Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
trafo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 09.11.2015 12:50

Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak

Příspěvek od trafo »

Ahoj, koupil sem Passata RV. 2004, 2.0 TDI 100KW.
Hned po 14 dnech co jsem ho koupil, tak zacal rvat filtr DPF, tak sem ho nechal odpojit a vykuchat
odbornou firmou.
Od te doby to jezdilo chvili normalne, a cca po mesici to auto skube v nizkych otackach, kdyz se
za nej vezme tak pada do nouzaku, jednou jel i na 3 valce.

Pokud se vypne a zapne zapalovani, tak to zase naskoci a jede normalne.

- naftovy filtr vymeneny
- regulace turba vymenna (Měnič tlaku (turbodmychadlo) Pierburg)

Nic z toho nepomohlo, auto skube a pada no nouzaku stale.

Nevedel by nekdo co by to mohlo byt aby clovek nepovymenoval 8 veci
a delalo to stale dal?

Diagnostika nehlasi zadne chyby :(

Diky

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak

Příspěvek od amavet »

nemusi hlasit . projed pres diag hodnoty vstriku . vsechny okolo nuly , od sebe rozdil ma 2 jednotky . takze kdyz ma prvni valec hodnoty 0,0mg/s , druhej muze mit -1mg/s a treti treba +1mg/s , ale i tak uz je to na hrane ...
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

trafo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 09.11.2015 12:50

Re: Passat 2.0 TDi BGW 100KW cuka - nouzak

Příspěvek od trafo »

Dneska to jelo jinam na diagnostiku a pan servis man mi po pul hodine rekl, ze mu VAG ukazal ze Turbo moc fouka a kuli tomu
to pada do nouzaku, od 160km a vic, ze lopatky zustavaji nahore ci co....Takze kdyby mel nekdo podobny problem tak muze hledat i tady.

Turbo musi ven.

Servus

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“