Tlak v railu

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Odpovědět
Pavel357
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 25.10.2015 13:44

Tlak v railu

Příspěvek od Pavel357 »

Zdravím,
koupil jsem koncem srpna vysněného Touarega u kterého bylo potřeba vyměnit čerpadlo a vstřiky. Kluk z VW mi to vyčistil namontoval čerpadlo i vstřky a já vyjel. Asi týden po tom, se mi rozsvítila kontrolka žhavení a auto přešlo do nouzáku. Dovezl jsem to zpět, zkontroloval, řekl že tam byla asi ještě někde bublina vzduchu a já opět jezdil. Za 14 dní znova. Celý kolotoč se opakoval.Teď už to tam zůstalo na opravě celý den a od opravy byl klid, až do minulého týdne. Jel jsem do lázní u Liberce a po večeři, když jsem nastartoval se rozvítilo žhavení. Po telefonátu jsem vypnul motor a znovu nastartoval. Opět kontrolka žhavení. Vypnutí motoru, nastartování znovu žhavení a přidala se kontrolka motoru (ponorka). V nouzáku jsem dojel do lázní, sehnal chlapíka s Vagem, ten říká 2x nízký tlak paliva v railu a potřetí vysoký tlak v railu. Vše vymazal, nastartoval a závady nikde. Druhý den, spokojenej že je to opraveno nastartuji a opět závady. Znovu pán, znovu stejné závady, smazání. Den to vydrželo a závady jsou tam zase. Chtěl jsem s tím dnes někam zajet, nastartuji a závady nikde. Tak nevím co s tím.

Neměl jste někdo podobný problém - 2x po sobě hlášení o nízkém tlaku paliva v railu a poté hlášení o vysokém tlaku v railu? Poradíte? Děkuji

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Tlak v railu

Příspěvek od sharik4x4 »

Bude asi v háji regulační ventil v railu,nebo odchází čerpadlo.Jukni na sítko nahoře u čerpadla,jestli tam nejsou piliny :D
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Pavel357
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 25.10.2015 13:44

Re: Tlak v railu

Příspěvek od Pavel357 »

ok, děkuji, zkusím. čerpadlo je nové, tak snad to nebude ono, ale ten ventil

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Tlak v railu

Příspěvek od Benik »

co treba napsat jaký je treg rok vyroby, motor jakej... jake presne chyby??? vagem se nikdy nic neopravi, tim ze se smazou chyby! mozna cidlo na railu, pokud je to 3.0...byly pyliny ve filtru palivovem? nove jakoze uplne nove nebo z neceho vytahnute?? vstriky nove? /použité? filtr paliva predpokladam vymenen... zasadni informace chybí!
pouzito stejne označení čerpadla? otazka, jestli auto nema naftu a tim i tlak a nebo je špatně sniman tlak...

Pavel357
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 25.10.2015 13:44

Re: Tlak v railu

Příspěvek od Pavel357 »

Benik píše:co treba napsat jaký je treg rok vyroby, motor jakej... jake presne chyby??? vagem se nikdy nic neopravi, tim ze se smazou chyby! mozna cidlo na railu, pokud je to 3.0...byly pyliny ve filtru palivovem? nove jakoze uplne nove nebo z neceho vytahnute?? vstriky nove? /použité? filtr paliva predpokladam vymenen... zasadni informace chybí!
pouzito stejne označení čerpadla? otazka, jestli auto nema naftu a tim i tlak a nebo je špatně sniman tlak...
Touareg 3.0 V6 TDI 176kw rok 2009 modelový 2010. Čerpadlo nové dle katalogu Bosch. Přesně to samé číslo se již nevyrábí, pouze jeho náhrady. Konzultoval jsem přímo s Bosch a ti mi na základě jejich katalogu našli číslo, které nahrazuje předešlé čerpadlo. Vstřikovače nové. Systém vyčištěn. Filtr vyměněn. Podruhé měněn při vyjetí nádrže, potřetí při vyjetí 2nádrží. Teď čekám na vyjetí 3tí nádrže , abych mohl vyměnit znova. Žádné pyliny při výměnách filtrů nenalezeny. Chod motoru je absolutně klidný. Chyba se objevuje pouze při nastartování motoru. Při jízdě se mi to stalo snad 1x. Chyby jsou 2x nízký a potom vysoký tlak na railu. Ještě nechám zkusit vynulovat učební hodnoty regulačního ventilu, protože si nejsem jistý jestli to při výměně čerpadla udělali. Trochu se tím uklidňuji, že by tady mohl být zakopaný pes.

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Příspěvek od Benik »

tak to vsechno vypada spravne... tak zkusit cidlo na railu... zajel bych nekam, kde umi promerit jen samotné cidla railu. mohu ti půjčit to co je vpredu na prave strane kdyz stojim pred autem... pokud budes mit stejne cislo tedy. aby to nakonec nebyla nějaká blbost jen...

Pavel357
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 25.10.2015 13:44

Re:

Příspěvek od Pavel357 »

Benik píše:tak to vsechno vypada spravne... tak zkusit cidlo na railu... zajel bych nekam, kde umi promerit jen samotné cidla railu. mohu ti půjčit to co je vpredu na prave strane kdyz stojim pred autem... pokud budes mit stejne cislo tedy. aby to nakonec nebyla nějaká blbost jen...
díky za nabídku, v pátek mi došlo nové čidlo a nový regulátor tlaku. Jen u něj chybí O-kroužek, ten se objednává zvlášť. Ještě objednám klíče na děmontáž vysokotlakého vedení a pár plochých klíčů k momenťáku a pustím se do toho :-). Toby v tom byl čert, aby se to nepodařilo spravit. A pokud to nebude ono, tak bude následovat zpětné hadice s regulátorem, chladič paliva, komplet hadičky v motorovém prostoru a nakonec čerpadlo u motoru.

Ještě mě napadájí čerpadla v nádrži, kouknu jestli je vůbec vyčistili. Snad ano.

Pavel357
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 25.10.2015 13:44

Re: Tlak v railu

Příspěvek od Pavel357 »

Tak vyřešeno, nakonec jsem rozdělal celou palivovou soustavu v motorovém prostoru a prohlídl jak to bylo vyčištěno. No, popravdě jen trochu. Někomu se nechtělo pořádně propláchnout raily a tak jsem tam našel trochu něčeho co tam nemělo být. Vše jsem znovu vyčistil pořádně propláchl, hlavně pořádně zkontroloval vysokotlaké čerpadlo, dokoupil zpětné vedení, nové hadice s takovým pidifiltrem, chladič paliva a vše opatrně složil. Dnes nastartoval. Nikde žádné hlášení ohledně tlaku v railech, diagnostika čistá jak slóvo Boží.
Uff, ten tak nádherně jede :yahoo: :pleasantry: :taunt:

Odpovědět

Zpět na „Touareg“