Ahoj, koupil sem Passata RV. 2004, 2.0 TDI 100KW.
Hned po 14 dnech co jsem ho koupil, tak zacal rvat filtr DPF, tak sem ho nechal odpojit a vykuchat
odbornou firmou.
Od te doby to jezdilo chvili normalne, a cca po mesici to auto skube v nizkych otackach, kdyz se
za nej vezme tak pada do nouzaku, jednou jel i na 3 valce.
Pokud se vypne a zapne zapalovani, tak to zase naskoci a jede normalne.
- naftovy filtr vymeneny
- regulace turba vymenna (Měnič tlaku (turbodmychadlo) Pierburg)
Nic z toho nepomohlo, auto skube a pada no nouzaku stale.
Nevedel by nekdo co by to mohlo byt aby clovek nepovymenoval 8 veci
a delalo to stale dal?
Diagnostika nehlasi zadne chyby
Diky
Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09.11.2015 12:50
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak
nemusi hlasit . projed pres diag hodnoty vstriku . vsechny okolo nuly , od sebe rozdil ma 2 jednotky . takze kdyz ma prvni valec hodnoty 0,0mg/s , druhej muze mit -1mg/s a treti treba +1mg/s , ale i tak uz je to na hrane ...
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09.11.2015 12:50
Re: Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak
Dneska to jelo jinam na diagnostiku a pan servis man mi po pul hodine rekl, ze mu VAG ukazal ze Turbo moc fouka a kuli tomu
to pada do nouzaku, od 160km a vic, ze lopatky zustavaji nahore ci co....Takze kdyby mel nekdo podobny problem tak muze hledat i tady.
Turbo musi ven.
Servus
to pada do nouzaku, od 160km a vic, ze lopatky zustavaji nahore ci co....Takze kdyby mel nekdo podobny problem tak muze hledat i tady.
Turbo musi ven.
Servus