak ten rozdil mezi BMW a VW v tomto pripade nebude tak vyrazny...
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od hkr »

E61 za 170tis :laugh: bych si radsi koupil RS Fabku tvl
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od KJirka »

teekey píše:
favoV6 píše:...jinak cenový rozpočet 140-170 tis
To si radsi kup nejakou fabii, protoze vybouchany passat 5x stoceny te za tyto penize sezere i s chlupama a zbyde ti akorat tak ta kuze :mrgreen:
Passat od roku 2005 je vse jen ne spolehlivy vuz a co se tyce nakladu na ND, tak ten rozdil mezi BMW a VW v tomto pripade nebude tak vyrazny...
Ale jakýpak rok 2005. on přeci chce CR, takže nejdřív tak 2008 (nebo 07, nevím). A za 140 - 170 t. kůže, navi, no to bude highline a pak už platí to, cos napsal. Já snad jen doplním, že krom toho x stočení to bude ještě svařený ze dvou vraků, z nichž jeden byl čórka :laugh:
Twl, kluci, tady je někdy fakt sranda hned po ránu :rofl: :rofl: :rofl:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od Prochy01 »

Jirko, to je nejaky srandista ... zdravý clovek pri smyslech tohle vazne nenapíše!!! I kdyz sly B6 dolu, protoze stárnou a je k dispozici vice kusu a sem tam i odlitana vrana, i tak by musel pritlacit min kilo, ne-li vice (u BMW nevim, ale bude to obdobne).

Jestli to mysli vazne, jsem rad, ze takoveho cloveka neznam... vymysli si tady aby to melo supr vybavu a nejsilnejsi motor, idealne asi temer nejete a idealne, ze by za auto jen poděkoval a prodávající by mu mel jeste zaplatit a to by ho pul roku po koupi jeste proklinal, ze si sam musi do toho auta kupovat naftu :-P

Jestli jsi to panáčku myslel vazne, tak jsi trochu mimo realitu :-D
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od KJirka »

tak nevěděl to třeba, nevyzná se, no tak teď už to teda ví. I kdyby nakrásně takový auto někde našel, bude to taková past, že se z toho po..., jak už napsal Teekey.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od favoV6 »

Divali jste se na realitu kolik ty auta stoji? a na co jsem se ptal? nikdo mi nerekl ani pul slova k tomu a tomu motoru a jen se snazite zesmesnuit a polemizovat a ten co psal,ze je BMW s dilama stejny jak VW, tak k tomu se radej vyjadrovat nebudu.

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od favoV6 »

hkr píše:E61 za 170tis :laugh: bych si radsi koupil RS Fabku tvl
ano jsou magori co chteji 250 za rok 2004,ale to je cifi bezna cena rok 2005 je 150-160 tis samozrejme,ze maji 350 tis najeto jak jinak
Naposledy upravil(a) favoV6 dne 08.11.2015 18:07, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Rada - motor 2.0TDi 125kw DSG rv. 2007

Příspěvek od Prochy01 »

Jak je videt, jsi chytrej a znalej az za roh, tak se koukni tam, kde maji CR 125kw v kuzi, s navi, xenonem a kdo vi cim jeste za 140tis a jedno si kup...nikdo ti v tom nebrání!

A kdybys nebyl líný, i tady na foru se dozvíš od kdy se do aut dava CR, jak jsou značeny motory atd...

Jinak u 10 let starych pekacu ty ceny asi u VW i BMW budu hodne podobne...to musim souhlasit... Rozdíl max nejaka stovka a to nic nebude ;-)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“