Ahoj, mam problém s tím, že vždycky po zapnutí zapalování se na mě rozsvítí kontrolka tloušťky obložení. (oranžové čárkovaně závorky s kolečkem uprostřed). Při autoscanu ve vagu nenalezena žádná chyba, která by s tím mohla souviset. (ale při projíždění brzového okruhu se to chovalo divně, myslím že se rozblikala abs a pipalo to a ožná ješte něco, už je to pár měsíců tak přesně nevim.) ABS funguje.
Jde o B5 rok výroby 2000. Svítilo to už když jsem ho kupoval, bývalí majitel mi namluvil, že to svítí, kuli tomu, že jsou na autě větší brzdy a ty mají jiný konektor na destičkách a proto jsou odpojené. Jenže prase, co to dělalo, konektory uštíplo a dráty zkratovalo, tudíž by si to mělo myslet že destičky nejsou probroušený a všechno je tak jak ma být. A proto nechápu proč to svítí. Mezi dráty co tam zůstali jsem naměřil cca 20 mV a docela kolísalo. takže úplně odpojené nejsou. Neví někdo jestli je tohle napětí správné a z jakých příčin to může svítit?
Kontrola tloušťky obložení
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06.07.2015 09:59
- Bydliště: Chrudim
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola tloušťky obložení
pokud to nemas pripojeny a ani to neplanujes pripojovat tak to proste odkoduj...
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Kontrola tloušťky obložení
nevím jak to má B5, ale B5.5 má konektor na obou předních kolech je to propojený na obou stranách pokud to má i na pravé straně?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06.07.2015 09:59
- Bydliště: Chrudim
Re: Kontrola tloušťky obložení
Na obou předních kolech to mam stejně, jenom zkratované draty, pokud mam správné informace, tak na zadních kolech to tloušťku nekontroluje. Pro překodování ve VAGu jsem se už rozhodl, jen mi prostě není jasný jak je to možný, že kontrolka svítí, ale dráty ke kolům jsou v pořádku.
- Goodicek
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 27.09.2013 17:45
- Bydliště: Vlčnov
Re: Kontrola tloušťky obložení
Pokud se konektor odpojí tak to svítí, pokud se dotýkají drtáty tak to svítí, funguje to tak že jak se probrousí drátek v desce, začne to svítit. To znamená že musí bejt chyba někde ve vedení. Já měl v bužírce jeden kablík shnilej a už to svítilo. Zadek se nekontroluje, jen předek.
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06.07.2015 09:59
- Bydliště: Chrudim
Re: Kontrola tloušťky obložení
Pěkně shrnuto, ale vzhledem, že hned za podběhem to jde do svazku s ABS a dal těžko říct kudy, tak jediný možný místo mě napadá konektor u RJ, a to by taky mohlo znamenat, jak jsem psal víš, že tam nemá být napětí 20mV ale větší a je tam velkej přechodák. Budu rád když mi někdo napíše, kde ten konektor najdu.
ps. V dohledný době to hledat nebudu, od kámoše jsem si nechal přepsat jednotku, aby kontrolu neprováděla a mam klid. A na brzdách jsou ještě veliký špalky.
ps. V dohledný době to hledat nebudu, od kámoše jsem si nechal přepsat jednotku, aby kontrolu neprováděla a mam klid. A na brzdách jsou ještě veliký špalky.